1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    #1001 joyce1990, 5 feb 2014
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
    @tessa: nee niet echt veel hulp :( m'n familie woont nog verder dan m'n vriend. Gelukkig heb ik wel een vriendin in de buurt voor noodgevallen.

@floortjah: sterkte!

@Mona: bij mij was het niet aanhoudend maar toch vrij veel. Op en af. hopelijk heb je een goede echo!

2. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Wat een spanning zeg. Moet echt ff bijkomen maar kan jullie dit niet onthouden.

Uitwendig was er niks te zien. Ik heb toen gehuild en dacht klaar mn baby is weg.
    Inwendig duurde het een paar minuten die voor mij uren leken alvorens de de baby zag.

Het zag er ook echt al uit als een baby. Eerste echo was een soort van rijstkorreltje. Hartje klopte mooi. Lengte was goed. Ik was van 7 september naar 11 september gegaan als uitrekendatum en ben nu dag voorruit gezet naar 10 september.

Dat wil zeggen dat ik precies 9 weken zwanger ben.

Het aller aller allermooiste was dat ik de baby gewoon kon zien bewegen.

Alle emoties daar eruit gehuild. Ik was zo zo zo bang.

Bloed kwam overigens niet uit baarmoeder maar bmm. Waarschijnlijk door hoesten de afgelopen dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      4
  3. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Voor de lijst: uitrekendatum 10 september
    Afsprakenlijstje: 3e echo (termijnecho) 17 februari

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Pfoei wat een opluchting Mona!!!
    Zeker dat ze het eerst niet zagen.

Blij voor je!

5. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Gelukkig Mona! Hoop dat je nu wat meer kan genieten!

Fijn dat de echo goed was Toto!

Hier is de keelpijn een stuk minder, maar loop ik al 2 dagen te kokhalzen. Doordat ik niet lekker was at ik minder met veel ergere misselijkheid en kokhalzen als bonus.
    Zojuist goed gegeten en een toetje dus hopelijk niet meer zo misselijk als afgelopen dagen.
    Wel nog verkouden maar dat is te doen, die keelpijn was echt pijnlijk.

Vandaag is mijn moeder 60 jaar geworden en heb ik gezegd dat t een prachtige leeftijd is om oma te worden(ze wist t al wel hoor) maar ze schoot helemaal vol hihi , zo mooi om te zien.

Vanaf de middag hier alle energie al weer op..dus lekker op bankje filmpje kijken met manlief en dan slapen!

Fijne avond meiden!

XXX Joyce

6. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    @Mona. Super!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mona wat mooi!!!

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat fijn Mona!

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hier even uitgebreider over de echo. Ze had het allemaal zo gevonden en we konden ook meteen het hartje zien. Ze heeft heel uitgebreid naar alles gekeken. Voornamelijk ook naar de placenta en de ligging ervan. Dit doordat ik al een KS heb gehad en nu aan de bloedverdunners zit zodat de placenta mooi wordt aangelegd en daarmee de kans op PE kleiner wordt. De navelstreng was ook goed te zien en al mooi dik. Ze heeft hem ook op de foto gezet met de kleine erbij (foto 2).
    Termijn klopt nu meer met wat ik zelf al had berekend. Was ik eerst 5 dagen terug gezet, nu ten opzichte daarvan 3 vooruit, dus nog maar een verschil van 2 dagen. Over 2 weken de officiële termijnecho. Ik denk dat er dan geen of Max 1 dag verschil inzit.

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Foto 2

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toto mooi!!

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dank je!

Nog helemaal vergeten te vermelden... We hebben de kleine ook lekker zien spartelen en zien zwaaien :)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geweldig heh.
    VK meende beebje gisteren ook al wat te zien bewegen met schokjes maar je ziet hoe snel ze veranderen heh met die eerste weken.

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Fijn one dat de echo weer goed was!! Schattig al he die kleine beentjes :D

Floortjah, sterkte!

Mona, super je echo!!! Blij dat het goed is :)

Joyce1990, ik snap dat het zwaar is!! Mijn man werkt 6dg per week... dus dan sta ik er helaas ook alleen voor. Wanneer de baby er is, gaat je jongste bijna naar de basisschool zie ik. Best fijn, kan je ook je rust nemen :)

hier gaat oudste in April naar de basisschool, en das een druktemakertje!! Voor hem heerlijk... en voor mij ook wel een beetje.

Hoop niet dat deze baby eerder wil komen.... voor nu zullen ze 13mnd schelen. Ik vind het ook best pittig hoor nu.

Oudste nu een heel erge oorontsteking, hij viel vanmiddag ineens in slaap op de bank na een half uurtje huilt en schreeuwt hij ineens alles bij elkaar van de pijn. Zo zielig!!! Naar hapost geweest, antibiotica kuur en regelmatig pcm. Nu valt hij soms even in slaap, om vervolgens huilend wakker te worden. Heb zo met hem te doen!! Alleen vanmorgen zij hij mama ik heb een beetje oorpijn. Rest vd dag niet over gehoord... hoop maar dat het snel minder is.

15. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Zag op de echo maandag ( 8+3) ook precies het beentje bewegen :) heb er niet om gevraagd omdat ik dacht dat het te vroeg was en ik me het inbeelde

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Risu wel fijn als ze naar school gaan.
    Zoontje hier gaat in BE naar school en als hij 1 dag niet is geweest heeft hij zijn energie ook niet kwijtgespeelt:D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Joyce ja het zijn meer nog spastische schokjes:D

18. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Ja was ook een schokje :p zo'n bewegend baby'tje is toch anders om te zien dan een boontje met flikkerend hartje. Maakt het nog realistischer

19. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mona en toto wat een mooie echo,s

Floor wat erg !! Sterkte meis

20. one of kind

one of kind VIP lid