Holy moly! Wil je het nog leuker weten?! Wij zijn ook in april 2012 begonnen!!!! Hahahaha! Beetje eng dit..
Haha, bizar zeg!! Ik heb je even PB gedaan (ivm privacy). Nou, kotsend boven de wc is echt verschrikkelijk!! Dan heb ik liever onzekerheid tot de eerste echo, dan kotsmisselijk tot 1e echo. Want bij MA heb je alle kwaaltjes en toch ist niet goed... Ik DUIM voor je woensdag en hoop dat je het goede vb geeft en ik je daarin weer kan volgen
One of kind mooie testen hoor!!! Word de lijst nog geupdate? Of schrijft.iedereen.mee in de.club? Ik.probeer daar een beetje mee.te.lezen maar gaat me.echt TE snel! hahahaha
Wow @one of kind mooie testen zeg! Super leuk om op de zelfde dag uitgerekend te zijn. @aster14 ik ben alleen in de avond een beetje misselijk paar keer goed slikken en het is weg heb gelukkig nog niet hoeven spugen
Dan maak ik me maar nog geen zorgen! Ik zal morgen de lijst weer updaten, want Kitty is hier ook al even niet geweest, volgens mij. Ik zie niet in die besloten groep.. Ik vind het onhandig lezen en die club ging hier in dit topic al te snel voor me. Ik werk fulltime en dan geen tijd om op ZP te zitten en steeds te reageren. Ik blijf dus gewoon hier! Hihi!
nou idd, ikprobeerde lid te worden, maar er is een ledenstop in de club. Dus ik blijf ook maar gezellig hier Spannend de echo Woensdag!!! Wij volgende week woensdag Misselijk is idd niet leuk, gelukkig is het nog steeds niet met overgeven. Maar dan moet ik af en toe wel even diep ademhalen om dat tegen te gaan
Ledenstop? Hahahaha! Dan mogen zij hier gewoon niet meer kletsen.. Scheelt weer op de lijst! Hier mag je er gewoon bij, hoor!
Aster, ja is toch raar???! Hahahaha Het gaat mij op de club ook echt te snel hoor, en lastig lezen omdat je steeds bij blz 1 weer begint... Vind t hier ook veel beter te doen! Ben nu niet thuis, dus zit op mn telefoon, maar zal strax de lijst eens updaten (of jij mag dat ook doen hoor)
Wow wat kunnen jullie kletsen @ One of a Kind Mooie testen zeg.. Je lijkt wel net zo'n test verslaafde als ik @ Aster Ik was een paar dagen geleden wat misselijk 's morgens. Ik kan absoluut niet tegen foliumzuur in de ochtend dus die nam ik altijd 's avonds. Had nu van die zwangerschapsvitamines gekocht die ik 's morgens nam en daar zat blijkbaar ook weer foliumzuur in, dus die weer naar de avond verplaatst dus ook niet meer misselijk! Verder wel wat bandenpijn gehad, wat nu echt stukken minder wordt. Soms nog als ik te snel opsta.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-MSI (2e kindje, 31jr)V 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Frysk (1e kindje, 29jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 3 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-19Susanne87 (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 7 sep-Giggle (2e kindje, 28jr)V 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-TineBx (? kindje, )MJV Meisje, Jongen, Verassing? afsprakenlijstje; 14jan-frysk 1e echo 15jan-aster14 1e echo 16jan-senna24 1e echo 18jan-mieksel 1e echo 21jan-godinn 1e echo 21jan-19susanne87 intake 21jan-mamak 1e echo 22jan-19susanne87 1e echo 22jan-giggle 1e echo gyn 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 31jan-aster14 intake + echo zoooooooooooooooooo ff bezig geweest maar dan hebben we ook weer een mooie lijst hopelijk vinden jullie het overzichtelijk zo??! toen ik zwanger was van mn dochter hadden we de lijst ook zoiets en ik vond dat altijd wel overzichtelijk...dus dacht pas hem ff aan kunnen altijd weer terug naar wat we hadden!!! het is niet zo dat ik de lijst nu persee beheer hoor.....vind het opzich ook niet erg om te doen hoor, maar jullie mogen zelf ook altijd aanpassen...anders hoor ik t wel hier....nog steeds geen klachtten het maakt me echt heel erg bang...maargoed ik weet ook dat het hebben van klachtten geen zekerheid geeft... het is gewoon de dagen aftellen tot 22jan...
