Toto mag ik op de lijst terug naar 9 september? Ik heb 17 maart weer een afspraak. Dan gaan we naar het hartje luisteren <3
Wij gaan voor de guo!! Spannend! Ben zo zenuwachtig! Laat vanmiddag als we terug zijn uiteraard weten hoe t was! Fijne dag meiden! XXX Joyce
Succes vandaag, Joyce!! Meiden, wat fijn dat het nu met iedereen zo goed gaat! Alle kindjes groeien goed en we zijn bijna allemaal door die spannende eerste weken heen! Ik heb gisteren de nekplooimeting gehad en dat zag er allemaal heel mooi uit. Termijn klopt ook perfect! We hebben 3 foto's mee gekregen en ze heeft ons zelfs het hartje laten horen!!! Dat is zo onvoorstelbaar mooi.. Morgen en zaterdag de grote verhuisdagen! Dikke stress dus! We moeten nog veel te veel inpakken. Gelukkig vanaf vanmiddag vakantie! Liefs!
Wat een mooie duidelijke foto Aster. En wat fijn dat alles goed is. Idd de meeste hebben nu de magische 12 weken bereikt. Bij mij zei de verloskundige dat ze bij mij zag dat het niet meer mis kan gaan doordat ik nu 12 weken ben. Maargoed met mijn geschiedenis ga ik toch wel weer zorgen maken zo rond de 25 weken. Ik denk dat ik pas als ik de 27 weken voorbij ben rust heb. Want ik ga deze keer echt voor de 40 weken ipv 27+4. Maar ik heb er volle vertrouwen in omdat ik deze keer een andere vk heb en omdat ik ook later door het zh in de gaten wordt gehouden. Mijn dossier zal volgende week al in het zh worden besproken. Ook zal een thuis bevalling uitgesloten zijn, helaas. Maar voor nu lekker genieten en alvast lekker shoppen voor de kleine. Gister een kruik wezen halen hier in het dorp bij de babymegastore. Kom ik thuis zie ik op de lijst dat ik er twee moet hebben. Waar is dat voor nodig? 10 jaar geleden had ik er ook maar 1 en die heb ik zowat niet gebruikt. Dus ik denk dat ik het er gewoon maar bij 1 houd. Vandaag gaan we naar babydump om daar even te neuzen en natuurlijk de gratis doos ophalen. Wil daar alvast kijken voor leuke dingetjes die niet geslachtsgebonden zijn en die op de lijst staan. Het echte leuke shoppen laat zich natuurlijk nog even op zich wachten voor minimaal 4 weken. En jullie aan de shop al geweest? Nou meiden ik lees later wel weer even bij. Liefs
@ aster, mooooooooi!!! Wat fijn dat de echo, nekplooi etc goed was! NUB, mag ik een gokje doen? Spannend verhuizen!!! Wij krijgen tegenover ons nieuwe mensen een deze dagen.Hihi. Succes! @ kitty, leuk babydump! Wij gaan vlgd week na de echo. Ben benieuwd wat er deze keer in die doos zit.
