1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ah, dat is de schrik van je leven inderdaad!!
    Een groot bloedbad?? Over hoeveel heb je het dan? Meer dan een maandverbandje vol?
    Mijn vk vertelde als het minder is dan een maandverbandje en je hebt geen krampen, het meestal iets onschuldigs is als een gesprongen adertje idd.

Maar, snap heeeel goed dat je hier enorm van schrikt!! Die mmm laat zn sporen dan na he!? Ik ben ook rete blij met mn Angelsound, ik luister om de 2, 3 dagen wel even. Zo fijn!

Vind het ook echt sneu voor jullie dat je vrijpartij dan zo afgestraft is... Dat is jullie niet gegund!
    Ik duim voor je en denk aan je, maar het zit idd vast goed! :)

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Aster ik weet precies hoe je je voelt. Ik had ook de schrik van me leven toen ik een hele plas bloed verloor met klonters er ook nog bij. En toen hadden we nog geen eens gevreeen. Maar gelukkig was alles goed toen op de echo en dat zal vast bij jou ook zo zijn. Het is waarschijnlijk idd net als bij mij een vaatje in de bmm of hals die is gesprongen en ja dat kan idd veel bloed geven. Maar zoals bij mij zal het met de dag minder worden tot het weg is.

Wij zijn pas weer begonnen met sex nadat ik 2 weken ik geen spoortje bloed meer aantrof. En het gaat goed en nu al bijna 4 weken bloedvrij.

Ik ben erg benieuwd vanavond naar je echo resultaat. Succes meid enne het komt vast goed.

Dikke kus

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Jeetje schrikken hoor Aster! Hoeplijk is het straks allemaal gewoon oké.

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Jullie zijn lieverds!

Zojuist het hartje gewoon horen kloppen. VK begreep onze angst erg goed gelukkig. Ze vindt ieder kindje een wondertje en die van ons is er eentje met een gouden randje.
    De praktijk heeft voorgesteld om 1x per twee weken een afspraak te hebben in plaats van 1x per vier weken. Vier weken duren voor ons gewoon te lang, dan slaat de stress toe.

Zijn hier ook dames die het zwanger zijn heerlijk vinden??? Mag ik dan bij jullie in de leer?

5. misiri

misiri Lid

30 dec 2013
    82
    3
    6
    Hoi Aster,

Ik heb makkelijk praten! Nog voor ml en ik goed en wel begonnen zijn, waren we al zwanger. Ik weet dus niet eens waarover ik me allemaal zorgen kan maken. Ik geniet dus echt volop. Ik weet zeker dat er momenten zijn dat jij je intens gelukkig voelt... geniet dan! Voor alle onzekere momenten laat je je gerust stellen door vk, daar zijn ze voor en fijn dat ze met jullie meedenken.

Dit beebje blijft echt wel bij jullie ( ik zend je gewoon een beetje van mijn, misschien wat naieve, onbezorgdheid jouw kant op)!! Enne een klein beetje om te relativeren... straks heb je na deze bezorgde zwangerschap een heerlijk onbezorgde kindertijd en zit ik dan met mijn handen in het jaar en moet ik bij jou in de leer!!

6. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeeee Aster ik had niet anders verwacht. Zei de vk nog waar de bloeding vandaan kwam?
    Ik begrijp je blijheid die had ik ook toen ik de echo had gehad.
    Geniet van dit moment en de bloeding zal zeker met de dagen minder worden en uiteindelijk weg gaan.

Dikke kus

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijn Aster!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gelukkig Aster!!

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    fijn aster!
    en probeer je eigen niet overal druk om te maken, de meeste zwangerschappen lopen goed af. In sept krijg jij je ukkie gewoon gezond en wel in je armen :)

10. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Aster fijn dat alles in orde is! Ken die schrik maar al te goed. Maar aangezien ik het bijna na elke vrij partij had, sta ik er nu eerder van te kijken als ik geen bloed verlies.

Na elk bloedverlies liet ik een echo maken en t was goed. Bloed kwam ook niet uit de baarmoeder gelukkig. Vaak is t dan toch een adertje.

Sommige vrouwen zijn hier gevoeliger voor dan andere vrouwen.

Kop op meid en probeer weer te genieten.

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat fijn Aster!

Hier gelukkig nu ook onbezorgd zwanger. Het begin was wel heel moeilijk door de eerdere MA, maar na de termijnecho is het genieten wel echt begonnen. Kwaaltjes zijn allemaal zo goed als verdwenen, ik kan de kleine nu al met regelmaat voelen (al weet ik dat dat een uitzondering is met deze termijn) en thuis luisteren we 1 keer in de week ong naar het hartje.

Ik geniet ook van mijn groeiende buik. En ja, ook ik heb wel mijn momenten dat ik onzeker wordt/ben. Zal zeker na de 30 weken weer vaker terugkomen ivm de vroeggeboorte van onze dochter, maar ik ben positief ingesteld en we gaan gewoon voor de 40 weken!

Waar ik me wel echt zorgen om maak is het hoogzwanger zijn in de zomer. Buiten een zwangerschap om hou ik al met warmte behoorlijk vocht vast, dus zal nu alleen maar meer zijn denk ik zo. Speelt natuurlijk ook wel mee dat ik door de PE in de vorige zwangerschap 40 kg ben aangekomen waarvan bijna alles vocht, want kort na de bevalling (en heel veel plasmedicatie verder :)) was ik bijna alles al weer kwijt.

