Nou Godinn, gewoon hier blijven.... niet naar de augustussen gaan hoor Poeh dat is lekker jong ja Toch3 hihi
Godinn - 31 jaar - 2de kindje - 30 Augustus MSI - 31 jaar - 2e kindje - 1 september Toch3 - 23 jaar - 3de kindje - 1 september? 19Susanne87 - 26 jaar- 4e kindje - 6 September?
Idd gewoon hier blijven Godinn wel raar hoor... ik ben nl ook nog steeds in contact met mijn 1-15 Augustus 2013 groepje. Zijn ook hele leuke meiden.
Dames, mag ik hier ook mee schrijven? Afgelopen vrijdag positief getest op 12 DPO en vandaag is de test weer wat donkerder! Wij zijn zwanger van ons eerste kindje samen, ik ben stiefmama van een jongen van 7 en een meisje van 5!
Godinn - 31 jaar - 2de kindje - 30 Augustus MSI - 31 jaar - 2e kindje - 1 september Toch3 - 23 jaar - 3de kindje - 1 september? 19Susanne87 - 26 jaar- 4e kindje - 6 September? Love1990 - 23 jaar - 1e kindje - 7 september
Noord-oost friesland! Ik noem de plaatsnaam maar even niet, wie weet zitten hier bekenden op het forum, haha. En jij?
Helemaal noord, bij Dokkum in de buurt. Ik noem ook geen plaatsnamen, maar mensen die mij kennen, herkennen de profiel foto van Fer.re wel..