Hoi meiden, Vandaag de guo gehad en alles was helemaal goed! Ze kon alleen de voetjes niet zien.. die bleven verstopt.. maar komt met 20 weken wel. Niertjes, middenrif, maagje, blaasje , ruggengraat, hersentjes, navelstreng met 3 vaten alles gezien en in orde. Hartje gehoord.. kleintje lag weer lekker te duimen. Helaas geen fotootjes want de printer stond niet goed op dat ding.. dus zijn heel donker.. maar we hebben zelf alles gezien. Geslacht durfde ze niet naar te gokken dus dat is nog ff afwachten.. maar voor ons ook niet belangrijk! Ook de trisomie kansen waren helemaal perfekt.. alles boven de 1:1300. Wij kunnen nu eindelijk zeggen... we zijn zwanger en worden papa en mama! Acceptatie is er.. nu nog t besef Wij gaan genieten! XXX Joyce
Jee Pharilla wat goed! Gefeliciteerd! En idd nu lekker genieten ervan en wachten tot je het eerste schopje voelt. Hier net weer terug van Babydump. Wat is dat een leuke winkel zeg. En hele vriendelijke mensen die daar werken. Ben met een grote tas weer thuis gekomen. Ik heb daar 2 moltonbedzeiltjes, 2 Moltonhoeslakens en een badmatras voor in ons ligbad gehaald. Uiteraard kreeg ik de gratis doos erbij. Ik vondt de doos wel meevallen. Er zitten tuitbekers in, fruitlepeltjes, bewaardoosjes met deksel, een knuffel, een heel schattig rompertje met i'm so cute erop en een roze speen. Die roze speen deed het hem, is dat een teken voor een meisje? Maar wel een leuk gebaar. En zeker voor de herhaling vatbaar om daar heen te gaan. En ze hadden zoveel leuke kleertjes zowel voor jongens als voor meisjes maargoed dat komt later wel. We hebben immers nog tijd zat zodra het geslacht bekend wordt. Symtomen zijn bij mij echt enorm minder. De vervelendste is weg de vermoeidheid was echt killing. Verder niet snel meer een opgeblazen buik en ik moet zeggen dat ik echt nog geen zwangere buik heb, althans nog niet. Boops doen wel nog zeer en ja dat was het eigelijk. Mag niet klagen, hihi Hoe is het verder met de mama's? Liefs
Oh ja volgens de berekening daar zou ik 12+4 zijn nu.. maar ze houden termijnecho aan.. dus laat maar gewoon op 1 september staan Ik heb op 12-3 volgende echo bij gyn, En 4-4 de 20 weken echo al. XXX Joyce
@ Aster, ik denk een meisje. Is idd niet heel duidelijke nub. Nog even geduld hihi. @ kitty, leuk!!! Wij zijn net ook naar babydump geweest, we moesten in Almere zijn. Meteen maar ff langsgegaan! De doos heb ik ook opgehaald, alles hetzelfde alleen wij hadden een doorzichtige speen! Verder nog een leuk setje kleding voor de kleine meid, heeft papa uitgekozen heel schattig! Een leuk pakje voor mijn schoonzusje, zij krijgen een jongen. En een nieuw boxkleed van Jollein, een zandkleurige met een soort gebreide kabels erin. @ pharilla, super een goede echo en uitslag das weer een opluchting. Het besef komt vanzelf, als je lekker begint te groeien enzo.
@mona, fijn dat je goeie echo had! @risu, mooie kindjes! Vind je dat niet heel jong, nu al op zwemles? mijn zoontje is ietsje ouder. Ga van de zomer wel zelf oefenen met hem maar zwemles is sowieso nog geen optie hier @kitty, je mag wel beetje t**t van mij hebben mooie echofotos'! @pharilla, fijn dat je weer meer energie krijgt! Als de misselijkheid echt erg word kan je pillen halen he... fijn dat de guo helemaal goed was! voetjes zullen er vast wel aanzitten toch @geslacht: hier momenteel echt geen voorkeur, had ik bij de andere 2 wel. Bij zoon wilde ik een dochter en bij dochter een zoon maar dat was vooral om mn kont tegen de krib te gooien Zoonlief zegt dat hij een broertje krijgt Hier is zoon echt een jongen, geeft niet veel om kleren en is altijd actief. Dochter is echt een meid die zich liefst hele dag omkleed en mooi wil zijn en kan echt uren met dr poppen (of haar baby's ) bezig zijn <3 @pre-menstruatie. Apart gezicht is dat he! dochter heeft het niet gehad, maar kan het me nog wel herinneren van mn zusje (was toen zelf 12) @toto, fijn van je goeie echo en dat vriendlief mee kon! @lijst, ik mag van 1sept naar 29 aug @aster, mooie echo! fijn dat alles er goed uitzag @blije dozen: moet ze nog aanvragen, morgen maar doen! Die van babydump klinkt leuk @hehe, ik ben weer bij
hier: misselijkheid verbeterd niet dus vanmiddag pillen gehaald bij de dokter omdat ik daardoor erg weinig eetlust heb en ook maar amper in staat om voor de andere 2 kindjes te zorgen. Hoop dat ze werken en over een tijdje niet meer nodig zijn! Ben wel heel moe maar ben niet gebeld vandaag of gister door de vk dus mn ijzer is gelukkig wel goed. Gewoon maar veel slapen dan Vandaag naar de 9maandenbeurs geweest en ook echo laten maken, ook in 3d, zo gaaf! Twijfelde eerst of dat wel leuk was met 13 weken maar ben echt heel blij dat we het toch gedaan hebben!
