Risu prachtige kinderen!!! Ik ben zo gewend aan een jongen dat ik wel ff aan een meid zou moeten wennen hihih
Tnx meiden! Ik mag vanmiddag om 13.40 uur. Nog effies een paar uur hard door werken; dan gaat de tijd tenminste lekker snel. Helaas zit er wel een kans in dat vriendlief er niet bij kan zijn Vier maanden geleden is onze keuken geplaatst en er zijn nog steeds een aantal kleine dingen die afgemaakt moeten worden door de monteur en laat die nou vandaag ergens tussen 11 en 14 langs te komen. Hopen dat hij al vroeg komt....
Nog even!! Hoop dat de tijd snel gaat voor je ohh wat jammer als hij er niet bijkan zijn!! Heb je niemand in je fam. Vrienden Of omgeving die even bij jullie thuis wil zitten terwijl die monteur bezig is?! @ one, dank je!! En heel herkenbaar.... ik vond het heel gek een meisje!! Vooral de eerste weken na de bevalling, ff wennen! Ik vond het wel erg leuk al dat roze. (Maar dat kwam ook heel snel mijn neus uit!!) de kraamverzorgster vertelde dat een meisje ook een pre-menstruatie kan hebben zo de eerste weken. Dat zou komen door de hormonen van mama. we lachten, maar schrokken wel toen het ook echt gebeurde!!! Hahaha. Was blij dat ze het van te voren had gezegt.
Zo niet aan gedacht hè! Schoonmoeder is op woensdag altijd vrij, dus die gaan we zo maar even bellen. Tnx!
Toto nog fftjes meid!!! Risu hahah hetzelfde. Oh ik zal er echt aan moeten wennen dan. Ik dacht dat mijn zoon een meisje zou zijn, worden veel meisjes verwekt op die manier. Dus het zo heel goed kunnen Maar je bent zo gewend aan hem nu. Dat van die bloeding had ik nog nooit gehoord, schrikken.
@ Risu, Ik neem je niets kwalijk hoor mocht het een knul weer zijn. Maar er zijn meerdere mensen al die hebben gezegt dat het een meid zou worden. Dit omdat we toen 3 dagen voor de eisprong hadden geklust. En meisjes zaad langer leeft dan jongens zaad. Vandaar. Ik zou het ook leuk vinden als het weer een knul zou worden dan kan die alles van Galip overnemen. Heb een aantal zakken met goede kleding staan en die bewaar ik nu tot we weten wat het wordt en mocht het toch een meid zijn dan gaan die zakken naar een kennis van ons zoals altijd. Maargoed nog ffies 4 weken wachten. Dan moet het toch duidelijk te zien zijn, toch? Het allebelangrijkste waar ik me de afgelopen weken zorgen om heb gemaakt is de gezondheid. En tot nu ziet het er prima uit ben zelfs 4 dagen vooruit gezet dus ja. @ Toto, Heel veel succes straks enne geniet ervan en ik hoop dat je ook net zo'n mooie echo krijgt als ik gister. Enne maar hopen dat die van jou wel wakker is en niet ligt te snurken, hahaha Ik ben benieuwd naar je foto. Liefs
@ One of a kind, Wennen ik heb eigelijk geen idee. Ik heb gehoord dat jongens moeilijker zijn dan meiden. Dus als het een meisje zou zijn dan ben ik erg benieuwd. Een meisje lijkt mij heel erg leuk om lekker mee te tuttebellen. Haren leuk met strikjes en vlechtjes en dan die jurkjes. Lijkt mij helemaal geweldig. Jongens zijn stoer en die van mij vind ik dan weer heel leuk om zo stoer mogelijk aan te kleden. Daarnaast doet hij aan motorsport en dat is voor ons echt een hobby geworden en is dat ons wekelijkse uitje om met hem in de winter te gaan trainen en dan vanaf maart de nk wedstrijden helemaal super om hem te zien rijden/strijden.
Stoer zeg Kitty!! Leuk hoor die van ons gaat als het goed is deze aankomende zomer op zwemles. Volgens mij een paar weken elke dag zwemmen en dan afzwemmen voor diploma. Er is hier zoveel water in de buurt!!! En ik heb straks geen tijd om met een 1 jarige en baby 2x in de week naar het zwembad te gaan voor zwemles. Heb ook geen rijbewijs (wil ik ook niet) dus dat is gewoon een drama dan. Meiden makkelijker dan jongens..... Hier niet.... die kleine meid is een heul pittige tante!!! Pas 6 maanden, maar wat kan ze al kattig doen!! Spullen uit zoontje zn hand trekken. Ze mort en zou het hebben hahaha. Zoontje vind ik juist heel lief, vanaf zn geboorte al.
