Succes vandaag, Maanvis!! Welkom S87 en gefeliciteerd!!! Leuk!!! Een echofoto van Risu!! Waar blijven de foto's van de andere dames?!
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Jeeh wat gaat het snel hier sorry als ik niet overal antwoord geef, maar MSI en Giggle wat verschrikkelijk voor jullie. @maanvis succes vandaag hoelaat moet je?
Thanks voor de leuke reacties op onze echofoto! Was ook weer geweldig om te zien... 30ste weer een echo. Benieuwd hoe het in een week veranderd is
@maanvis spannend veel plezier @Risu dat is wel snel, maar benieuwd of er idd veel verschil ziet volgende week nieuwe foto Wel een heel klein beetje jaloers meiden die al op de foto gaan. Zelf pas 17 feb aan de beurt
@hendrika tja, de reden dat ik een vroege echo krijg is mn vorige miskraam... dus ik zou maar blij zijn dat het niet nodig is snap je wel hoor! Ik kan ook niet wachten!
Zo de 1e echo gehad en alles zag er perfect uit en een sterk kloppend hartje! Volgens de meting ben ik een dag verder