Hier ook geen angelsound om die reden... Vandaag termijnecho gehad, 2 dagen vooruit gezet, nu uitgerekend op 31 augustus, oei dan mag ik hier niet meer meepraten Maar ik loop toch over, dus september wordt het zoiezo! Hier de echo's! Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Bijzonder hoor, 11+2 weken en dan al zo compleet. Ik heb ze ook in het NUB topic gezet, kijken of iemand een gokje waagt...
Oooh fijn Tessa. Net wat gelezen over nub theorie, hihi ik gok een meisje bij jou! Puur gokje hoor, zie t nubje niet. Morgen mag ik ook weer met t zelfde termijn als jij vandaag! Geniet er van meis! Xxx joyce
pharilla, dank je, doe ik zeker! Kreeg net reactie dat de NUB met 11 weken nog niet kan, omdat het dan de juiste hoek nog niet heeft... Dacht zelf ook een meid, maar dat zegt dus nog niets! Afwachten dus! Jij genieten morgen he! Die van ons spartelde lekker, zo leuk!
Juist hierom heb ik er wel een aangeschaft. Ben er nu weer veel rustiger onder. Maar snap ook heel goed dat je het juist daarom niet doet. Als je het doet, moet je het iig met beleid doen denk ik idd. Wij vonden het iig geweldig om ons 'locomotiefje' even te horen! Succes met je echo morgen!!
Tessa, mooie echo hoor! Joyce, leuk dat je ook even gaat luisteren. Ik ben benieuwd of je 'm met 10 week al kan vinden. Sommige meiden al met 9 week, dus wie weet..! Have fun
supermooi Maggi!! ik heb vorige zw. ook 3d echo gehad (amc) met 9wk (zie profiel foto) maar ik vind die van jou veel duidelijker en mooier!! Beterschap Joyce!! Toto nog ab meegekregen van ha? Hoop dat jullie allemaal snel opknappen. Hier gaat zoon zn oor helemaal goed!! Hij is alleen heel erg moe en valt steeds in slaap... ben ik niet gewend. Normaal een over actief jongetje zal het door de kuur komen? Hier ook geen angelsound. Zou me ook onnodig ongerust maken als ik het hartje een keer niet kan vinden! Tessa, nub ligt met 11wk nog niet helemaal in de goede hoek inderdaad. Maar zoals die nu is gok ik ook een meid iig een hele goede nub foto ondanks een weekje te vroeg voor de nub-beoordeling. Heb gisteren bloed geprikt in t amc voor de combinatietest. 27ste de echo met nekplooimeting en de uitslag. Voor ons heel spannend
Hier idd AB meegekregen. Doet echt pijn. Krijg mijn speeksel niet eens fatsoenlijk weggeslikt. Maar goed, genoeg met her zielige gedoe. Tessa mooie echo's! Ik neig ook naar een meid. Hier vanavond weer proberen het hartje van de kleine te vinden. Ps: ik heb wat verzaakt met de lijst. Ga ik morgen goedmaken
nou das niet zielig toto, leuk is anders!! weet je wat super helpt?! een stuk verse gember in de super kopen... een paar stukje afsnijden en koken in een pannetje met water. Als je dat opdrinkt als een thee gaat het al een stuk beter. Lekker is het niet hoor.... hopelijk voel je je morgen al wat beter nu je ab gebruikt. Beterschap
OOooooh ik mag straks om 11:10 weer voor een echo... zo spannend! Tot later vanmiddag meiden! XXX Joyce
Alles goed, wou niet stil liggen voor hartslagmeting Sprong overal heen en duimpje moest ook in de mond! Joepie! Nou halve dag nodig om bij te komen! XXX Joyce
Oh, wat super Joyce!! Gefeliciteerd! Een hele opluchting gezien jouw geschiedenis zeker. Durf je er nu een beetje in te geloven? Jaloers! Ik wil ik zo'n echo!!
Ja het geloven begint zeker, gyn zei net ook.. jou kansen zijn nu net als bij ieder ander. Kans dat t misgaat nog erg klein. (risico blijft altijd) maar niet meer anders voor mij/ons nu! Volgende week al een 1e GUO , volgens de gyn kan t geslacht dan ook al duidelijk worden. Spannend! Voor nu zoooo moe en voldaan Wanneer mag jij weer Mieksel? XXX Joyce .. mama-to-be!
Geweldig Joyce!! Spannend, misschien hebben jullie volgende week al een idee wat het word!! Ik nog 2 weekjes geduld
Risu bedankt voor de tip! Als er alleen iets is wat ik ontzettend goor vind is het gember wel in alle soorten en ongeacht het gerecht. Zelf gemberkoekjes krijg ik de rillingen van.... Ik merk wel dat de AB begint aan te slaan. Hopelijk kan ik het weekend dan lekker weer mijn gewone routine oppakken. Vandaag ook maar thuis gebleven van mijn werk en voornamelijk bijgeslapen. Heerlijk!
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 30 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 5 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)MJV 9 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 10 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 13feb-micloveally 3e echo + gyn 13feb-S87 2e echo 13feb-maanvis termijnecho + intake 14feb-eerste intake + echo 17feb-mona29 termijnecho 17feb-one of kind termijnecho 18feb-kitty1981 echo vk 18feb-risu vk 19feb-toto termijnecho gyn 20feb-pharilla GUO 20feb-tinkerbell2202 echo 24feb-daan90 termijnecho 26feb-dolfie 2e echo + intake 27feb-risu 12 wk echo + combinatietest AMC 28feb-misiri termijnecho 8mrt-toto klinisch vk
pharilla wat een mooie echo!!! Ik hoop dit morgen ook zo te zien, ik moet 10:40 en stik van de zenuwen. Ik heb helemaal geen verschijnselen meer en dat maakt me wel onzker. Ik laat het morgen weten hoe het gegaan is.
Hier ook veel minder kwaaltjes hoor! alleen nog heel erg moe en soms misselijk. Eetlust komt ook weer terug! En je ziet t , een springende baby in mn buik! Ik was ook zo zenuwachtig , bloeddruk meten had dan ook weinig zin dit keer haha. Probeer vooral te genieten en geloof in dat kleintje! Succes!! XXX Joyce