1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    @ toch3, lijkt me ook niet leuk, zit er geen particulier echo bureau in de buurt? Dat heb ik namelijk ook gedaan hoor. Duurt me veel te lang. Bij de 1e heb ik dat nog volgehouden, bij de 2e heb ik mezelf die marteling niet aangedaan. Het is dat wij de NIPT doen, anders had ik half februari pas de eerste echo.
    Veel plezier in wenen!

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    die zal er wel zitten, maar hoe ga ik dat in het duits/oostenrijks/hongaars/slowaaks uitleggen? Wij hebben een reizend beroep, anders had ik gewoon met 7/8weken eerste echo gehad maar nu zijn we pas bij 12 weken terug in NL

hier alleen de 20weken echo, als daar wat uit komt kijken we wel weer verder

helaas, hartje luisteren is niet gelukt, na lang zoeken eindelijk alles gevonden, zijn de oordopjes kapot en heb niks anders liggen :(

3. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Toch3, dat is inderdaad een heel ander verhaal, lastig.
    bedoel je een angelsound?

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    er staat baby doppler op, is dat hetzelfde? In ieder geval, tis zo'n ding waarmee je thuis het hartje mee kan luisteren ;)

5. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey meiden,
    Zou me hier ook graag aanmelden
    Ben 23jaar en uitgerekend op 10september, 3de kindje
    Heb op 7weken echo gehad met kloppend hartje. Jammer genoeg is m'n volgende echo pas op 26februari :(
    Voel me heel erg misselijk, licht in het hoofd, benauwdheid, beetje buikpijn.

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    ***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014***

28aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV
    30 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V
    31 aug-Floortjah (1e kindje, 27jr)MJV
    1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V
    1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V
    1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV
    2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV
    3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV
    4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV
    4 sep-Leliemeer (1e kindje, ?jr)MJV
    5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV
    5 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV
    6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV
    6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJV
    7 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V
    7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV
    8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV
    9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV
    9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV
    9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV
    9 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV
    10 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV
    10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV
    11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV
    11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV
    11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV
    13 sep-Purk (2e kindje, )MJV
    13 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV
    13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV
    14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV
    14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV
    14 sep-Hendrika (1e kindje, 31jr)MJV
    15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJV
    ?? sep-Tessa1981 (3e kindje, ??jr)MJV

Meisje, Jongen, Verrassing?

afsprakenlijstje:

3feb-daan90 1e echo
    4feb-bubble27 intake + 1e echo
    4feb-one of kind echo vk
    5feb-toto 2e echo
    6feb-tinkerbell2202 2e echo
    10feb-hendrika intake
    12feb-pharilla 3e echo
    13feb-micloveally 3e echo + gyn
    13feb-S87 2e echo
    13feb-maanvis termijnecho + intake
    14feb-eerste intake + echo
    17feb-hendrika 1e echo
    18feb-kitty1981 echo vk
    20feb-pharilla GUO
    26feb-dolfie 2e echo + intake
    28feb-misiri termijnecho

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zo de lijst is ok weer bijgewerkt. Nieuwe meiden welkom!
    @Tessa, zou je nog voor de lijst je uitgerekende datum en evt je leeftijd willen doorgeven?

@Misiri en Mieksel gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

@Kitty wat fijn dat het bloeden gesdtopt is. Hopelijkkun je nu rustig van je zwangerschap verder genieten zonder verder bloedverlies.

@Toch ik kan me wel inleven dat je verdrietig wordt dat wij allemaal al een echo hebben gehad en jij nog niet. Bij mijn dochter moest ik ook tot 12.4 wachten voordat ik voor het eerst naar haar kon kijken. Wat duurde de tijd lang toen.

@hier: ook een kleine die continu aan het blaffen en snotteren is. Onder haar neusje is het al helemaal schraal van het snot en ik mag er niet aankomen om er wat op te smeren... Vanavond dan maar als ze ligt te slapen nog een poging wagen.
    Verder voel ik me vandaag weer zo misselijk en opgeblazen. Normaalgesproken ben ik een enorme theeleut, maar zelfs het drinken van een kopje thee vind ik op het moment een hele opgave. Woensdag bij de gyn toch maar emefesane vragen en hopen dat het dan beter wordt.

Gisteren nog lekker met geld gesmeten :) Nieuwe bril uitgezocht en meteen wat nieuwe positiebroeken gekocht aangezien mijn oude 3 maten te groot zijn. Wat zitten ze heerlijk!!

Fijne avond allemaal!

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    Heb even geteld in de lijst, er zijn er 18 die hun eerste kindje krijgen en 14 een 2/3/4de kindje! Best goed verdeeld vind ik :)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja lopen gelijk op ahahhaa

10. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Sorry, dames!! Ik ben iets minder aanwezig, ik lees wel mee! We hebben gisteren de knoop doorgehakt en we gaan per 1 maart ineens verhuizen, dus ik ben me gek aan het regelen nu. Gelukkig gaan we naar een prachtig huisje waar ons kleintje een enorm gave kamer gaat krijgen!!!!

Laat de goede echo's doorgaan, goed groeien allemaal en tot heeeeel snel!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aster proficiat wat leuk zeg

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    spannend aster! succes met alles regelen

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oeh Aster, dat is al snel? Maar wel super leuk!

