1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Jullie ook al verder aan het denken? Wat moeten we kopen, hoe moet het met de slaapkamers, hoe doen we het met de (zomer)vakantie, past het wel echt in de auto....
    Hier hoef ik denk alleen maar een nieuwe wagen te kopen, de andere kon er niet tegen om 10m over een trap naar beneden te stuiteren :p Ben er wel al beetje voor aan het rondkijken maar weet het nog niet, nog niet echt iets gezien wat in mn wensenlijstje past

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hi meiden!!
    Ik mag me hier ook aanmelden :) uitgerekend 6 September 2014!

Gefeliciteerd allemaal :)

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Haha daar kunnen ze idd niet tegen! Gelukkig zat je kindje er niet in ;), dat neem ik aan dan! Hier moet ik ook gaan rondkijken. Want zoals jullie kunnen zien is ons jongste meisje nu 4.5 maand oud :) dat zou, als alles goed gaat, een tweelingwagen moeten worden! Want zij zal net 1 zijn als dit kindje word geboren.

Nu bedenk ik mij....als we nu toevalling in verwachting zijn van een tweeling, hoe ik dat moet gaan doen ;) maargoed, laten we maar niet vooruitlopen haha eerst de echo afwachten.

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oeh lekker vlot Susanne! Gefeliciteerd!

Wij hoeven verder niet veel aan te passen. Enige is dat we nog maar 1 slaapkamer over hebben. En die slaapkamer heeft geen verwarming. Dus daar moeten we wel echt even mee bezig! Handige man heb ik gelukkig :)

Ik ga even een stukje fietsen met de kleine man!

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Toch en Suzanne. Enne welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vanacht ook een enge droom gehad dat ik een miskraam had. Ik zou er niet aan moeten denken. Gelukkig gaat hier alles goed en voel ik me ook goed. Geen vieze rare kwaaltjes nog. Maargoed wat niet is kan nog komen.

Groetjessss Kitty

6. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    Heb net online de stokke kinderstoel met baby opzet gekocht, meer dan 30% korting bij de prenatal. It feels naughty but so nice!

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hier ook totaal nog geen kwaaltjes..

Oeh leuk Floortjah! Wij moeten daar natuurlijk wel één van erbij hebben!

Voor degenen met kinderen: Welke leeftijd zijn jullie begonnen met zindelijk maken? Fer.re is nu 14 maanden, en ik zet hem wel regelmatig even op de pot. Zelf was ik met 1 jaar al zindelijk (!) want ik vond het vies. Fer.re heeft dat totaal niet.. Maar goed, we beginnen maar gewoon alvast een beetje!

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Haha nee ze zat er niet meer in hoor.
    Een drielingwagen dan? of een duowagen en een plankje, of een draagdoek/zak en de tweeling om en om dragen of euh... ;)

Hier moet de slaapkamer van de oudste aangepast worden, van zijn bed moet een stapelbed gemaakt worden, alles staat vast op de slaapkamers dus een gewoon stapelbed kopen gaat niet. Kamer waar mn meisje nu ligt word dan voor de baby maar zolang het in de wieg kan wil ik die op mn kamer dus heeft niet veel haast. En moeten eerst overleggen voor we zoiets gaan doen

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    D. had rond 17maanden veel intresse in het potje maar ik liep hoogzwanger dus niet echt achteraan gezeten toen. Met 2j2m dagzindelijk, nachten weet ik niet, dat was paar maanden eerder :)
    L. was met 14maanden zindelijk overdag, ze wilde geen luier meer om. Maar zie in maat 74 maar eens fatsoenlijke onderbroekjes te vinden ;)

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    goed bezig floortjah! Tegen de tijd dat baby aan tafel mee gaat is L ruim 3 dus ga geen kinderstoel bijkopen.
    heb ook al zitten rekenen dat als mn springkipje eindelijk eens gaat groeien we ook mooi weer autostoelen kunnen doorschuiven ;)

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Onze oudste was 3jaar, dag en nacht. In 1x. Ook meteen van zn speen af.

Ja idd erg vlot op elkaar. Dat wilden we wel, maar zo vlug! 1x onveilig, je ziet wat er van komt ;) maar we zijn er erg blij mee...

onze zoon is van April 2010, dus aankomend jaar gaat hij naar de basisschool

mijn tweede zwangerschap was in 2012, van een meisje, daar hebben we het wel over als we wat verder weg zijn in de zwangerschap ;) want nu moeten we genieten, blij zijn, en geen zorgen of verdrietige verhalen hebben.

Ons 2e meisje is van Augustus dit jaar.... nu dus 4.5mnd.

Deze zwangerschap dus uitgerekend September 2014, deze keer willen wij (denken we) niet weten wat het word.

