Risu wat schattig! Spannend zeg. Gisteren werd me alleen gevraagd of dat we wel of niet willen weten als de vk iets bijzonders ziet zoals een dikke nekplooi en ik dacht dat mn hart stil stond. Kort overlegd met mn man en besloten het te willen weten, omdat we alles accepteren. Maar snap dus die zenuwen, zeker gezien het verleden. Hopelijk zit alles goed meid, probeer je niet te druk te maken anders krijgt je babytje het mee. Blijf positief!
Dank je wel dames. Ik mag om half 2 dus dat duurd nog even. Risu wat een lieverts en die kleine met die lekkere bolle wangen heerlijk. Hier zijn de vervelenste klachten ook weg of verminderd. En ik vindt het zo wel te doen. Gister avond ml tegen mij met een smile tot aan zijn oren en zegt je borsten zijn weer groter geworden. Dus ik zo van ja he dat idee had ik ook al, BETERRRRR. Ik heb normaal echt kleines en als ik geen bh aan doe lijkt het net of ik helemaal niets heb maar dat is nu niet meer het geval. Van mij mag het lekker zo blijven na de bevalling. Hope so. Straks gaat zl ook mee voor de eerste keer naar de echo om zijn brusje te bekijken. Erg spannend allemaal zeker na die bloeding van 3 weken terug ben ik toch wel onzeker ondanks dat ik erna een goede echo had. Maargoed we zullen zien. X
Lief van je! Ja naar mijn mening is het wel "prettig" om te weten. Ongeacht wat voor verder onderzoek etc je zou doen. Van mijn zoon hebben we wel een berekening... zal het eens opzoeken. Bij het meisjemet down dus niet...... en ookal is het een kansberekening, ik vraag me nog steeds af wat de uitslag daar van had geweest. Misschien was het wel 1 op 10.000, of 1 op 2. Achteraf had ik dat toch wel willen weten. Bij de jongste ook geen kansberekening..... Nu deze zwangerschap zou ik dat wel weer eens willen weten. Vandaar dat we er toch voor gekozen hebben. ik vraag straks aan vk of ze wil bellen wie weet....
@ kitty, spannend!!! Snap dat je toch wel onzeker bent na de bloeding. Hoop dat je straks met leuk nieuws en foto komt!!! Leuk dat je zoon meegaat Haha ja das een leuke bijkomstigheid grotere borsten.... ik zie dst hier nog niet echt. Maar mn gewone bh's zitten niet heel fijn meer. Ze heeft idd lekkere bolle wangen en dikke spekbeentjes. Haha.
Succes Kitty..en geniet. Snap het van die bloeding, heb dat helaas ook gehad. Maar nu niet meer en een goeie echo. Geloof nu echt dat ik zwanger ben joehoe! Nog wel errrrug moe en misselijk en beetje afgevallen weer. Hoop echt dat ik snel weer energie heb. Mn werk lijdt er onder.
Hey dames, ik kom weer eens buurten hier wat fijn dat het zo goed gaat met jullie!! Heerlijk al die gelukkige en vrolijke mama's to be Pharilla jou verhaal doet me ook goed, dat geeft een mens hoop na 2 miskramen!! Hier gaan we vrolijk door, 3x is scheepsrecht toch Geniet van jullie roze (of blauwe) wolken!! Liefs Loesje
Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik ga me maar eens klaar maken voor vertrek naar de vk. Gelukkig is het niet zo ver. 5 minuutjes met de auto dus dat scheelt. Ik ga daarna gelijk door ff boodschapjes doen en naar de bart smit want had zoonlief een wii spelletje beloofd om te halen vandaag. Dus ik laat jullie zeker vanmiddag wel weten hoe het is gegaan. X
Hallo meiden, hier net terug van de echo bij de vk. Ik ben super blij! Alles is goed met de kleine en de volgens de meting ben ik 4 dagen vooruit gezet en ben ik nu 12 weken exact. De kleine lag heerlijk te slapen dus hierdoor kon de meting ged gedaan worden. Hartje klopt ook goed. Daarna heeft de vk de kleine wakker gemaakt en ik zag de kleine zich heerlijk uitrekken en dan vrolijk bewegen. Zo lief lijkt Galip wel die doet dat ook als tie wakker wordt. Leuk om nu al te zien dat er trekken van zijn/haar grote broer al aanwezig zijn. Daarna bewoog de kleine zich heerlijk. Deed me echt goed om te zien. Verder hebben ze 3 buisjes bloed afgenomen en is me bloeddruk goed. Wel aangekomen van 58.6 naar 59.8kg. Kleine is nu 5,47 cm en verder zag alles er prima uit. Over 4 weken (18-03-2014) mag ik weer terug komen voor de 16 weken echo. Misschien dat ze dan kunnen zien wat het is. Ik kan nu al niet wachten tot dan. Wel gevraagd naar de nub maar zij doen daar niets mee omdat het geen zekerheid bied. Dus nog maar 4 weekjes wachten. In ieder geval ben ik superblij dat alles goed is met de kleine.
@Lijst; Ik mag terug gezet worden van 6 september naar 2 september als bevallingsdatum. Voor het afsprakenlijstje; 16 weken echo vk 18 maart 20 weken echo vk 14 april
Idd. Slapen kan de kleine nog genoeg. Maar de vk kreeg de kleine wel wakker hoor en dan op je gemakje ff uitrekken en strekken. Lui wammes. Haha
Hey risu, hoezo denk je dat? Ik hoop namelijk stiekem op een meisje. Over 4 weekjes weten we het zeker hoop ik.
Mogguh dames! Hier lijk ik de laatste paar dagen wat meer energie te krijgen.. in ieder geval meer zin in dingen.. alleen misselijkheid is alleen maar erger geworden.. elke dag nu.. dacht mazzel te hebben maar ach..tis een goed doel! Toto heel veel plezier vandaag! Hoe laat mag je?? Geniet er van meis! XXX Joyce
@ Kitty, ik weet het niet zeker, maar ik zie aan het kontje (uiteinde) iets wat op een meisje lijkt (of het is een voetje) Lijkt heel erg op de 12wk echo van mijn dochter. Sorry als ik het fout heb!! Alleen met een duidelijke nub kan ik het goed inschatten. En dan nog is het geen garantie natuurlijk. Maar vind het wel leuk! Ik kijk ook altijd het nub-topic, maar doe bijna nooit een uitspraak. Wil niet kwalijk genomen worden als ik het fout heb hihi ik snap dat wel hoor, stiekem hopen op een meisje dat had ik ook. Natuurlijk allereerst een gezond kindje, daar kan ik over meepraten. Maar een stille wens zal er altijd wel zijn wat het geslacht betreft. Voor mijn dochter zou ik een zusje erg leuk vinden, ze schelen dan maar 13 maanden. Zoontje zegt dat er weer een zusje in mijn buik zit, hij heeft het alle keren goed gehad. Zelf denken we ook beiden weer een meisje. (En stiekem zou ik toch een jongen erg leuk vinden) Persoonlijk vind ik dat best een natuurlijk iets, een lichte voorkeur. Zolang het maar niet obsessief word. En dat je totaal niet blij bent met een ander geslacht. Dat vind ik wel heel erg.
@ Pharilla, fijn dat je je energie weer beetje bij beetje terugkrijgt! Hirr gelukkig ook. Al val ik wel meteen als een blok in slaap wanneer ik op bed lig hihi. @ toto, veel succes en plezier met de echo!