Kan ik me voorstellen Toch3. Nog even doorzetten! En zo'n weekendje is inderdaad ook niet slecht :)

Pfff, hier een slechte dag. Gisteren weer een migraine aanval gehad. Of iets wat er op lijkt. Verlies dan gewoon mijn zicht met 1 oog. Maandag toch echt even naar de ha. Ben er al eens eerder geweest met dit probleem en toen zou het stress moeten zijn. Maar ik ben er nu klaar mee. Vorige week ook al gehad, levens gevaarlijk! Je zal maar net in de auto zitten ofzo, met je kindjes op de achterbank...

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Spannend Aster!!! Veel plezier en succes met de voorbereidingen/verhuizing/klussen. Dat kan je maar beter nu doen dan verder in je zwangerschap!! Lijkt zo wel een heel nieuw begin, lekker hoor!!

voor de lijst, 18-02 vk & 27-02 12wk echo + combinatietest AMC

Deze mevrouw kijkt ook naar het nubje, dus wie weet hebben we dan al een idee wat het gaat worden. (Maar pas na de echte geslachtsbepaling gaan we spulletjes kopen ;) )

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wij willen niet weten wat het wordt. Nou ja, ik niet... Vriend wel. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk het te weten en vooral handig. Maar ik vind het aan de andere kant zo speciaal bij de geboorte dat ze zeggen: het is een jongen!/meisje!
    Vorige keer wist ik bijna 100% zeker, op gevoel, dat het een jongen werd. Ik heb nu echt geen idee!

Ik zit te wachten op mijn pizza: HONGER!!!!

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    bij de oudste was het een verrassing, bij de tweede wisten we het. Nu neig ik heel sterk naar niet weten maar heb het er nog niet over gehad met manlief

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Morgen dames!

Vandaag alweer de 10 weken gehaald! joepie!
    Sinds gisteravond verschrikkelijke keelpijn.. en lees dat je er veel niet voor mag gebruiken... iemand tips op dat vlak?
    Gebruik al niet eens paracetamol terwijl dat volgens mijn gyn wel kan.
    Voel me niet fit op het moment, hopelijk snel weer wat beter!

Wij willen het geslacht wel weten, verrassing is het voor ons ook bij de echo hihi... ik ben al helemaal niet van de afwachtende verrassingen, maar manlief wil t ook weten.

Ik kruip nog ff de bank op en scheur straks naar de winkel voor in ieder geval honing en van die anta flu snoepjes.
    Fijne dag meiden.

XXX Joyce

18. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    @ toch3, dat is hetzelfde als een angelsound volgens mij. Inmiddels al gelukt?

@ joyce1990, welkom!

@ toto, uitgerekende datum staat nu op 2 sept, en ik ben 33 jaar.
    Fllink afgevallen dat je nu 3 maten kleiner kon kopen, gaaf hoor!

@aster, hele drukte maar een goede vooruitgang dus, succes!

@godinn, getver zeg! Ik heb dat ook en dat is gekoppeld aan hormonen. Heb het al vanaf mijn 12e of 13e een jaar voordat ik ging menstrueren, zicht verlies, spugen, hoofpijn, niet tegen licht kunnen. Gek is, met 2 uur slapen is het weg. Maar ja, dat lukt niet altijd zomaar. Voel je het niet opkomen?
    Wat jij hebt herken ik heel erg, ik vind de verassing met de bevalling ook erg leuk, maar gericht kamertje inrichten en shoppen ook weer wel en hubbie wil het erg graag!

@ risu, mijn 2e zoon zou volgens de nub een meisje zijn...;) Idd pas gaan shoppen na een echte geslachtsbepaling... maar een gok wagen is toch ook altijd leuk. Wij weten het waarschijnlijk wel vroeg door de NIPT.

@ pharilla, mag je geen strepsils?

Hier een druk werkweekend gehad. Nog even met gezinnetje genoten van het mooie weer in het bos.
    Vandaag de 10 weken bereikt. Zo even echo bureau bellen om termijnecho opnieuw te plannen, we zouden woensdag gaan omdat we die dag ook de NIPT zouden doen, maar dat is een week verzet, dus ga de echo ook proberen te verzetten. Je ziet een week later al zoveel meer!
    Verder hoef ik weinig te werken deze week, wel allemaal andere activiteiten, maar kalmte kan ons redden :D

Iedereen een fijne week!

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.368
    17.293
    113
    @tessa, niet meer geprobeerd er na
    @pharilla, geen idee wat je nog kan doen, maar pcm kan echt geen kwaad hoor als je er maar 1 of 2 pakt (hier gister ook 1 op, kwam met hoofdpijn en bandenpijn uit bed en zouden dagje weggaan)

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Tessa, ja idd. Daarom vertrouwen we ook niet 100% op die nub :) ze heeft het wel alle 3 de keren juist gehad. Maar pas na dat het echt duidelijk te zien was zijn we het gaan geloven.

Toch twijfel ik nog wel of we het willen weten.... we hebben een jongen en een meid, en de verassing lijkt me voor 1x zo leuk!! Maar heb ook absoluut geen geduld haha. Man ook niet....

Deel Deze Pagina