Mooi hoor die lijst, is inderdaad wel overzichtelijk. Ik heb mijn eerste echo op 29 januari. Sinds 2-3 dagen heb ik vooral gedurende de nacht veel klachten, krijg dan flinke pijn in mijn buik. Net als bij ongesteldheid, maar dan enkele malen erger. Ik word er gewoon wakker van, dit komt niet ten goede van mijn nachtrust en ik ben overdag al zo moe. Als ik in de ochtend opsta ben ik altijd bang dat het mis is. Ook merk ik wel dat mijn borsten iets gevoeliger beginnen te worden, merk dat vooral in de avond als ik mijn bh uitdoe. Ik kan niet wachten tot het de 29ste is, dan word het misschien iets meer werkelijkheid....
Ja gek he, t staat er echt "ledenstop" Hier gaat het iig niet zo snel.... heb ook niet echt tijd om zoveel bij te lezen nou kletsen wij hier gezellig in ons bescheiden clubje @ dolfie, vervelend je buikpijn!! Miss kan je je vk ff advies vragen?
Ik heb morgen sowieso een afspraak bij de huisarts, dus zal het daar zeker even over hebben. Hopelijk dan meer duidelijkheid
Well done Giggle! Fijn en overzichtelijk! Vervelend he, al die klachtjes!? Ik zit fysiek ook niet zo lekker in m'n vel. Het voelt gewoon allemaal wat vervelend... Maar goed, zit psychisch gelukkig prima in m'n vel en heb er heel veel voor over om begin sept ons wondertje te mogen knuffelen! #lookingforward
Lijst is idd goed overzichtelijk zo! @ Mieksel, dat kan ik begrijpen!!! Ik vind het het mooiste wat je kan overkomen.... @ Hier psychisch vaak wel dubbele gevoelens mbt tot ons dochtertje dat pas 5 maanden is. Ik probeer nu zoveel mogelijk van haar te genieten, waardoor ik de zwangerschap natuurlijk even naar de achtergrond zet. Aan de andere kant is het natuurlijk geweldig dat ze straks een zusje/broertje krijgt waar ze heerlijk mee kan spelen, ze schelen maar 13 maanden. Mijn gevoel zegt nu weer een meisje.... (Maar ik heb het alle keren fout gehad!! Haha) Hoop dat mijn arts in het amc met de 12wk echo naar de nub wil kijken... ze heeft het alle keren goed gehad ) Wat zegt jullie gevoel over geslacht baby?
Herkenbaar, Mieksel! Ik kan ook echt niet wachten tot september. Zou er bijna voor in winterslaap gaan.. Gelukkig heb je snel een echo! Mooie lijst, Giggle! Ons gevoel zegt dat dit een meisje wordt. Maar dat komt vooral omdat we het steeds over Emmy hebben (van embryo). Dat is onze werktitel sinds de terugplaatsing, haha! Daarnaast hebben mijn ouders en schoonouders nog geen kleindochter, dus het zou ook daarom leuk zijn om een meisje te mogen krijgen. Voor mezelf maakt het me niet uit. Gezond moet het zijn.
Giggle mooie lijst lekker overzichtelijk. Hier vandaag ook niet zo lekker in me vel. Vannacht niet kunnen slapen, last van huilbuien en misselijk. Iemand tips wat je kan doen tegen huilbuien? Morgen naar me werk en geen zin als een klant iets verkeerds zeg dat ik sta te huilen! Zelf denk ik dat het een meisje is, maar wie weet toch weer niet. Morgen bellen voor een afspraak ben benieuwd wanneer ik mag.
Ik wil me hier ook graag melden! woensdag erachter gekomen dat ik zwanger ben! Uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik 15 september uitgerekend. Ik geloof het alleen nog niet helemaal, maar 4 afzonderlijke positieve testen (van verschillende merken) zeggen toch allemaal dat het zo is Ik ben 23 en dit wordt ons eerste kindje! Morgen de verloskundige bellen voor een afspraak.