***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31 aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4 sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 5 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 6 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Loesje9 (1e kindje, 26jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 29jan-dolfie1987 1e echo 29jan-pharilla 2e echo 29jan-s87 intake + 1e echo 30jan-floortjah intake + echo 30jan-pumba86 intake + 1e echo 30jan-Risu 2e echo AMC 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 4feb-one of kind echo vk 5feb-toto 2e echo 10feb-hendrika intake 14feb-eerste intake + echo 17feb-hendrika 1e echo 18feb-kitty1981 echo vk
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Meteen een link in mijn handtekening gezet, mocht hij een aantal pagina's terugvallen dan is hij wat makkelijker te vinden Loesje ik heb je er nog niet afgehaald. Wil je nog even blijven staan of zal ik je er af halen? @hier: Het gaat met de misselijkheid een stuk beter. Ik ben nu sinds een aantal dagen hooggedoseerde vit B6 aan het slikken (zit ook in emefasene) en het lijkt te werken. Ben er wel blij mee. Verder na een week of anderhalf dat het wel meeviel nu weer zo moe. Schrik elke ochted wakker van de wekker. Voor de dames met een echo vandaag veel succes en plezier!!
Loesje, wat verschrikkelijk! Zo lang wachten op een echo en dan... niks. Weer! Ik weet niet wat te zeggen, sterkte!! Ik heb ook de 31ste mijn tweede echo. Blijf het gewoon spannend vinden. Brr!
Spannend, Mieks! Hoe laat moet jij? Het komt vast hartstikke goed! Wij hebben absolute wondertjes in onze buikjes..
Middag dames, 2e echo hier weer perfekt!! Hartje gehoord! 1 dagje vooruit gezet. Uitgerekend op 1 september 2014 nu. Waren het allemaal eens dat t een geweldige datum is! Mag nog een extra echo op 12-2-2014 door mn geschiedenis, 20-2 dat is met 13 weken al krijg ik uitgebreide GUO ivm screening en mijn overgewicht en toch heftige geschiedenis en die dag word ook de 20 weken echo gepland voor april.. woot! Mijn man en ik hebben net lekker visje gehaald bij de visboer..en gaan lekker op de bank in de wolken zitten! Andere meiden vandaag ook veel succes en genieten he! XXX Joyce
Mijn eerste echo was ook goed. Hartje klopte mooi. Echt geweldig om te zien. Nu weer 4 weekjes wachten. 26 februari 2de echo en intake. Foto's zal ik later oploaden!
Wat goed Joyce! Kruip maar lekker op die roze wolk. Is jullie ook echt gegeund. Dolfie wat fijn! ik ben benieuwd naar de foto.
Joyce, wat mooi! Echt al een mensje... Gefeliciteerd!! En nu zijn we dus niet meer op dezelfde dag uitgerekend... Dolfie, jij ook gefeliciteerd! Wat zul je na vier week straks een verschil zien! Aster, ik begin vd dag. Jij? Ben je zenuwachtig of vol vertrouwen?
Toto haal mij er maar uit hoor. Het is zo gek, ik weet niet zo goed hoe nu verder. De vk zei wacht eerst een week af of het vanzelf komt en zo niet dan naar de gyn om andere opties te bespreken... pff vind het zo naar, 2x achter elkaar.. ben zo bang nu dat het nooit gaat lukken... Meiden met goede echo's gefeliciteerd. Ik schrijf vanaf nu niet meer mee..
Loesje wat erg heel veel sterkte meis! dolfie en Joyce wat fijn !!! Toto zo je voor mij de 3e echo er in willen zetten 13 feb 3e echo en gyn liefs voor iedereen
Heel erg veel sterkte loesje!! Mag ik toevallig ook bij jullie clubje 23jaar, uitgerekend op 10 september en 6 februari mijn 2de echo... liefs
Hey meiden gefeliciteerd met jullie goede echo's, toppie. Loesje nogmaals heel veel sterkte en ik hoop op een plakkert de volgende keer. En dat dat heel snel weer mag zijn. Wat een mooie echofoto met de hartaktie erbij. Hier gaat het ook weer beter. Volgens de vk was mijn bloeddruk wat aan de lage kant dus heb net lekker een zak dubbele zoute drop gehaald op de markt. Voor vanavond een lekkerbekje en een zak kibbeling gehaald, hmmm. Verder verlies ik nog bruine afscheiding maar heb wel het idee dat het met de dag/uur steeds minder wordt. Ook even bij me buuf op visite geweest die pas bevallen is en alles even kunnen delen met haar en zij vertelde dat zij ook de gehele zwangerschap rare afscheiding had. En nu ligt er een lief manneke in het wiegje. Zo klein en lief. Mijn zoon is er niet weg te slaan en zit er bijna elke dag. Dus ik hoef me geen zorgen te maken dat hij een goede grote broer wordt. Mits alles goed blijft gaan natuurlijk. Maar daar gaan we niet vanuit ondanks de schrik van maandag. Meiden die morgen moeten naar de echo veel succes en hoop op mooie echo verhalen.
Sterkte loesje!!! Mooie echo weer voorbij zien komen Hier morgen 2e echo, amc. Ben wel weer erg benieuwd, maar niet zo zenuwachtig Als de echo van vorige week.
hoi meiden, Vanmiddag heb ik mijn 1e echo gehad en vond het zó spannend! gelukkig werd er meteen een echo gemaakt en er zat gewoon echt een heel klein babytje in mijn buik! met een kloppend hartje! Ik had mijn twijfels of ik echt wel zwanger zou zijn door de weinige verschijnselen maar het is dus écht zo! 13 februari krijg ik mijn 2e echo ben zo blij!
Hmms... ben toch wel benieuwd... volgens de 1e echo zou ik een dikke week korter zwanger zijn. Nu dus 7 weken en 3 dagen, ipv 8+4. Ik snap dat niet zo goed..... heb 27 december voor het eerst positief getest (was licht, in de middag) volgende ochtend was het een goed duidelijk resultaat. Dus volgens de 1e echo heb ik dan 7tot8 dagen voor nod positief getest? Ik weet dat ze zo vroeg het termijn nog niet duidelijk kunnen zeggen. En 2mm ernaast meten scheelt meteen al weer heel wat dagen. Hoop dat het morgen beter te meten is. Want die volle week minder klopt naar mijn gevoel niet zo.