1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik zit vandaag op m'n NOD, en heb zo nu en dan last van lichte ongesteldheidskrampen hebben jullie daar ook last van gehad?

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ja :) In het begin voelt het net alsof je ongesteld moet worden, dat zeurende gevoel in de onderbuik..

3. Love1990

Ja idd dat gevoel, loop ook telkens naar de wc om te checken :)

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    @MSI, ja maar is wel wat ik altijd wilde, jong moeder worden ;)

@19susanne87, Leuk is dat he :) ik heb ook nog contact met de andere 2 groepen, al is de groep van de oudste minimaal momenteel

@love1990, welkom :)
    die krampen had/heb ik ook. En moet vooral niet te snel van zit naar staan gaan

@all: hebben jullie al familie ingelicht? hier nog niet. Twijfel nog tussen na de eerste echo of na de 12weken. Hoop alleen dat ik het ook zo lang verborgen kan houden voor mn zwagertje die bij ons woont ;)

Hier: vanochtend nog een test gedaan, die nu echt wel heel duidelijk is :D

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Toch3, wat was je vorige naam?
    Zwager die bij je in woont? Permanent? Ik vind mijn broers/zwagers en (schoon)zussen heel lief, maar voor een dagje :D

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    Godinn, heb je een pb gestuurd ;
    Ja die woont permanent bij ons maar heeft wel zn eigen plek hoor ;)

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja ook heel erg last van gehad. Ik dacht echt dit gaat niet goed. Maar is na paar dagen weggetrokken.

8. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    #88 Giggle, 29 dec 2013
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
    hey meiden ik kom me ook voorzichtig hier melden...
    zal even in het kort mijn verhaal doen,
    in 2011 posi getest wat helaas een MA bleek te zijn (mn gevoel zei al dat t niet goed was) curretage gehad, en na paar mnd weer zwanger, en in juli 2012 ons mooie kleine meisje geboren<3

afgelopen september besloten voor een 2e tegaan, en in oktober
    totaal onverwachts posi getest, het was het in 1x raak!
    maar ook nu beetje bloed verloren dus voor mn gevoel zou het precies zo gaan als de eerste keer...
    wist gewoon dit gaat WEER niet goed.
    en ja hoor met 6,5 bijna 7 wkn op 1 nov een miskraam...
    gelukkig was mijn lichaam anderhalve week later "schoon"en was er geen curretage nodig.
    nov even mezelf rust gegeven en gekeken wat mn cyclus zou doen...
    in dec weer voor gegaan en afgelopen vrijdag op 12DPO een posi CB test...ZWANGER 1-2!!!
    hoe blij en dankbaar...weer in 1x raak!
    tot op vandaag nog steeds geen bloed gezien (gelukkig) maar wel ongi krampen...
    verder totaal!!! geen klachten en ook dat maakt me angstig...
    ben doods en doods bang...ondanks dat ik weet dat het goed zit...of tenminste dat denk ik...ik weet het niet...mn gevoel wisseld steeds...maar komt dat door wat ik 'echt' voel of komt dat door angst...?
    ik weet het niet...als ik heel zwart wit kijk en tegen mezelf zeg kom op luister nou eens goed naar je gevoel...dan weet ik dit zit goed, maar toch ben ik zoooo ontzettend bang...
    morgen of donderdag de gyn bellen (mag gelukkig vroeg komen voor een echo weer)

maar om dus een lang verhaal kort te maken...ik ben zwanger hahahaha

zwanger van mijn 2e kindje...

iedereen hier heeeeeeeeel erg gefeliciteerd!!!

-hoe zit het hier met de klachten??! ik voel namelijk NIKS...had dat bij mn kleine meisje ook niet maar toch...nu maakt dit me weer bang;)

9. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    ***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014***

30 aug)
    -Godinn, 31jr, 2e kindje

1 sep)
    -MSI, 31jr, 2e kindje
    -Toch3, 23jr, 3e kindje

2 sep)

3 sep)

4 sep)

5 sep)

6 sep)
    -19Susanne87, 26jr, 4e kindje

7 sep)
    -Love1990, 23jr, 1e kindje
    -Giggle, 28jr, 2e kindje

8 sep)

9 sep)

10 sep)

11 sep)

12 sep)

13 sep)

14 sep)

15 sep)

heb de lijst een beetje gepimpt hihihi, als jullie t niks vinden geen punt verwijder ik hem weer;)
    verveelde me een beetje hihihi

10. Love1990

Super leuk lijstje giggle, ik zie dat wij dezelfde uitgerekende datum hebben, leuk leuk!

11. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    jaaaaa idd Love1990...als ik op datum laatste ongi kijk zou t een dag later zijn, maar als ik kijlk naar ovulatie is het 7sep...
    dus hou het daar nog maar even op;)
    hoeist met jou klachtten??! ook nog steeds niks?

12. Love1990

Als ik naar de datum laatste ongi kijk is mijn uitgerekende datum twee dagen later:p ik heb nu op dit moment met vlagen krampen, zo ongeveer onder mijn navel. Verder veel veel honger, ik kan de hele dag wel blijven eten. En jij?

13. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    ik heb gister echt veel krampen gehad, nu niet echt, nu is het meer dat ik "iets"voel...het is aanwezig zeg maar hahaha snap je wat ik bedoel?
    af en toe steekjes in mn liezen en ongeveer bij mn blaas een 'aanwezig' gevoel...heel raar
    verder doen mn (.)(.) geen zeer ofzo ook die alleen af en toe dat ik denk ohja ze zijn er...hahahaha klinkt stom maar t is meer dat ik alles "voel" dat t er is ipv dat iets zeer doet...
    verder echt gewoon niks noppes nada:(
    hopelijk is dat geen slecht voorteken...

bij mn dochter was ik ook alleen beetje moe verder ook niks...ben nu ook wel beetje moe maar gooit dat meer op t slechte slapen van de afgelopen dagen en druk op werk...maargoed dat weet ik dan dus weer niet hahaha.

zo stom he, als je klachtten hebt, wil je dat ze weg zijn, en als ze er niet zijn wil je ze juist hebben;)

14. Love1990

Idd, je wilt eigenlijk zo weinig mogelijk klachten maar voor het gevoel dat het goed zit heb je liever alle voorkomende klachten haha. mijn (.)(.) doen alleen pijn als ik mijn bh uit doe.

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Bij mijn eerste voelde ik helemaal niks! Bij 5 weken wel gevoelige (.)(.) nu voel ik vanalles maar niet echt aanwijsbaar. Zovan niet misselijk maar ook niet heel fijn gevoel in mn maag. Niet moe maar ook niet echt fit. Enz. Maar deze zwangerschap is heeeeel anders dan mijn eerste en dat maakt mij dan weer onzeker over deze zwangerschap.

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    Bij de eerste ben ik vele misselijk en aan het spugen geweest, bij de tweede weinig klachten en nu ook weer misselijk/onprettig in de maag. En mn boobies vandaag, pfoe! hoop niet dat ze net zo hard groeien als ze pijn doen

17. Love1990

Wanneer bellen jullie de verloskundige voor een afspraak? Dit is m'n eerste zwangerschap dus ik heb geen idee wat ik wanneer moet regelen.

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Je kan gewoon morgen wel al even bellen, dan maken ze wel een afspraak met je :) Weet je gelijk waar je aan toe bent.

Ik heb kiespijn.. Al een tijdje.. Was ook al naar de tandarts geweest, die dacht het te hebben verholpen, maar ik heb nu alweer veel last. Hoe zit dat ook alweer met zwanger zijn en verdoving? Stomme kies mag er van mij wel uit..

19. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Godin verdoving wordt afgeraden...de ene zegt kan geen kwaad de ander zegt van wel...
    Zou iig de eerste 12wkn geen risico nemen
    ..
    Fotoos maken doet mijn tandarts ook niet de eerste 12wkn...liever helemaal niet maar zoiezo eerste 12wkn niet

Love morgen gewoon bellen joh!!!
    Ik ga donderdag de gyn bellen om mn vroege echo te plannen
    Morgen geen tijd en dinsdag werken...
    Donderdag dus maar eens regelen

20. Love1990

Dan ga ik even op zoek naar een verloskundige in de buurt!

Volgens mij mag je gewoon een plaatselijke verdoving als je zwanger bent, ik zou het even met je tandarts overleggen.

Deel Deze Pagina