1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wow! Wat zijn het er al veel! Gezellig! :D

Is het een idee om even een bevallingslijstje te maken? Zodat we alles op een rijtje hebben? Ik kan van de week wel even puzzelen!

En gefeliciteerd, dames!! Voelt het bij jullie ook zo onwerkelijk?

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Alyne; gefeliciteerd!

Ik heb de vorige keer hier ook mee gekletst.. Ben niet altijd even actief, maar vond het wel erg leuk! Vaak haken er een aantal af, en blijft er een vaste groep over. Je leert die mensen wat kennen, van naam dan, en dat maakt het wel leuk :D

Ja leuk, lijstje!
    Wat wil je weten, leeftijd, uitgerekende datum en hoeveelste kindje?

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Jaaaaaa i love lijstjes :D

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow hij was toch geplaatst, was nu dubbel hihi

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Zoiets?

MSI - 31 jaar - 2e kindje - 1 september

Afspraken:
    MSI 1e echo 13 januari (moet vk nog bellen dus intake weet ik niet)

Iemand nog toevoegingen of betere ideeën? Het was maar een opzetje he :)

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb nog geen afspraken gemaakt..
    Vorige keer vond ik dat ook lastig bij houden, de afspraken lijstjes :D
    Ik vind het altijd wel leuk om bv erbij te zetten wanneer 20 weken echo en of je dan weet wat het wordt.. (in roze of blauw natuurlijk :D )

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb je wel wat na gedaan MSI :D Alles precies hetzelfde, leeftijd, 2de kindje, en zelfde uitgerekende datum. Veel later kan het ook nog niet, want dan kun je nog niet testen :p
    vandaag nog een clear blue test gedaan; na 3 positieve testen wordt het wel erg echt!

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha cool :D Echt grappig!

Ja dat zou kunnen van die 20 weken echo maar ik wil toch niet weten wat het wordt :D

Ik loop in het zkh, en die zeggen dat je moet bellen als je niet ongesteld wordt. Dus dat heb ik gedaan en dan moet je komen voor een controle echo.

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    ow wij gaan trouwens morgen de digitale CB doen :D dan gelooft mijn man t pas haha.

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En van wanneer is je eerste kindje?

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb vandaag ook een CB test gedaan, net wat echter hé ;)
    Ik bel in het nieuwe jaar wel.. Waarschijnlijk pas half januari een intake.

Ons jongetje is van oktober 2012, nu 14 maanden. En die van jullie?

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja blijkbaar ;) alleen wel jammer dat die uitslag verdwijnt van de display hihi.

Die van ons wordt volgende week woensdag 2 :)

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Leuk is het hé? Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met die hele kleine babietjes.. (of komt dat doordat ik toen zo ziek was??)
    Maar nu is het wel echt heel leuk! Fer.re zit alleen nu in een 'mama' fase.. Hij kan het nog niet zeggen; zegt wel papa, opa, oma, poes, lamp, bad, maar geen mama.. Alles in het fries :p
    Hij kan nu duidelijk maken wat hij wil en hij is echt heel grappig :D

14. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik mag mij ook melden hier dames. Mijn eerste positest was op zaterdag en mijn nod was op 1e kerstdag. Dus op eedste kerstdag een cb digitaal gedaan en er stond 2-3 weken zwanger.

Het is nog wel allemaal onwerkelijk hoor. Heb nergens last van behalve mijn buik die aan het rommelen is en zere borsten. Verder voel ik me goed. Dit wordt ons tweede kindje.

Op 28 januari heb ik mijn eerste intake bij de vk. Ik kan niet wachten.

Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk. En leuk zo om met elkaar zo te kletsen.

Groetjes kitty

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gefeliciteerd Kitty!

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Gefeliciteerd Kitty! En welkom. Het is hier al gezellig haha. Ook het tweede kindje leuk zeg! Ik heb deze keer ook echt last van mijn buik, had ik bij de eerste helemaal niet :/ .

Ja godinn dat is echt leuk om die ontwikkeling te zien hè. Grappig dat ie dat dan ook allemaal in het Fries doet hihi. Ik vond de babyfase ook wel super hoor. Heb 11 maanden bv gegeven en ik had een echt knuffel/slaap kindje, heerlijk! Dus ik heb wat af geknuffeld haha. En ik kijk er ook echt weer naar uit, hoop wel dat ik tijd krijg voor de baby. Het zijn straks wel 2 kindjes die aandacht willen ipv 1, lijkt me echt wennen!

17. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    De borrel buiken club :) ik sluit me aan!

18. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik dus ook niet. Maargoed dat was ook alweer 10 jaar geleden. Ben nu 32 dus dat is ook weer een stukje ouder. Bij mij plopt borreld steekt het zo nu en dan. En erg last van winderigheid. Sorry.

Ik vindt het fijn om hier verder te kunnen kletsen want op het nod forum voel ik me san niet meer zo prettig omdat tja daar zijn ze bezig om zwanger te worden en zitten dan niet meer op mijn blije verhalen te wachten. Veel trieste berichten mk enzo. Echt vervelend.

Maargoed voor ons een nieuw tijd aangebroken en lekker elkaar op de hoogte houden van de leuke spannende tijd.

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Goedemorgen, mag ik me ook aansluiten hier? Ik verwacht rond 1sept uitgerekend te zijn van ons derde kindje maar heb een onregelmatige cyclus dus t kan eerder en het kan later zijn ;)

We hebben een jochie van bijna 4 en een meisje van 2.

Ik zit al veel langer hier op het forum maar weet dat ik meelezers heb dus vandaar een nieuwe naam. Als je heel nieuwsgierig ben mag je pb sturen ;)

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    *eerste controle, nog niet gebeld, ik kan voorlopig toch nog niet. Verwacht dat het eind januari word.

*Hier zondagavond voor het eerst getest, om te laten zien dat ik toch weer niet zwanger was (jaar bezig), maar toen we naar bed gingen stonden er toch 2 strepen! dus maandagochtend weer, woensdagochtend ook en nu wacht ik tot zondag en hoop ik op mn knaller ;) Ze zijn duidelijk, maar licht

*MSI mooi verhaal :) hier wilde ik naar de huisarts als we weer in NL waren, 1 of 2 rondes verder (vaak in het buitenland voor werk) maar is dus niet meer nodig :)

*Godin Nou ik zou soms die babytijd best terugwillen ;) ze ruziën weer flink de laatste dagen

*klachtjes hier: alles stinkt, smaakt raar, misselijk gevoel heel de dag door (hoop dat het daar bij blijft, bij de eerste vanaf 2maanden flink gekotst tot maand 8 ofzo). Voel het met lopen buiten ook al in mn bekken/onderrug. En boobies af en toe gevoelig en lijkt wel of ze zwaarder worden, helaas. En mn dromen zijn er ook weer :x Vanochtend werd ik nat van het zweet wakker omdat ik droomde dat ik een miskraam kreeg

Deel Deze Pagina