Wij gaan hier zeer binnenkort beginnen met de zolder verbouwen (isoleren/wandje zetten/nieuwe vloer erin/schotten aan de zijkanten (we hebben een puntdak) en dat word dan een stoere kamer voor onze oudste! Aankomend jaar ook nog openslaande deuren en een nieuwe keuken, en dan nog de babykamer. Zit ik straks wel erg in de zooi, maargoed ik heb het er voor over.

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb je verhaal al eens gelezen volgens mij Susanne, in het nekplooi topic? Hopelijk gaat het bij iedereen goed hier!

Wij willen ook graag de bovenverdieping verbouwen. We hebben alleen nog maar slaapkamers op de beneden verdieping. Boven zit niks, dat is de hooizolder. We wonen op een boerderij :) Maar goed, dat is nogal een kostenplaatje, dus dat mag even in de ijskast. We zijn van alles aan het verbouwen/opknappen (voorgevel, dak, nieuwe schuurdeuren, paardrijbakken, noem het maar op).. We kunnen niet alles tegelijk!

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dat kan idd Godinn.

ook lekker aan het verbouwen dus! Lekker hoor een boerderij, lijkt me voor kinderen heerlijk opgroeien :)

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wow! Wat gaat het ineens hard hier haha. Wel gezellig!

Welkom en gefeliciteerd toch3! Wel leuk een derde kindje J En wat gaaf dat de positieve test zo’n verrassing was! Gelukkig hoef je nu niet de MMM in. Ik heb gelukkig geen last van die enge dromen brrrr.

19Suzanne87 ook welkom en gefeliciteerd! Das lekker dicht op elkaar zeg hihi. Dat wordt de eerste maanden wel ff hoognodig een tweelingwagen gebruiken ja hihi. Maaruh ze hebben ook wagens voor 3 kinderen hoor! Dus wees gerust hihi. En idd eerst genieten :D

Sow Floortjah jij zet er vaart achter hihi. Kan maar geregeld zijn hihi.

@ Dingen kopen Ik ga geen dingen kopen. Heb alles nog. En ben er erg zuinig op geweest en heb het allemaal schoon en netjes op zolder gezet dus volgens mij kan alles makkelijk nog een ronde mee. Ik heb een tweelingwagen gekregen van mijn tante (al een jaar geleden, wel gebruikt maar in nette staat) Misschien dat het ooit nodig is als ik naar de Efteling ga ofzo. Wat ik wel nog graag zou willen is zo’n isofix (of hoe dat ook heet). Die had ik bij de eerste gewoon al moeten kopen dat had ik meer waar voor m’n geld gehad haha. Ohja kinderstoel lees ik nu. Ik ga die er geen bijkopen denk maar wel zo’n zitje die je in je gewone stoel kan hangen. Dan hoef ik niet nóg zon gevaarte aan m’n tafel te zetten. Alhoewel de triptrap heel mooi aan m’n tafel staat hoor maar 2 lijkt me niks.

@zindelijk ik hoop onze dreumes wel binnen 8 maanden zindelijk te hebben. Ik denk dat dat in de zomer wel gaat lukken, lekker heel de dag zonder luier in de tuin laten lopen. Dan heb ik toch verlof dus heb ik alle dagen de tijd om ’t te oefenen met ‘m.

@kamertje is bij ons even een kwestie van opruimen. (is nu onze inloop kledingkast/kamer) En dan inruimen en dan is ie al klaar dus daar houdt ik me voorlopig niet mee bezig.

@kwaaltjes ik voel sinds vandaag vrijwel niks meer. Dus dat is wel fijn. :)

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    MSI Ja was echt een verrassing!
    Lekker zeg dat je even geen kwaaltjes had vandaag, hier voel ik me echt bleh

Dingen kopen ga ik nu ook nog niet doen, kan over 30weken ook nog :p

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik ben nu toch ook wel moe-er dan anders.. We hebben een paardenstal, en heb vandaag alles alleen staan opstrooien, uitmesten, aanvegen, voeren etc (50 paarden ;) )

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Had mijn eigen berichten even na gelezen en daar vond ik dat ik 23 november ongesteld was geworden de laatste keer. Dus dan mag ik hier eigenlijk niet mee doen :( 30 Augustus is dan de datum..

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Zetten jullie jezelf er ook bij? Op volgorde van bevallingsdatum?

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Godinn - 31 jaar - 2de kindje - 30 Augustus
    MSI - 31 jaar - 2e kindje - 1 september
    Toch3 - 23 jaar - 3de kindje - 1 september?

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jij was niet oud Toch3, met je eerste! 18 of 19? Leuk hoor!

Zijn hier ook mama's met een samengesteld gezin?

Deel Deze Pagina