1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hier met name in de avond vooral na het avond eten.
    We hebben vanavond heerlijk lekkerbekjes en kibbeling gegeten van de markt. Dus de vette vis zwemt weer in mijn darmenbuikje. Haha. Goed voor de hersentjes van de kleine uk.:)

2. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook hier een darmenbuikje haha... ik schrok gewoon van mn weerspiegeling in het raam net.. wist niet dat mn buik zo opgezet was hihi oeps... toch maar beetje op letten op mn werk ;)

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik heb Mieksels raad opgevolgd. Heb me ziek gemeld op m'n werk en ben ontzettend rustig aan aan t doen. Heb gisteren de hele dag bloed verloren en vandaag ook de hele dag. Tegen de avond word het telkens minder. Ben benieuwd wat morgen brengt. Iets in mij zegt dat er niks aan de hand is en dat op de echo van maandag gewoon een kloppend hartje te zien is. Zou het een super goed oer moeder gevoel zijn? Of zou het de ontkenningsfase zijn........nog paar dagen afwachten.....zucht

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Slim van je, MSI! Het is afwachten en hoop houden. Ik denk dat we allemaal hier heel hard voor je duimen! Luister naar je gevoel, meis!

5. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    Sterkte MSI, ik weet wat je doormaakt meis. Zoek zoveel afleiding als je kunt, dan voel je je waar mogelijk even beter. Als het niet doorzet is dat geen slecht teken!

6. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    MSI, ik denk idd dat het goed is dat je ff je rust pakt...hopelijk is het snel over en maandag goed nieuws...dit lijkt me helemaal killing zo...

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ MSI, pff jeetje nog een paar daagjes....

Heb de eerste weken van mijn 3e zw ook ernstig gebloed, het liep er zo uit! Ha zij mk. Maar mijn gevoel zij van niet, geen stolsels, geen krampen of buikpijn oid.via vk doorgestuurd voor echo en bleek een grote bloeduitstorting te zitten vlakbij het kindje. Een hemaetoom (of hematoom) noemden ze het..... die bloedde steeds. Later is hij gelukkig gestold en bij 20wk, was hij bijna opgelost.

mijn verhaal met bloedverlies (heel veel!!) Is dus wel goed afgelopen :)

Ga duimen dat het voor jou ook goed afloopt xxx

8. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Mogguh dames,

Door t verleden me nog niet bij jullie "durven" voegen, maar na een echo gister durf ik t toch aan!
    Kloppend hartje eindelijk.. (helaas verleden met 3 vroege miskramen en 1 MA) nog nooit een kloppend hartje op de echo mogen zien.
    Mooi dooierzakje er boven.
    We zijn al verliefd! Zo dankbaar!

Gyn gaf ook aan dat de kansen zoveel groter zijn bij een kloppend hartje.. doet ons goed, risico blijft altijd natuurlijk maar toch.
    We zijn een hele grote stap verder.

Ik weet niet of jullie een lijstje hebben?

Maar ik ben Joyce/Pharilla , 35 jaar, eerste kindje, zou op 1/2 september uitgekend zijn volgens eerste echo en mag voor een 2e/termijnecho op 29 januari om 9:50

XXX Joyce

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Pharilla, welkom!
    Ivm je mk's en ma heel spannend, dat begrijp ik!

Fijn dat jullie deze keer een kloppend hartje hebben mogen zien, dat geeft toch wel weer hoop :)

10. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ phirella, wat zit er linksboven het vruchtzakje?

Andere dames?
    Of ben ik nou gek ofzo?

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Gefeliciteerd Joyce! Ook met het kloppend hartje :)

Wat bedoel je Susanne?

12. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dooierzakje bedoel je?

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Nee, het vruchtzakje.

Linksboven. Lijkt net nog een :) viel mij op omdat ik dat bij mijn 2e zw ook heb gehad, vandaar. Vanishing twin bleek toen.

Maar als ze er niks over gezegt hebben zal het niks zijn hoor.

sorry... wou niet vervelend overkomen ofzo.

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Oh nee hoor, ze zei duidelijk 1tje.. misschien mn blaas ofzo.. ligt er net aan van welke hoek t genomen is.

Weet t eigenlijk niet.. was allang blij met een goede afmeting vruchtje met kloppend hartje hihi

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Bedankt! :D

16. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Joyce, gefeliciteerd!!!!!! Wat een mooi nieuws en welkom! !!! Zal je vanavond ff toevoegn;) ben nu op mn.werk namelijk!

Begrijp.je angst heeeeeeeeel goed! Zo fijn als het nu dan goed nieuws is dat je krijgt!

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wauw Joyce dat is wel een hele mooie en duidelijke echo. Super blij voor je.

In de clubs gaat nieuws echt slecht. Bij Esje was het de echo niet goed. Vruchtje was gestopt met groeien. Jakkes.

Hier gaat alles nog steeds het zelfde dus niet zoveel te melden eigelijk. Maar lees lekker mee.

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank meiden!

Ik hoorde ook al van anderen dat mn echo wel erg mooi duidelijk is, hihi :) Ons kleintje is nu al fotogeniek ;)

Jammer dat sommigen slecht nieuws hadden in jullie clubs :(

Hopelijk gaat t goed voor iedereen!

XXX Joyce

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wauw, Joyce! Wat goed! Fijn dat je je bij ons voegt...
    Kun je al een beetje genieten??

Wat rot dat het in de club niet goed gaat! Ik word daar toch altijd een beetje angstig van..

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Genieten.. ach.. dat komt denk ik na de spannende eerste 3 maanden wel.. is niet meer voor ons weggelegd na zo'n weg bewandeld te hebben. Komt vanzelf! Wel veel meer vertrouwen dit keer.

Ik word ook altijd angstig van slecht nieuws hoor.. en als ik niet reageer op dat soort dingen is dat puur zelfbehoud ;)

XXX Joyce

Deel Deze Pagina