Mijn dochter was als baby heel makkelijk, maar nu is het echt een dametje met gebruiksaanwijzing. En dan denk je eindelijk de gebruiksaanwijzing te snappen, is die weer veranderd Hier net terug van de echo. Heerlijke spartelbaby! Was lekker aan het schoppen, zwaaien en had zelfs nog even de hik. Door al het bewegen was het voor de gyn onmogelijk om een juiste termijn te bepalen. Ze is bijna een kwartier bezig geweest, maar kwam op van alles uit tussen de 10+5 en 11+5. Uiteindelijk hebben we op basis van eisprong, positest en deze én de vorige metingen maar een uitgerekende datum bepaald. Die is nu 7 sep, dus 2 dagen vooruit gezet. Nu dus 11+3 weken. Over 3 weken weer terug naar de gyn en tussendoor ook nog een afspraak staan bij de klinisch VK. Heel goed dat ik nu goed in de gaten gehouden wordt, maar wel wennen deze frequentie. Is wel heel wat anders dan de eerste periode bij een gewone zwangerschap bij een VK. Oh ja, keukenmonteur was op tijd geweest, dus vriendlief kon er zonder problemen bij zijn. Gelukkig maar! De foto's volgen nog later.
Wat fijn voor je toto. Wel jammer dat je nog niet zekerheid hebt over de uitgerekende datum. Maargoed alles gaat goed en aan de datum heb je ook niet echt veel de bevalt eerder en de ander later. Op naar de volgende echo's Liefs
Ach, die uitgerekende datum boeit me eigenlijk ook niet echt. Er is maar zo een klein percentage van de vrouwen die ook daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevallen. Daarnaast zien ze alles a terme tussen de 37 en 42 weken, dus dat is ook nogal een ruime marge. Zelf denk ik ook niet tot de 40 weken te lopen gezien mijn geschiedenis, maar we zullen het zien! Op de zwangerschapsverklaring staat nu in ieder geval 7 sep, dus dat houden we dan maar met zijn allen aan.
Hallo meiden, Kom ook weer even reageren, lees wel mee hoor! Hier gaat alles goed, klachten zijn minder, alleen vandaag even off-day. Ik las wat over jongens-meiden verschil. Heb 2 jongens, nou de 1e was echt handen vol (nog steeds hihi) en de tweede is echt een stuk rustiger en relaxter. Allebei heerlijke boys, maar zo anders! En als dit een meid is, dan zou daar wel even aan moeten wennen hoor. Omdat ik twee jongens heb, voelt het bijna vanzelfsprekend dat dat nu weer zo is, ik weet niet beter. Drie daltons lijken me ook geweldig, maar een meid is natuurlijk ook leuk, maar wel even wennen. Bij de 2e wilde ik heel graag een meid, hoe stom ik die gedachte ook van mezelf vond, dat zat er voor het zwanger worden al in Bij de NUB zeiden ze ook nog dat het een meid werd, maar met 20 weken bleek het toch echt een jongen. Dat was even slikken, maar terug in de auto al meteen helemaal om hoor! Ook goed! Gek hoe je brein kan werken he? Nu wachten we het rustig af... Oudste heeft net zijn A diploma gehaald, nu bezig voor zijn B. Hier in de wijk ook veel water.
Gefeliciteerd Toto!! Ik 'weet' het geslacht adhv NUB, maar houd dat hier nog ff geheim ivm eventuele meelezers. Het staat wel op het besloten topic. Maar, wat je al zegt Tessa, het is maar de vraag of het klopt met NUB. Ach, ik vind het wel leuke voorpret en de echoscopiste was vrij zeker van haar zaak...
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV 4 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)MJV 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV 10 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 20feb-pharilla GUO 20feb-tinkerbell2202 echo 24feb-daan90 termijnecho 24feb-micloveally nekplooimeting 26feb-micloveally gyn 26feb-dolfie 2e echo + intake 27feb-risu 12 wk echo + combinatietest AMC 28feb-misiri termijnecho 8mrt-toto klinisch vk 12mrt-toto gyn 18mrt-Kitty1981 echo 14apr-Kitty1981 20weken echo
Zo, lijst ook weer bijgewerkt. Was weer ff geleden. Mochten er nog data niet goed staan, kom maar door...
Inderdaad super dat je de lijst bijhoudt Toto, toch ff een klussie! Ik dacht ook dit keer om de NUB te laten bepalen ivm de voorpret, maar ik merk dat je dan toch op dat geslacht gaat 'richten' en ze hebben het lang niet altijd goed, dan nog maar even wachten... Ben eigenlijk wel blij dat het niet te zien was met mijn echo (te vroeg)...
@ toto, fijn dat echo goed was! Lekker druktemakertje dus hihi. Benieuwd naar je foto Super die lijst! Hier zoon toevallig spontaan op de uitgerekende datum geboren! @ mieksel ahh jammer dat ik die echo niet kan zien wilde ook wel een gokje doen.
@toto leuk dat je een goede echo hebt gehad! Hier ook 2 meisjes.. Jongen zou inderdaad wennen zijn, zoals Tessa zegt omdat ik al 2 dochters heb lijkt het vanzelfsprekend dat het ook een meisje wordt. Ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig dat ik een afspraak heb voor een geslachtsbepaling op 24maart, maar 1st uitkijken naar de 12weken echo van volgende week