Mooie echo Pharilla, duidelijk ook! Mooi hoor! Succes morgen S87 Komt vast goed! Hier nemen de klachten gelukkig ook wat af Mijn uitgerekende datum mag trouwens na de termijnecho vernaderd worden in 28 augustus!
Mooie echo dames. Met name de 3d. Dat is zo speciaal. Zelf ben ik nog steeds misselijk en moe. Al een paar weken nu. Ik werk niet of vanaf huis. Wel geprobeerd, maar ging echt niet. Met name het reizen ook. Maandag termijnecho. Ben dan net geen 11 weken. Kun je dan met een uitwendige echo iets zien? Hoop het echt. Ml gaat voor het eerst mee, super spannend. Bij mij konden ze met 9 weken uitwendig niks zien nl. Beide echo's waren daarom inwendig.
ja hier dan mijn berichtje! De vk vond het eerst wel een beetje spannend dat ik helemaal geen klachten had, we gingen meteen kijken en JA het babytje zat er nog! Draaide veel en zwaaide met inimini armpjes, superleuk om te zien. Wat een geruststelling. Ik ben een dag vooruit gezet, morgen ben ik precies 11 weken. Ik ga er nu maar eens van genieten, ik zat zo in de stress hiervoor. Mijn dag kan niet meer stuk, moet steeds weer lachen als ik er aan denk
Die onzekerheid maakt me ook helemaal gek. Nu ik antibiotica neem maak ik me daar weer zorgen over.. Een dagje minder misselijk en ik maak me daar over zorgen.. Ga blij zijn als ik beweging begin te voelen Is het al bijna de 26st?
Jij hebt al kinderen. Is het dan niet zo dat je de baby eerder voelt dan vrouwen die zwanger zijn van de eerste? Dacht vanaf week 14 of 16 ipv week 20. Of is dat een fabeltje.
Wat fijn om te lezen dat het bij iedereen nog goed gaat! Ik kom hopelijk snel weer actief meepraten! Nu echt druk met verhuizen en werk, helaas. Woensdag overigens de nekplooimeting! Heel benieuwd hoe dat gaat zijn.. Liefs!
Succes woensdag Aster En nu met de verhuizing natuurlijk Vandaag alweer 12 weken! Voel me gelukkig een stuk beter. Heb weer wat energie.. Eergisteren heb ik mijn lieve paardenvriend in moeten laten slapen, dus even een rottijd. Gaat me niet in de koude kleren zitten! Van schrik vanaf toen geen flessen meer gevuld voor MvM. Had er even geen zin... Nergens in trouwens. Vandaag een lieve (paarden) vriendin bij me geweest, die was er bij met ophalen van het paard. Gaf fijne afleiding! S87, ook al in het andere topic gezegd: Van harte meid! Heel erg fijn, een goede echo!
@Mona. Normaal is dat zo ja.. Maar kindje kan ook op de 'verkeerde plaats" liggen waardoor je het minder voelt. Vriendin van me is zwanger van 4de kindje en voelde al beweging met 13weken
Gisteren eindelijk mn eerste echo gehad, was 11.6weken volgens de echo ik had gerekend 11.4 (vanaf testdag) maar had verwacht dat het korter was dus dat was een leuke verrassing alles was goed met de kleine. Bewegen, de eerste met 17weken, de tweede met 14 weken dus ben benieuwd nu, kan dus gewoon al over 2 weken zijn Mams voelde met 12 weken al beweging :O
Fijn Toch3!! Blij dat t allemaal zo goed gaat hier met iedereen! (kwaaltjes ff negerend hihi) Fijne dag en weekend allemaal mama's! XXX Joyce
Fijn Toch3. Wat heb je het lang uitgehouden voor eerste echo. Maar dan heb je ook meteen wat! Geniet ervan.
Fijn Toch3. Wat heb je het lang uitgehouden voor eerste echo. Maar dan heb je ook meteen wat! Geniet ervan.
Ha meiden, Hier slaat de onzekerheid de laatste dagen toch weer toe hoor... Vind het zó irritant van mezelf! Maar borsten voelen wat slapper en heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes meer... M'n 'lijntje' met de kleine is even weg. Dus, ik dacht, daar gaan we wat aan doen! Heb vanmiddag een pretecho (kon gelukkig vandaag meteen aan de beurt). Als deze goed is, ik hoooop het zo, dan gaan we het ook vertellen aan vrienden enzo, want dan is het gewoon écht en zijn we klaar met de eeuwige twijfel. Over precies een week hebben we dan de officiele termijnecho en dan zijn we over de twaalf week! Pffff! Ik voel me echt een aansteller dat ik steeds zo onzeker ben, maar kan het ook niet tegenhouden. Tips? Ik laat het vanavond even weten hoe het was...
Daar kun je niks aan doen meid. Heb helaas geen tips voor je. Heb er zo nu en dan ook last van. Vanochtend buikkrampen met beetje bruinverlies. Afgelopen nacht beetje wilde nacht gehad met ML en weet dat het onschuldig is. Maar toch denk ik dan het ergste. Maandag termijnecho. Probeer afleiding te zoeken tot je straks je pretecho hebt. En houd er rekening mee dat vaak vanaf week 12 de symptomen afnemen. Dus vrij normaal dit.