Jaaa! Gefeliciteerd, Maanvis! Kwaaltjes: Ik heb vandaag ineens zo'n last van buikpijn.. Man maakt zich ook helemaal zorgen! Ik heb alleen niet het idee dat het echt in mijn baarmoeder zit, maar meer in mijn darmen ofzo. Herkent iemand dit?
Wauw.. wat een positieve berichten allemaal! Gefeliciteerd maanvis, lekker genieten nu! Ik moet nog wachten tot maandag ochtend.. pfff tijd kruipt werkelijk voorbij haha! Gelukkig wel werken het weekend dus hoop dat de tijd dan toch wat sneller gaat
Ik heb heb soms ook. Volgens mij zijn het idd je darmen die aan het verschuiven zijn. Mijn hele buik is sowieso gevoelig: word liever daar niet aangeraakt, terwijl ik normaal altijd heel knuffelig ben!
fijn maanvis! aster, ik heb sinds de zwangerschap ook regelmatig pijn in mn maag en darmen, is helemaal ontregeld. Maar maak me er niet druk om, hoort er bij Net als bandenpijn. Wat ik wel merk is dat als ik melk op een lege maag drink dat het echt heel veel pijn doet terwijl dat als ik eerst een boterham eet het wel goed gaat
Oh, jullie stellen me al wat geruster. Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat het fout gaat met dit wondertje. Ik geloof het ook gewoon nog steeds niet. Zo lang moeten wachten, zo veel pijn gehad mentaal en lichamelijk en zo ontzettend onzeker. Ik wil gewoon met volle teugen kunnen genieten en dat is zo moeilijk!
Hallo allemaal, mag ik mee komen kletsen ? Ik ben vandaag 7 weken zwanger, en dus op 11 sept 2014 uitgerekend. Ik ben weer zwanger na een miskraam in November met 8 weken en 4 dagen. Dus ik vind het ontzettend spannend nu.
Welkom, Pebbelien! Spannend, hoor! Ik hoop dat je nu gewoon een mooie plakkerd in je buik hebt zitten..
Hier heb ik ook regelmatig last van mijn buik. Zijn inderdaad de darmen. Maar de meeste last heb ik van mijn buik tussen de buik en mijn borsten. Voelt zo strak en opgeblazen daar. Hoort erbij... Pebbelien welkom. Ik zal straks ff achter de PC kruipen en de lijst bijwerken, dan sta jij er ook op. Spannend hè, een zwangerschap na een mk. Ik heb in sep een MA gehad, dus het was ontzettend spannend tot de eerste echo gisteren. Heb jij al een afspraak staan voor een echo of intake?
Dankjewel Aster! Ik heb morgen de eerste echo, Zou eigenlijk volgende week vrijdag zijn, maar ik merkte de laatste dagen dat mijn kwaaltjes minder werden. Pijn in borsten nam flink af, voelde geen steekjes of krampjes meer. ik was vanochtend zo in de stress daardoor dat ik de vk heb gebeld en dus eerder mag.... en wat denk je... vanavond zijn de kwaaltjes weer volop terug! Voel me n beetje een paniekerd nu.. stom
Ach, dat vinden ze niet erg en ons hier komt het ook niet vreemd voor Ik had het ook met ruim 6 weken een paar dagen niets meer voelde en ik me zorgen maakte. Na drie dagen kickte de misselijkheid in en is bijna niet meer weggeweest. Ik duim voor je dat je morgen een mooi hartje ziet kloppen.
welkom pebbelien hier juist alleen maar heel blij als ik 1 dag klacht-vrij ben, zolang als ik geen buikkramp heb of bloed ga ik er gewoon vanuit dat het goed zit
Toch3, dat is ook het beste inderdaad ! Knap dat je zo nuchter bent. Ik vind dat lastig omdat de vorige keer de symptomen af namen. Toen bleek bij 8 weken echo dat t vruchtje heel klein was met traag hartje, aantal dagen erna begon de kramp en t bloedverlies pas. Dus bij mij is symptomen weg een stress opwekker. maar zoals jij het bekijkt is veel beter! Zo min mogelijk paniek. Vooral als je enorm veel kwalen hebt begrijp ik het dat een dag geen kwalen fijn kan zijn
scheelt misschien ook wel dat dit nr 3 is. Bij de eerste echt van begin tot eind kots- en kotsmisselijk geweest, veel bandenpijn etc. Bij de tweede alleen af en toe bandenpijn als ik teveel wilde, had voor de rest lichamelijk geen klachten en er loopt nu een prachtige meid van 2jaar rond Heb het dus allebei meegemaakt, veel en weinig klachten. Maar met een miskraam op deze termijn heb ik geen ervaring, alleen 1x dat ik erachter kwam dat ik zwanger was op het moment dat het eruit kwam, met 4/5weken (altijd onregelmatig geweest en was niet de bedoeling) maar ik geloof wel dat als het later gebeurd dat het meer impact heeft op volgende zwangerschap(pen)
Ik had een goede echo. Ze konden het niet zo goed meten, dus qua termijn een paar dagen terug gezet. maar goed het is allemaal nog zo klein en millimeterwerk, dat een meetfout van 1 mm meteen al 3 dagen kan schelen. 5 feb mag ik voor de tweede echo.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV 5sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 24jan-pebbelien 1e echo 24jan-tralala89 echo 27jan-eerste intake + echo 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 29jan-dolfie1987 1e echo 29jan-pharilla 2e echo 29jan-s87 intake + 1e echo 30jan-floortjah intake 30jan-pumba86 intake + 1e echo 30jan-Risu 2e echo AMC 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 5feb-toto 2e echo 10feb-hendrika intake 17feb-hendrika 1e echo