Wat goed, Mic! Lekker van genieten!! Succes voor de andere dames met echo's vandaag! Zoooooo spannend! @Loes: Jeetje, wat rot! Probeer je alleen niet teveel te laten beïnvloeden door zulke verhalen, hoeveel het ook emotioneel met je doet. Dat het bij een ander misgaat, betekent niet dat het bij jou ook misgaat.. Hier precies hetzelfde gehad en je krijgt er inderdaad wel even een klap van..
Mona uitwendige echo wilde nog wel inwendig doen maar ik was zo van streek dat ze zeiden het is goed zo. Inwendig heeft bij mij nooit pijn gedaan. hoe is het de andere die echos hadden? ben benieuwd duim dat er nog meer goed nieuws komt!
Ook ik moest een traantje laten op de echotafel toen we het hartje zagen kloppen. Ze kon moeilijk een meting maken omdat op het beeld de dooierzak en het embryo zo dicht op elkaar zaten. Uiteindelijk kwam ze op 6.8mm wat uitkomt op een duur van 6.3 weken. Ik weet zelf dat ik verder ben en verwacht bij de volgende echo op 5 feb een embryo te zien wat wel helemaal met mijn eigen berekeningen klopt. Ik heb meteen het recept meegekregen voor de bloedverdunners. Hopelijk doen die hun werk en beval ik nu niet prematuur. Ze hebben ook meteen mijn bloeddruk gemeten en die was 130/80 en voor mijn doen is dat echt supernetjes. Nu kan ik de grootste spanning laten gaan en eindelijk gaan genieten. Zo blij!!!
Hier ook goede echo!! Hartje klopte. Volgens echo 6+6. 30ste een echo in het amc kijken wat voor termijn daar uit komt
Toto en risu. Ook voor jullie ben ik erg blij. Geniet er lekker van! Ik mag dinsdag. Ik kan niet wachten!
Meiden, wat een goed nieuws hier allemaal! Van harte met alle goede echo's. Daar worden we blij van én dat geeft hoop!
Wat fijn al die goede echo's!!!! Ik mag morgen middag....tijd kruipt voorbij en ben zoooooo zenuwachtig..... Hopelijk na 2x mk nu een plakker...
Hoi, na een poosje zoeken heb eindelijk dit topic ook gevonden. Het zou nog wel even duren voordat ik alle bladzijdes heb gelezen maar vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen! Graag zou ik ook op de lijst willen : s87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 5 september. Volgende week woensdag heb ik mijn eerste afspraak en echo de vk, 29 januari, super spannend! Heel veel succes iedereen