MSI! Wat fijn dat je direct terecht kon in het zh. En dat alles goed is, super meid. Je zal wel opgelucht zijn net als ik vorige week. Ik kon wel een gat in de lucht springen en zat de hele dag met een greins op me gezicht. Geniet er lekker van en probeer zoals ik eerder zei de afscheiding een beetje te nemen voor wat het is. Bij mij is het nu ook weer weg sinds gister eind middag. Symtomen: Heb ik niet echt veel. Gevoelige stevige borsten, zichtbare aders over me borsten. Grotere eetlust en snel honger. Af en toe een trekkend gevoel en gevoelige onderbuik. Snel moe. Nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd. Hier nog exact twee weken afwachten tot mijn volgende echo. Ik kijk er al naar uit om te zien hoe de kleine is gegroeid en of het hartje al duidelijker klopt. Ik hoop dat alles nog steeds goed is. Frysk meld je! Hoe was je echo? X
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-MSI (2e kindje, 31jr)V 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Frysk (1e kindje, 29jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-19Susanne87 (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Giggle (2e kindje, 28jr)V 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje; 14jan-frysk 1e echo 15jan-aster14 1e echo 16jan-senna24 1e echo 18jan-mieksel 1e echo 21jan-godinn 1e echo 21jan-19susanne87 intake 21jan-mamak 1e echo 22jan-19susanne87 1e echo 22jan-giggle 1e echo gyn 22jan-toto 1e echo 27jan-eerste intake + echo 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 29jan-dolfie1987 1e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 10feb-hendrika vk
alles aangepast verrassing....serieus met 1r??? hahahaha had t echt niet gezien hihi thnx voor de opmerking aster mieksel, jeeeeeeeej mijlpaal!!! gefeliciteerd! dat voelt toch weer fijn. MSI, jeetje dat is schrikken geweest of niet? wel heel fijnd at je meteen kon komen en dat alles goed is!!!!!! geeft toch een iets fijner gevoel na zoiets! maar jij hebt dus ook nergens last van...ookj geen pijnlijke borsten, niet moe niks??! please zeg dat het zo is hahaha ik ben zo bang omdat ik "voor mijn gevoel"niks aan mn borsten voel en ze er niet anders uitzien steld me een beetje gerust als jij ook nergens last van hebt, terwijl je echo goed was niet dat dat mij zekerheid geeft natuurlijk, maar heb ik iig een beetje hou vast... nog steeds is mn gevoel gelukkig wel een beetje positiever na het maken van die foto, maar toch voelt t nog steeds heel erg dubbel...t ene uur ben ik overtuigd dat het mis is, het andere uur denk ik, kom op tuurlijk zit het goed... ML gaf me gister een reminder...je zei toch we noemen m herbie omdat je dan in hem moest geloven...doe dat dan ook!!! hmmm heeft ie wel een punt hihihi *edit* net ff snel geloerd in de club en zag dat frysk terug is van dr echo, maar niet echt goed nieuws heeft gehad...ze heeft int weekend bloed verloren en krampen gehad, en net op de echo zagen ze wel iets maar zonder hartactie... ze heeft bloed moeten prikken en over 2dgn terug, maar net is ze ook weer helderbloed met een stolsel verloren... hoop voor dr dat het nog positief uitpakt...
Mieksel wat fijn dat je die eerste grens voor je gevoel voorbij bent. Op naar nog heel veel weekjes erbij! Zat ik hier de afgelopen dagen een beetje in de rats omdat ik niets voelde.... Voor nu is de onzekerheid wel weer even weg. Sinds een uurtje of half twaalf behoorlijk misselijk. Verder nog stteds weinig in borsten en bm, maar het geeft me wel een wat beter gevoel. En Giggle, maak je er niet al te druk om. Ik heb omdat ik me zo onzeker voelde gisteren ook veel op amerikaanse fora gelezen en het komt echt vaak voor dat je niks voelt, maar de zw.schap wel gewoon goed is.