@ toch 3, dank je Nee te vroeg is het nog niet, hij kan het al een beetje en als het echt nog niet gaat dan proberen we het later nog eens, zou het zo fijn vinden als hij deze zomerlekker met zijn vriendjes kan buiten spelen, en we een ieta geruster gevoel hebben omdat hij kan zwemmen. Wat leuk die echo!!!! Heel lief om te zien, lekker tegen de placenta aan om te gaan slapen. Zal wel lekker zacht zijn
Goedemorgen dames, Ik zit in het groepje vanaf 16 september, maar gister min of meer spoed echo gehad ivm licht bruinverlies. Echo was supergoed, maar ben dus ruim een week verder en mijn uitgerekende datum is 8 september. Het zou leuk zijn om hier ook mee te kletsen. Klein stukje over mezelf: Ik ben dus Sonja, 34 jaar en ben zwanger van onze 2e spruit. Mijn zoon is inmiddels 5 en half dus vind het wel weer heel spannend. Deze zwangerschap is ook spannend begonnen. 5 weken geleden had ik mijn eerste echo, in de veronderstelling dat ik toen al 10 weken zwanger was. Op de eerste echo was echter alleen een leeg vruchtzakje te zien en de vk verwachtte dat het niet goed zat (vooral omdat ik dus al 10 weken had moeten zijn). Een week later, met 10 kilo lood in onze schoenen terug voor een vervolgecho en daar was een keurig, piepklein vruchtje te zien van 6 weken met een hartslag! In totaal was ik dus 5 weken korter zwanger dan ik dacht. Zoals ik al zei, heb ik gister contact gehad met de vk omdat ik elke keer bruinverlies had bij het afvegen (lekker smakelijk, sorry). Ik zou eigenlijk aanstaande maandag voor mijn termijnecho gaan, maar ik kon gister gelukkig meteen terecht. Daar bleek dus dat alles prima in orde was en dat ik zelfs 8 dagen langer zwanger was. Van dat termijn snap ik helemaal niks meer, maar eerlijk gezegd boeit me dat ook bar weinig Hihi. Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen! Voor de mensen met een echo vandaag: veel plezier!
Sonja welkom. Gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn. Dat is even schrikken he! Andere dames. Wat een mooie echo's!!! En leuke nieuwtjes allemaal. Blij dat het weer rustig is in ons groepje. Begon met veel ellende waar we zo onzeker van werden. En voelden erg mee met de dames. Hier voel ik me sinds vandaag weer eindelijk beetje energiek. Ik slaap nog wel op tijd, maar kan gewoon weer mn werk doen en opruimen thuis. Heerlijk. Geniet allemaal van jullie weekend!
Zo, ik meld me ook weer even! Toch; wat een prachtige plaatjes zeg, heel schattig! Sonja; welkom! Leuk dat je komt mee kletsen Afgelopen woensdag weer 3d echo gehad (zal binnenkort even wat plaatsen), een heel druk bewegend kindje! Prachtig om te zien. Wat 2 weken terug nog stompjes waren, waren nu al heuse armen en benen. Alles zo duidelijk te zien. Echt heel mooi! Komende woensdag hebben we de termijn echo op 12+2. Van het weekend hadden we lekkage in zoontjes slaapkamer. Dit is door een aannemer verholpen en ze hebben de plek op het plafond bewerkt met een spuitbus vlekkenverwijderaar. Stonk enorm en ondanks dat ik de kamer vermeden heb, heb ik wel heel even kort gekeken of het er goed uit zag. Ook hing de lucht een beetje in de hal dus helemaal vermijden kon ik de stank niet. Ben wel gelijk de hele middag naar een vriendin gegaan erna. Zou het kwaad kunnen dat ik nu een beetje heb ingeademd?