Ff een vraagje... Ik heb de laatste 2weken ongeveer veel last van hoofdpijn. Vrijwel elke dag. Probeer zonder paracetamol door te komen, maar lukt niet altijd. Laatste dagen een beetje opgelet, nu is me opgevallen dat dit waarschijnlijk met vermoeidheid te maken heeft. Sinds vandaag weer begonnen met werken na vakantie. Vandaag is hoofdpijn weer aanwezig, maar stuk heftiger. Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Vriendin raad me aan om een gesprek te plannen met arbo-arts en dan evt halve dagen te gaan werken. Vind het 'stom' om al met 11weken te beginnen, hoe moet dat dan verder....
dolfie, anders bel je eerst je vk/gyn en overleg je eerst met haar? als het echt van de vermoeidheid is kan een paar weekjes minder werken best een oplossing zijn (al kan ik wel snappen dat je je eigen dan een zeikerd voel )
Sorry dames, het hele weekend druk geweest dus geen tijd voor het forum. Gisteren de intake gehad bij de verloskundige. Ondanks de 4 echo's die ik al gehad heb, had ik nog geen intake gehad. Hartje luisteren deed ze met de echo, heel rot want dan moest ik nog een keer naar de kleine kijken haha. Kreeg dan wel geen foto maar was toch leuk. Bloeddruk was weer heel laag, maar dat is altijd bij mij. Was ze heel tevreden over. @dolfie, ik zou idd ook even overleggen met de vk. Ik zou er ook moeite mee hebben om nu al minder te werken, kamp ook veel met hoofdpijn (maar dat is ook als ik niet zwanger ben). Fysio helpt bij mij altijd goed.
Jeej!! Fijn hè om die mijlpaal te bereiken. Gisteren was de energie ver te zoeken , heb 's avonds op de bank geslapen van half acht tot half elf. Daarna nog even wat drinken en naar bed en ook gewoon tot aan de wekker doorgeslapen. Zal het wel nodig gehad hebben
Heerlijk allemaal die 12-13 wekengrens te passeren! Fijn meiden! Kunnen we allemaal wat adem halen Hier nog steeds dagen waar ik volop misselijk ben.. vandaag dus :S Maar goed, laat wel weten dat ik goed zwanger ben haha. Ook vermoeidheid nog steeds aanwezig. Verder lekker aan t frobelen geslagen.. heerlijk jasje gehaakt gister. Nu bezig met kleine gehaakte converse schoentjes.. hihi Fijne dag meiden, XXX Joyce
Even "weg" geweest, erg druk gehad dus niet veel tijd om hier te kijken en typen! Heb zoveel mogelijk alles terug gelezen. Hier maandag de termijnecho gehad, alles was goed! En kleine was al heerlijk aan het bewegen, echt super om te zien. Bij mij maakt de verloskundige trouwens standaard elke keer een echo, tot aan de 20 weken. Daarna als het nodig is. Gister ook kraamzorg geregeld en afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor de 20 weken echo, die laten we wel doen (mochten we wel zelf kiezen), combinatietest doen we niet. Ik moet nog heel ventjes tot de 12 weken, maar omdat maandag op de echo alles goed was zijn we al wel iedereen aan het inlichten, de volgende afspraak bij de verloskundige is ook pas over 3 weken, dus dan ben ik er al overheen. Ouders en broers/zussen wisten het al vanaf dat wij het wisten, nu de rest van de familie aan het inlichten en ondertussen komen de spulletjes al van alle kanten binnen, haha! Wat een schattig jasje! Ik kan zelf niet haken, maar ga eens even iemand in de familie lief aan kijken of ze wat kunnen haken voor mij
leuk jasje pharilla, waar heb je dat patroon vandaan? hier: ook heel moe, gister om 8u naar bed gegaan, vanochtend om 9u pas er weer uit en nog niet uitgerust
Patroon is van Ravelry.com. Heet "Baby Hoodie" Wel in t engels maar vond m erg makkelijk te doen XXX Joyce
@ mona, joepie! @ Pharilla, wat leuk zo'n gehaakt jasje!!! @ Daan, fijn dat baby er goed uit zag op de echo!! Wij morgen de echo en uitslag combinatietest. Er is een gezonde spanning aanwezig, blij dat morgen eindelijk die dag aangebroken is!! En verder erg nieuwsgierig ♥
Risu heel veel succes morgen!!! Hier vandaag echo gehad, nekplooimeting en dan ook termijnecho in Belgie. En nu loopt kleintje 5 dagen voor. De nekplooi was 1,2 mm perfect dus! Het heeft al het neusje van mijn zoon idd hahahha. Volgende week uitslag van het bloed spannend maar alles zag er super uit!
@one of a kind leuk Hier ook termijnecho gehad vandaag en nekplooimeting en alles tot nu toe in orde. Volgende week het resultaat van en de bloedtest. Was eerst enkele dagen achteruit gezet en nu opnieuw 4 dagen vooruit gezet op de originele datum, dus nu 12weken en 4dagen Kan nu geen foto plaatsen want ik werk met m'n gsm.
Dank je One!! Wat fijn dat de echo goed was!!!! Heel schattig neusje!! Btw... ik twijfel echt over de nub! Maar toch neig ik meer naar een meisje. Ben benieuwd naar je geslachtbepaling. @ Joyce, wat fijn!!! Benieuwd naar je echo. Leuk deze goede berichten. Krijgen jullie de uitslag van het bloed later? Ik hoop wel dat ik morgen de totale berekening krijg ik moest van de arts met 10 weken (volgens haar de beste timing) laten prikken. Nu maar ff afwachten of die uitslag er dan wel is.
bloeduitslag zal i kbij de volgende echo wel horen, heb nog niks gehoord en ze zou vorige week bellen als er wat was. Of bedoel je niet de standaard bloedtest Risu? @hier: misselijk vandaag, niet echt prettig maar komen we ook wel weer overheen