ik kreeg wel een foto'tje mee maar daar is het voor mij al behoorlijk turen. Bij de volgende echo zet ik heb erop dankje!
Dat heb ik dus ook. Ik dacht 7W4D te zijn en volgens de echo zou het 6W5D zijn.... Volgende echo meer duidelijkheid hoop ik...
Loesje wat erg meid! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je hier snel bovenop komt en zwanger wordt van een plak beeb.
Kitty ben blij voor je dat alles goed zit en voor alle andere meiden ook! Ik kreeg trouwens bij mn spoedecho ook te horen dat ik ongeveer 7 weken en 3 tot 5 dagen was, terwijl ik uitging van toen 7+6. Baby was toen ook 1,14 cm en bij jullie? Ze zeiden wel dat we bij de termijnecho pas echt gaan kijken hoe ver ik ben. Die heb ik over 2,5 week.
Mijn gyn vandaag gaf aan dat ze pas vanaf 9 weken met meer zekerheid kunnen zeggen wat t termijn is, daarvoor is het onzeker. Kan zo 1 mm en daardoor een paar dagen schelen. Dus bij termijnecho pas zekerheid. Ik ben ook een dagje vooruit gezet vandaag. Bij 7w1d was de meting precies 1cm Nu bij 9w2d 2,46 cm XXX Joyce
Bij mijn Echo 7wk en 5dgn en was 1,42cm ik was toen 1dag vooruit gezet. Mooie echo's weer voorbij zien komen. Iedereen die morgen voor een echo moet succes!!
Gelukkig maar. Dacht dat mijn beebje te klein was hahaha. Hebben jullie ook zo een buikpijn. Soort van ms pijn. Ik voel me eigenlijk best rot. De hele dag misselijk en overgeven. 'S avonds buikpijn en rillingen. Dan die vermoeidheid. Heb een week vrij genomen ook.
hier ook!! Alleen niet overgeven.... hoop dat deze weekjes snel voorbij zijn, en die vermoeidheid minder word.ben echt dood en dood moe. Maarja ik moet wel door... kan niet tussendoor even gaan liggrn met een bijna kleuter en een baby van 6mnd (die overigens heel slecht slaapt) Gelukkig bijna weekend... kan ik weer ff paar uurtjes bijtanken dan is mn mannetje lekker vrij. Komt allemaal wel weer goed ff doorbijten! Vanmiddag echo, dan krijg ik weer ff wat positieve energie als t goed is.
Eerlijk gezegd niet op gelet, sorry. Was zo verliefd naar het hartje aan t luisteren... Denk wel dat t kan bij 9 weken
Veel plezier, Risu! Volgens mij kan het al bewegen met 9 weken, hoor! Ik zal morgen eens extra goed opletten. Nu al extreem zenuwachtig..
Bedankt meiden voor de oppeppers neem ook idd lekker mijn rust van het weekend! Echo was helemaal geweldig.... als jengoed kijkt zie je de beentjes al met voetjes!!! voor de lijst mag ik van 6 naar 9 september ben 8+2 ipv 8+5
Wat goed risu! Als ik onderin kijk zie ik idd een beentje met een voetje. Maar ik lijk ook wel een mondje te zien. Gefeliciteerd! Enne het is bijna weekeinde en neem je rust zodra het kan. Vergeet niet onze lichamen zijn overuren aan het draaien voor die kleine.
Loesje heel veel sterkte! Gelukkig ook weer een aantal goede echo's, leuk dames! De mijne komt ook steeds dichterbij, spannend! Denk dat het besef dan wat meer komt, dat is nog steeds moeilijk. Hoewel ik het wel echt merk, erg moe en toch steeds iets beroerd. Nog niet overgegeven gelukkig. En mijn borsten zijn heel erg pijnlijk . Ik moet me elke keer inhouden als ik in een winkel ben om niet vast stiekem kleertjes mee te nemen, haha!
Mooie echo's weer!! Hier nog steeds last van de heerlijke kwaaltjes! Nu is de reuk erbij gekomen nu mijn verkoudheid over is...ik werk in de thuiszorg maar ohhwwww wat sinkt het opeens bij al die oudere mensen zeg bah!!! En dan over de koelkasten nog maar te zwijgen! Net met vriendlief de angelsound weer eens geprobeerd en na 10min ongeveer het hartje luid en duidelijk gehoord ruim 170 p/m dat kan in niet zijn met 80p/m haha! Heerlijk!! Helemaal happy dus!! Dat wou ik even delen
@ one of a kind, dank je!! @ Maanvia, he bah dat kan ik me voorstellen ja dat dat stinkt! Leuk dat je het hartje hebt kunne horen met de angelsound ♡ @ Kitty, nou je het zegt, zie ik er ook wel een mondje/gezichtje in hahaha.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31 aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4 sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 5 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV 7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 10 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 31jan-aster14 intake + echo 31jan-misiri 1e echo 3feb-daan90 1e echo 4feb-bubble27 intake + 1e echo 4feb-one of kind echo vk 5feb-toto 2e echo 6feb-tinkerbell2202 2e echo 10feb-hendrika intake 12feb-pharilla 3e echo 13feb-micloveally 3e echo + gyn 13feb-S87 2e echo 14feb-eerste intake + echo 17feb-hendrika 1e echo 18feb-kitty1981 echo vk 20feb-pharilla GUO 26feb-dolfie 2e echo + intake