toto ik weet het...het is ook stom, want had mezelf voorgenomen om me niet gek te maken en vooral te genieten deze keer want dat is bij mn dochter ook niet echt gelukt, zeker in het begin niet...maar helaas...gevoel wint van verstand en ik weet ook dat ALS het niet goed is ik er niks aan kan of heb kunnen veranderen dan moet het zo zijn, maar het gaat gewoon niet uit mn hoofd...bloedirritant ga hier ff verder met behang plukken...we gaan huisje beetje veranderen hihihi, ff kijken of ik mn hoofd op andere gedachten kan krijgen...
hey dames, ik vind het ook lastig hoor, ook nauwelijks symptomen (alleen gevoelige boobs en snel moe) en met mn vorige mk in het achterhoofd is dat toch minder genieten idd... maar we kunnen niets anders dan afwachten!! nog 2 weken tot de echo!!!
Msi Wat zal dat schrikken geweest zijn fijn dat je meteen terecht kon. en dat het er goed uitzag op de echo. Giggle hier ook echt helemaal niks hoor was vorige week wat meer moe maar dat is nu ook over om gek van te worden! maar ja mijn schoonzus heeft in haar vorige zwangerschap ook helemaal nergens last van gehad en gezonde zoon gehad hou me daar maar aan vast ... ik heb 22 jan mijn 2e echo kun je die er bij zetten voor mij dankje wel
Micloveally, hey nog een 22jan echo whuuuu moet dan toch geluk brengen die dag Ja t stomme is dat ik bij mijn dochter ook nergens last van heb gehad. ..alles terug zitten lezen van toen (zat hier toen ondr andere naam bij juli 2012 uitgerekend) Maar toch kan ik ook daar kan ik me op de 1 of andere manier niet aan vast houden...irritant he! Wel fijn dat ik iig niey de enige ben Ik zal je afspraak er strax ff inzetten!
Ik heb 3 februari eerste echo, nog eventjes geduld nog dus! MSI wat een schrik! En fijn dat het allemaal goed is! Qua symptomen, aan het begin heb ik last gehad van krampen, wat leek op menstruatiekramp. En mijn hele buik voelde "raar" . Nu alleen nog wat last van mijn darmen, en dat is ook minder aan het worden. Last van mijn borsten heb ik al vanaf 2 weken voor NOD, ze zijn ook al een stuk steviger en groter . Verder nu af en toe een vlaag misselijk, waar ik stiekem toch best blij om ben, haha! En jongen of meisje: eerder had ik altijd het idee dat mijn eerste kind een jongen zou zijn, maar nu heb ik echt geen idee. Misschien dat het na de eerste echo als alles een beetje echter wordt wel komt.
17 feb de eerste echo Vind het wel jammer dat ik pas bij 10 weken mag. Wil het wel graag zien om het echt te beseffen. Zelf hebben wij het nog tegen niemand verteld. Hebben meer mensen nog helemaal niks tegen andere gezegd? Wat wel apart was vandaag dat een collega mij opbelde (zij werkt op een andere locatie) met de vraag of ik zwanger ben? Heb haar al een paar weken niet meer live gezien had echt zo iets van hoe kom je hier bij. Ik zwaar ontkennen natuurlijk ben benieuwd wat ze zal zeggen als ze het hoort. Hier ook niet zo veel kwaaltjes 's avonds klein beetje misselijk maar trekt redelijk snel weg en last van mijn onderlig, maar dat had ik al alleen nu iets erger dan normaal.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-MSI (2e kindje, 31jr)V 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Frysk (1e kindje, 29jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-19Susanne87 (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Giggle (2e kindje, 28jr)V 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje; 14jan-frysk 1e echo 15jan-aster14 1e echo 16jan-senna24 1e echo 18jan-mieksel 1e echo 21jan-godinn 1e echo 21jan-19susanne87 intake 21jan-mamak 1e echo 22jan-19susanne87 1e echo 22jan-giggle 1e echo gyn 22jan-toto 1e echo 22jan-micloveally 2e echo 27jan-eerste intake + echo 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 29jan-dolfie1987 1e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 10feb-hendrika intake 17feb-hendrika 1e echo
Hier ook geen kwaaltjes te bekennen hoor! Ene kant natuurlijk wel prettig.. maar aan de andere kant maakt het je zo onzeker tot aan de eerste echo. Kan echt niet meer wachten tot het zover is! Hier ook nog 2weekjes gedult hebben.. pompidom
hendrika, bizar toch dat soms mensen dat ineens voelen of zien ofzo hahahaha hier, ook nog tegen iemand iets gezegt! wil nu eigenlijk eens een keer goed nieuws brengen...bij mn dochter haddenwe natuurlijk daarvoor de MA gehad dus toen was het geen verrassing meer voor iedereen... nu in nov de MK gehad en bewust niks gezegt tegen mensen...was wel heel moeilijk, maar we wilde deze keer gewoon zooo graag een keer gewoon alleen goed nieuws verrassend brengen... hopelijk kan dat ook volgende week...
