***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-MSI (2e kindje, 31jr)V 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Frysk (1e kindje, 29jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-19Susanne87 (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Giggle (2e kindje, 28jr)V 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje; 15jan-aster14 1e echo 16jan-senna24 1e echo 18jan-mieksel 1e echo 21jan-godinn 1e echo 21jan-19susanne87 intake 21jan-mamak 1e echo 22jan-19susanne87 1e echo 22jan-giggle 1e echo gyn 22jan-toto 1e echo 22jan-micloveally 2e echo 27jan-eerste intake + echo 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 29jan-dolfie1987 1e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 30jan-19susanne87 2e echo AMC 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 10feb-hendrika intake 17feb-hendrika 1e echo
`susanne, hahahaha idd lekkere blunder dan, maar gebeurd wel vaker...heb het vaker gehoord iig hier hoop ik ook echt niet op een tweeling, maar is het zo dan vind dat zn weg ook wel weer, dan moet het zo zijn denk ik altijd maar toto, neeeeeeeeeeeeeeee waarom heb jij nou ineens klachten hahahaha, eerste jij nog steeds niet he hope so
Jaaaaaaaaa gefeliciteerd aster! !!!!!!!!! Wat een mooi nieuws! !!!!!!!konden ze zeggen hoever je was? Oh wat mooi zeg geeft goed gevoel he
Eerste, hahahaha jij bent mn houvast hoor; P whuhahahahahaha nee gekkigheid, maar altijd fijn om.een meedestander te hebben; )
Hahahaha... ja sorry! Maar het moet niet erger worden hoor. Zo is het namelijk nog wel te doen. Aster!!!! Dat zijn de betere berichten. Ben ook wel benieuwd naar een fotootje. Konden ze het trouwens al uitwendig zien?
Aster wat fijn!! gefeliciteerd!! Hier ook nauwelijks klachten hoor giggle en eerste.... nouja mn boobs zijn iets groter en gevoeliger dan normaal, en ik ben snel moe, maar geen gek gevoel in mn buik, niet misselijk, niks...
Yeah Aster wat goed nieuws. Geniet er lekker van. En morgen zag ik ook al iemand op de lijst staan voor de echo spannend hoor. En dat er maar vele mooie echo's mogen komen. Hier alle nog steeds het zelfde. Wel echt een darmen buikje. Vooral sávonds man o man lijk wel 3 maanden dan. Nog meer mensen last van?
Ik heb er ook wel last van. Ik loop de halve dag met de knoop van mijn broek open. Ik denk dat ik komende dagen ergens een nieuwe broek moet gaan kopen, een maat groter. Zo zit het echt niet prettig meer. Ik blijf 's nachts flinke last hebben van een soort van 'menstruatiekramp', word minstens een keer per nacht wakker ervan. Volgens huisarts is dit wel normaal en hangt het ook een beetje samen met inspanningen gedurende de dag. Vandaag last ik daarom maar een rustdag in om te kijken hoe het vannacht is. Op het werk heb ik ook mijn leidinggevende ingelicht, dit omdat er rekening mee gehouden kan worden dat ik geen nachtdiensten meer draai. Ook hadden we de zomervakantie al gepland, die moet nu toch een eindje opschuiven omdat ik dan al verlof zou hebben. Wauw Aster wat een mooi plaatje.... Kan niet wachten tot de 29ste, dan hoop ik ook zo'n mooie mededeling te hebben
Wiehoe! Gefeliciteerd Aster!! Wat ontzettend fijn voor jullie, echo ziet er ook mooi uit. Kan me voorstellen dat je helemaal in love bent met die anderhalve centimeter Iemand anders vroeg het ook al, maar ik ben wel benieud, klopte je termijn nu ook? Omdat je met IVF natuurlijk aardig precies weer hoe lang je zwanger bent...! Oh, ik ben zó jaloers!! Hoop je binnenkort te volgen...!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mag ik ff mn woede hier uiten...:x:x:x flikkers bij de samsung klanterservice... zucht...had dus een nieuwe telefoon gekocht en samsung had een actie waarme je geld kreeg voor je oude telefoon...dus ik mijn oude telefoon opgestuurd, krijg ik net een mail dat ze niet kunnen uitbetalen omdat er een scheur in het glas zit...MAAR DIE ZAT ER NIET IN TOEN IK HEM OPSTUURDE:x de man aan de telefoon had mij vantevoor verteld dat de verpakking goed was voor verzending, maar blijkbaar dus niet... niet echt mijn fout dacht ik zo...nu gaan ze een onderzoek starten.......verwacht er niet teveel van eigenlijk...
Niet over gepraat! Denk dus gewoon dat de termijn klopt. We weten precies de dag van eisprong en bevruchting en de innesteling heb ik heeeeel duidelijk gevoeld. Dus ik blijf voorlopig op 1 september staan! Over 2,5 week weer een echo en dan kijken we weer verder! Kan niet wachten tot jullie ook mooie foto's en verhalen plaatsen!
Geweldig Aster!! Mooie echo Leuk om te zien ook! Volgende week tijdens onze echo ben ik ook rond dat termijn... als het goed is 7wk4dg, kan 1 of 2 dg minder zijn. Word nu wel heel nieuwsgierig.... @ Dolfie, hier idd ook darmenbuikje. voel ze ook flink tekeer gaan!