Oei er word hier veel meer gekletst dan ik dacht! Volgende week ben ik weer actief en zal ik op jullie reageren Hier: moe misselijk en erg last van mn darmen mopperde van de week al dat ik die eerste weken niet leuk vind. Wel beroerd zijn maar uk nog nirt voelen
Ja hier exact t zelfde toch3. Kan geen rauwe groente en melk verdragen op t moment. Meteen aan de diarree. Tis voor een goed doel dus ik probeer zo min mogelijk te mopperen. Maar ben toch blij als we de onzekere ziek voelende fase voorbij zijn. Susanne sterkte vandaag meis. Xxx joyce
Meiden, ik heb vanmorgen een goede echo gehad!! Man, wat was ik zenuwachtig, maar het hartje en de termijn klopten. Helemaal blij!!
Mieksel gefeliciteerd!!!!!! EGO* ff kort want krijg zo eters...ven net bloed verloren... Had vanmorgen buikpijn...en net dus bloed. ..geen idee wat volgt, maar zal vast geen goeie afloop hebben... Weet niet goed wat ik.moet doen...maandag bellen, afwachtten tot woensdag?!!
Nee hè Giggle! Bah, veel sterkte, maar bedenk dat het onschuldig kan zijn. Als het niet veel erger wordt maandag even bellen en overleggen. Anders de spoedlijn bellen. Dikke knuffel!
Ff tussendoor (ben ff op de badkamer) t wordt erger... strax alleen bij afvegen, net al op verbandje heel wat...ben bang dat t mis is meiden....alweer
Of bel desnoods je VK nu gewoon? Ik heb een mobiel nummer gekregen en mag in noodgevallen altijd bellen.. Dit lijkt me redelijk nood.. Sterkte in ieder geval! Ik denk aan je en duim voor je!
Neeee .. ik zou zo snel mogelijk met de verloskundige bellen als ik jou was hoop voor je dat dit nog goed afloopt..
@ giggle, gewoon vk bellen!! Wie weet kan je eerder dan woensdag..... Bedankt meiden, was een mooie plechtigheid. Wel helemaal geloopt door alle emoties.
Ow giggle nee Zit gewoon weer te janken, zo eng om bloed te zien. Hoeft niks te betekenen maar het blijft een luguber aanzicht als je zwanger bent! Maandag meteen bellen! Echt niet mee blijven lopen hoor!!!
Heyy meiden, bezoek is net weg...heb inmiddels.ook.wat stolsels en slijmdraadjes verloren (sorry voor de details) dus ik weet gewoon dat het niet goed is...mn gevoel heeft me dus niet in de steek gelaten afgelopen weken...ik loop nog via de gyn en nog niet bij de vk...ga maandag mn eigen gyn bellen denk ik en vragen wat te doen...denk dat de afspraak een week later gepland wordt...maar dan niet om.te kijken of er iets zit maar juist of alles weg is Ik.hou jullie op de hoogte... Xxx
Wat spijtig voor je ..je gevoel heeft je dus niet in de steek gelaten..heel erg veel sterke! Jij was wel mijn hoop zonder de symptomen hier!