Jeeeeee! Wat leuk!!! Ik wil ook zo'n buik! Al houd ik het nu nog verborgen voor m'n leerlingen, dus zou niet praktisch zijn..
Mooi buikje hoor toch3 ! Hier nog niks. Maar ach, komt vanzelf Vanavond had een vriendinnetje haar 1e echo en het was niet goed... hiervoor heeft ze ook al een mk gehad... pffff vind t zo erg voor haar... (en t helpt ook niet voor mn eigenonzekerheid.. is t al de 28e? Pff)
@ Loesje9, wat naar voor je vriendin!!! Sterkte voor haar. Logisch dat je er onzeker van word..... nog ff doorbijten tot de echo! Wij hebben hem vandaag.... eindelijk is het vandaag zo naar uitgekeken! Andere dames die vandaag ook echo hebben, succes!! @ mic, hebben ze al iets van een plan? Xx
Loesje had je vriendin al een vermoeden dat het niet goed zat of had ze gewoon nog symptomen. Ik schrik van dit soort berichten. Ik heb dinsdag de echo net als jij en maak me nu toch zorgen.
Alle meiden met echo vandaag succes!! Trouwens vraagje. Ik ben nu dus 7 weken geteld vanaf eerste dag laatste ms. Wil dat zeggen dat een vk gaat zeggen dat ik 5 weken ben, geteld vanaf de bevruchting?
Nee ze had niet zo veel symptomen, maarja ik heb ook niet zoveel klachten.. tja de kans dat t goed is is natuurlijk veel groter dus daar hou ik me dan maar aan vast. Voor de meiden die vandaag de echo hebben: veel succes en plezier!
Hier heel erg zenuwachtig meiden zit nu in de wachtkamer en hoop zo dat het een goede echo is.... loesje vervelend van je vriendin.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV 6 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 22jan-Risu 1e echo 22jan-toto 1e echo 22jan-micloveally 2e echo 23jan-Maanvis 1e echo 27jan-eerste intake + echo 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 29jan-dolfie1987 1e echo 29jan-pharilla 2e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 30jan-Risu 2e echo AMC 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 10feb-hendrika intake 17feb-hendrika 1e echo
Even weer het lijstje naar voren gehaald. Hoeven we niet zo ver terug Vanmiddag echo. Ik vind het zo spannend! Ben er vannacht echt mee bezig geweest. Vaak wakker en als ik dan sliep was dat heel onrustig. Andere dames die vandaag een echo hebben heel veel succes en hopelijk met een goede uitkomst. Loesje heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jou. Zulke berichten maken het icm een eigen miskraam wel een hele spannende tijd.
Toto, micloveally en risu, heel veel succes en plezier bij de echo! Wel mooie fototjes showen he! Toch3, wauw wat een verschil al! Mooi hoor! Loesje, wat naar voor je vriendin.. Sterkte voor haar...
@buik: speelt misschien ook wel mee dat het de 3de is? Ben benieuwd naar het eindresultaat, bij de tweede scheurde ik zelfs uit mn positierokken :O @loesje, naar voor dr. Maar bij jou zit het gewoon goed hoor @risu, veel plezier/succes! @mona, nee die tellen ook gewoon vanaf laatste dag menstruatie normaal. Al kan het met de echo wel paar dagen verschillen, zeker als je onregelmatig bent @mic: succes! @toto, ook sucecs! @hier: straks even winkelen en boodschappen doen
Jaaa een echo met een kloppend hartje... tranen rollen hier nog steeds ove r de wangen. Heb het zelf heel kort gezien kan gewoon niet naar zon echo kijken.. maar manlief heeft het heel goed gezien.. thanks dames voor de support.nu wachten op gyn voor gesprek. iedereen die ook echo heeft succes!!