Goedemorgen dames! Succes voor diegene die vandaag hun echo hebben.. ik heb gisteren ochtend voor het eerst het hartje zien kloppen van ons kleine wondertje.. was meteen verliefd! gelukkig zag voor nu alles er goed uit..14 februari hebben we de volgende afspraak: intake+echo..
Mooie echo eerste! Fijn gevoel is dat hè na je echo. One of a kind en Loesje succes vandaag en geniet er vooral van. Ego: ik voel me beroerd en ben misselijk. Ik neem vandaag vrij of meld me ziek. Daar ben ik niet echt van, maar kan de reis er naar toe en de druk vandaag niet aan. Ik wil vandaag ook mn collegas laten weten dat ik zwanger ben. Dat verklaart een hoop denk ik en zorgt hopelijk voor begrip. Mn manager weet het al.
Ik moet ook vandaag naar de vk voor de intake en de echo om half 2. Gisteravond ben ik met spoed naar de vk gegaan wegens heftig bloedverlies met stolsels dat ineens op kwam tijdens het eten maken. Ik schrok me eigen wezenloos en heb toen gelijk gebeld en kon gelijk langs komen. Ik dacht echt het is game over. Eenmaal bij de vk gelijk een echo gehad en het hartje klopte goed en de groei was ook goed en het aantal weken klopte met de grootte van het kindje. Kleine zat er nog. Verder gekeken en de bloeding kwam niet vanuit de bm. Daar zag alles er heel netjes uit. Placenta was ook goed. De vk denkt echt dat de bloeding vanuit me bmm kwam en dat daar een vaatje kapot was gegaan en omdat ik al eerder last van roze afscheiding had dat komt en gaat verwachte hij dat het niets ernstigs is. Maar de schrik zat er wel goed in zeker omdat ik dacht dat ik leeg bloedde. Hij vondt dat de afspraak die voor vandaag al stond gewoon door moest gaan en gaat dan weer kijken en dat hij verwacht dat de bloeding met dagen wel af zou nemen. Dus ik ben erg benieuwd vanmiddag. Verder heb ik gisteravond nog een keer een heftige bloeding gehad met stolsels en daarna niet meer. Sinds vanochtend ook niets meer gezien tot nu toe. Dus dat is wel weer positief denk ik. Kwalen zijn ook nog aanwezig. Maar ben wel bang dat het alsnog mis gaat. Floortjah gefeliciteerd meid. Toto de lijst heb ik ook al even niet meer gezien? Meiden die vandaag ook voor de echo gaan ik wens jullie allemaal vele mooie en goede echo's toe. X
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 3sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV 5sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 6 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 11sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 13sep-Purk (2e kindje, )MJV 13sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 28jan-kitty1981 intake + echo 28jan-mona29 intake + 1e echo 28jan-loesje9 1e echo 28jan-one of kind echo zkh 29jan-dolfie1987 1e echo 29jan-pharilla 2e echo 29jan-s87 intake + 1e echo 30jan-floortjah intake + echo 30jan-pumba86 intake + 1e echo 30jan-Risu 2e echo AMC 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 4feb-one of kind echo vk 5feb-toto 2e echo 10feb-hendrika intake 14feb-eerste intake + echo 17feb-hendrika 1e echo
Das schrikken Kitty! Succes allemaal met de echo's vandaag!!! Het zonnetje schijnt heerlijk, ik ga zo eens lekker naar buiten een stukje wandelen met de kids
Jeetje Kitty, wat een schrik!! Fijn dat je vandaag nog een x mag kijken. Heel veel succes! Andere meiden, ook veel plezier en succes bij jullie afspraken vandaag. Eerste, gefeliciteerd met je mooie echo! Mona, sterkte meid. Niet leuk dat je je zó beroerd voelt. Misschien kun je vandaag om verlichtende medicatie vragen..? @hier: ik doe een negen weken dansje!! Vind het eigenlijk best snel gaan...
Dat is echt ff schrikken. Ik had dat zondag, weliswaar zonder stolsels maar die bloeding.. Jeetje wat schrik je dan! Gelukkig zit alles goed meid. Straks hopelijk weer zo een mooie echo. Doe rustig aan he!
Kitty jeetje wat spannend zeg. Gelukkig zag het er goed uit gister. Succes zometeen! Hier zenuwachtig...
Gefeliciteerd Oneofkind!! Heel erg fijn!! Gaan jullie ook naar de negenmaandenbeurs? Lijkt mij best leuk. Je schijnt er zelfs een gratis echo te kunnen laten maken (als je heel snel bent en vervolgens heel veel geduld hebt, dus weet nog niet of ik dat ga doen).
#breekt even in# Jeetje Kitty, het bloeden bij jou houdt maar niet op, heftig schrikken joh! Ik ben nu voor je aan het duimen, terwijl je bij de echoscopist bent, dat alles er weer prima uitziet! Kom later nog wel even kijken hoe het was! You go mini-Kitty! Zwaai naar je mama! #breekt weer uit#
Hier ben ik weer terug van de vk. Goed nieuws kleine zit er nog lekker en het hartje klopt nog steeds. Alles zag er nog steeds goed uit en nog steeds geen rare dingen te vinden in de baarmoeder of de placenta. Groei was ook goed en ik ben zelfs 1 dag verder dan vermoed was met 5 weken. De bloeding is er nog wel maar veel en veel minder dan gister. Alleen nog met afvegen en zo nu en dan een klein veegje in me inlegkruisje. Inverband met dit en mijn geschiedenis mag ik over 3 weken weer terug komen. En zal ik ook later onder controlle komen van een gyn in het ziekenhuis. Om een herhaling van de geschiedenis te voorkomen. Al met al klinkt het allemaal erg positief en gaan we maar uit van het beste. En hoop ik dat de bloeding snel weer in zijn geheel weg is zodat ik weer kan genieten. Foto zal ik even later plaatsen. Enne bedankt allemaal voor de lieve reacties. X