eerste, oh gelukkig...ik lees hier iedereen alleen maar met kwaaltjes dus dscht echt dat ik de enige was...fijn dat er meer zijn echt niks niks? whuhuuu good to hear
Nou meiden was inderdaad schrikken ja. En nog steeds wel een beetje hoor. Het bloed is nog niet gestopt dus het blijft me wel zorgen baren. Ik heb gelukkig geen krampen en geen zeeën van bloed. Toch geloof ik er helemaal in! Heel vreemd. Zou wel blij zijn als het bloed gewoon weg is want het is toch iedere keer weer een confrontatie. Hihi giggle is ook niet fijn om geen symptomen te hebben. Bij mn eerste zwangerschap heb ik ook symptomen zitten zoeken omdat men zei dat je daar last van moest hebben. Maar ja ik had dus helemaal niks haha, ik vond het wel prima toen. Nu vind ik het ook wat enger hoor!
@ msi, idd schrikken zeg, gelukkig heb je er een goed gevoel over @ frysk, sterkte! @ hier, vd wk even mij urine laten controleren, heb toch wel steeds een vervelende buikpijn. Ik merk nooit een blaasontsteking op, pas als ik bloed plas (sorry) en ja mocht dat nu het geval zijn dan schrik ik me rot natuurlijk even een update voor de lijst, Donderdag 30 Januari heb ik mijn 2e echo in het AMC. Ik moet hier elke zw heen voor echo's ivm aangeboren afwijking bij mijzelf, en ivm de 2e zwangerschap
Ik zit echt smakelijk te lachen om stellen op youtube, die bij hun echo te horen krijgen dat ze een tweeling verwachten. Heerlijk!! Een paar filmpjes zelfs bij 18+weken pas!! Terwijl op vorige echo's maar 1 baby gezien werd.
Zo dan!! Dan hebben die echt een blunderende echoscopist gehad. Ben je trouwens lekker mee. Ik moet er zelf niet aan denken aan een tweeling. Lijkt me echt veel te druk. Vriendlief zou het helemaal fantastisch vinden. Hoe is het verder met iedereen? Bij mij is mijn onzekerheid gelukkig weg. Sinds gisterenmiddag bijna non-stoop misselijk geweest en weer gevoeloige boobs. Nog maar één week tot de echo
Inderdaad!! Das zeker een blunder... hoe kan je zoiets nou missen!! De eerste paar weken tot een week of 10, valt nog te begrijpen maar daarna moet t niet te missen zijn. Anders zou ik mij afvragen of ze wel goed kijken. och, tweeling zou ik niet erg vinden. Wel pittig in het begin, maar daarna en groot feest lijkt me Hier nog steeds misselijk, en veel trek in zout eten. Maar daar mag ik gelukkig aan toegeven omdat mijn bloeddruk heel laag is. Moet nu echt smorgens beginnen met een boullionnetje (bah) maar als ik dat niet zou doen voel ik me echt heel de dag beroerd.