Morgen trouwens naar de vk.... zullen ze het hartje al kunnen horen?! Hoop het nu een keer.... vorige keren was het pas met 14wk dat we het konden horen.
De meeste VK luisteren niet naar het hartje voor de 12 weken, omdat het dan vaak nog niet te horen is of heel erg gezocht moet worden. Om de onzekerheid te besparen doen ze het dus liever niet, maar het moet wel kunnen hoor. Er zijn er hier al genoeg die thuis het hartje al gehoord hebben. Ik vind de tijd ook wel snel gaan hoor. Ik heb een aftel app op mijn telefoon waar ik elke keer de volgende afspraak bij de gyn inzet. Ik kan me als de dag van gisteren nog herinneren dat die weer op 14 stond en vanochtend stond die al weer op 2! Het gaat nu zo veel sneller dan die eerste paar weken richting de eerste echo. Hier ben ik gelukkig dankzij de AB weer opgeknapt van mijn keelontsteking. Man man.. wat ben ik de afgelopen week er ziek van geweest. Dochterlief had het ook in de gaten dat mama niet lekker was en ging dus lekker haar grenzen opzoeken. Ik he haar donderdag wel 4 keer op de trap moeten zetten, omdat ze niet wilde luisteren. De misselijkheid trekt gelukkig weg, maar moe ben ik nog steeds heel erg. Maar goed, dat kan ook komen doordat ik al zo een tijd aan het kwakkelen ben geweest met mijn gezondheid. Ik kijker nu echt naar uit om de komende weken te kunnen genieten van de zwangerschap en het kamertje klaar te maken.
12 weken!!!!!!! *doet vreugde dansje* Fijn dat je wat beter bent Toto! Risu heb alleen t hartje gehoord via inwendige echo, uitwendig niet. *danst vrolijk verder t topic weer uit* Pffft wordt je wel moe van dat dansen
Wondertje precies op schema. Vk zag al dat het ook grote ogen zal krijgen ( grote oogkassen) net als mijn zoontje en een beginnen wipneusje hahah.
Ja ze zei oh word weer een mooiertje en ik keek mijn moeder aan van huh waar ziet ze dan aan hahaha. Hoop wel stiekem dat het lijkt op de grote broer
Termijnecho was super. Alles zo duidelijk te zien. Het trekken aan de navelstreng en het trappen met de voetjes. Duidelijk scherp neusje hihi. Zo beweeglijk dat het lang duurde voordat termijn bepaald kon worden hihi. Ben 1 dag voorruit gezet en nu 11 weken zwanger. Over 4 weken gaan we naar het hartje luisteren.
Fijn one!!! Wat schattig om te zien!! Is je profiel foto een foto van je zoon?! Dan vind ik het inderdaad ook een hele mooierd @ mona, ook goed nieuws heb je nog een leuk fotootje? Ik mag vanmiddag naar vk Mijn echo + nekplooi meting en uitslag heb ik volgende week Donderdag. Soms denk ik dat ik beter niet die combitest had moeten doen.... het maakt me echt onzeker. Vorige keer heeft ze gewoon goed gekeken naar nekplooi etc, en als ze écht iets zorgwekkends zou zien (bijv verdikte nekplooi) zouden we meteen een vlokkentest doen. Als ik straks bij vk ben, ga ik vragen of ze misschien het amc kan bellen of de bloeduitslagen al bekend zijn. Of ik doe het zelf....
Mooi is dat Mona! En dan is het ook niet erg dat de kleine niet lekker stil wilde liggen Spannend Risu! Ik duim voor je.
Gefeliciteerd Mona. Indrukwekkend he!? @Risu, dat is precies de reden waarom wij het niet doen... Spannend, ik duim voor je! @hier: twaalf week!!!
Kitty en Risu plezier vandaag!! Geniet ervan! Mieksel ook 12 weken.. joepieeeee!! gefeliciteerd met de mijlpaal! Mona mooi dat ook alles goed was.. dat niet stil willen liggen is volgens mijn gyn alleen maar een goed teken hihi.. die van ons sprong ook iedere keer weg hihi , nu al dwars! Hier heb ik nu af en toe dagen dat ik wat meer energie heb.. afgewisseld met "bek-af" dagen nog.. Wel nog misselijk, ook ene dag meer dan andere, vandaag weer wat meer hihi.. kokhalzend staan afwassen.. moet er grappig hebben uit gezien. Donderdag al de speciale GUO ... tijd gaat zo snel opeens! Fijne dag meiden! XXX Joyce
@ Mieksel, ja dat snap ik. Maar wij zijn zwanger geweest van een meisje met down in 2012, vandaar. Brengt toch weer een ander soort spanning mee @ one, mooi hoor!!