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Trouwens... fijn om te lezen dat jullie het met me eens zijn mbt het FB verhaal.
    Ik heb het bericht verwijderd en daarna een PB gestuurd naar mijn nicht. Ze excuserde zich en gaf als reden op dat ze van haar moeder had begrepen dat ik al bijna uitgerekend was :(
    Beetje vaag verhaal, maar goed zand er over.

Morgenochtend weer naar de gyn. Ben benieuwd wat ik van de afspraak moet verwachten. Of we noch naar het hartje gaan luisteren of een echo krijgen.
    Zaterdag bij de klinisch VK geweest. Was eigenlijk een afspraak zoals de reguliere intake bij een VK is (zonder echo). Dus alleen een vragenlijst over ziektes die in de familie voorkomen, BV wel/niet, of we al kraamzorg en erkenning hebben geregeld etc. Niet veel spannends, maar op het einde toch nog een koffertje gekregen met wat tijdschriften en proefmonstertjes. Zie je wel dat het ZK die niet zoveel uitgeeft, want er zat een zwanger tijdschrift bij voor het jaar 2012/2013 :)

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    ***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014***

28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV
    28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V
    29 aug-Toch3 (3e kindje, 23jr)V
    31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ
    31 aug-Ariane (2e kindje, ??jr)MJV
    1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V
    1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V
    1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV
    2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV
    2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)MJV
    3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV
    4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)MJV
    5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV
    6 sep-Pumba86 (1e kindje, 27jr)MJV
    6 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V
    6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ
    7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV
    7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)MJV
    8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV
    8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)MJV
    8 sep-Sonja1979(2e kindje, 34jr)MJV
    8 sep-Risu (4e kindje, 26jr)MJV
    9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV
    9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV
    9 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V
    10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV
    11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV
    11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV
    11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV
    12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV
    13 sep-Purk (2e kindje, )MJV
    13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV
    14 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV
    1
    4 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)MJV

14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV
    15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ

Meisje, Jongen, Verrassing?

afsprakenlijstje:

12mrt-toto gyn
    12mrt-pharilla echo gyn
    17mrt-mona29 vk
    18mrt-Kitty1981 echo
    27mrt-dolfie1987 vk
    4apr-Pharilla 20weken echo
    14apr-Kitty1981 20weken echo
    16apr-aster14 20weken echo

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Fijn dat je t opgelost hebt met je nicht Toto, en Aster heeeerlijk dat alles in orde was meis!

Hier morgen ook weer naar de gyn.. wel blij toe.. ben alweer onzeker doordat er 3,5 week tussen heeft gezeten :p
    Morgen ook maar naar een Angelsound ofzo op zoek.
    Hopelijk ziet mn gyn t geslacht ook morgen.. anders 4 april bij de 20 weken echo... spannend!!

XXX Joyce

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Thanks meiden!

@Mona: Ik denk dat ik er inderdaad gevoeliger voor ben. Hopelijk maar eenmalig! Mijn man zei al dat we maar gewoon iedere keer voor de afspraak met de vk moeten vrijen, dan worden we de dag daarna sowieso weer gerustgesteld, haha!

@Toto: Wat fijn dat je geniet! En over de zomer maak ik me ook best zorgen, hoor! Helemaal omdat het een stikhete zomer schijnt te worden..
    En die nicht van jou.. Raar verhaal! Misschien op haar Facebook zetten: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Kijken hoe zij dat vindt.. Nee, is misschien wel een beetje hard..

@Joyce: Angelsound hebben wij ook over nagedacht, maar het werd ons afgeraden door de vk. Als je dan een keer het hartje niet kan vinden, schiet de stress erin. Wij mogen nu gelukkig om de 2 weken langs komen daar.
    Benieuwd of het geslacht te zien is!! Ga je het hier ook vertellen?

16. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Toto wat fijn dat je het op deze manier hebt kunnen oplossen.Morgen ben jij weer lekker aan de beurt met de echo. Lekker hoor! Hier nog exact een weekje wachten en dan zijn de 4 weken voorbij en weer tijd voor een echo. Ik kan niet wachten. Ik hoop dat ze dan ook naar het geslacht willen kijken.

@ Pharilla leuk ik ben erg benieuwd naar het geslacht bij jou? Wat denk je zelf? En idd ga je het hier delen met ons zodra je het weet?

@ Mona goh dan ben ik toch niet de enige met bloed verlies. Gelukkig nu al al ruim 3 weken niets meer gespot dus ik ben blij.

Hier stront verkouden wat lekker naar me hoofd en ogen trekt. Ml ook het zelfde en gistermiddag begon het bij ons beide. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben want hier wordt ik niet vrolijk van. Geen keelpastilles, geen neusspray. Dat waren de twee dingen waardoor ik altijd heel snel weer opknapte en die moet ik nu laten staan. Dan maar veel snuiten en antiflu snoepjes eten.

Vandaag 15 weekjes alweer. En volgende week de echo bij de vk. Wat duren 4 weken lang. Het voordeel is dat ik de kleine met regelmaat voel bewegen dus dat stelt me dan wel weer gerust. Wel voel ik de kleine met de dagen steeds beter en wordt het gevoel ook steeds sterker. Ik kan niet wachten totdat je het ook aan de buitenkant kan voelen dan kan grote broer ook voelen en wordt het voor hem ook steeds echter en voor ml ook natuurlijk.

Nou meiden succes voor morgen en voor de gene die daarna mag volgen.

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Vanaf positieve test denk ik een jongen.. twijfel als ik de echo's zie .. maar mn gevoel volgend denk ik dus een jongen :)
    Ja laat het zeker ook hier weten als t bekend is!

Ook hier nog snipverkouden.. om chagrijnig van te worden.. anta flu en zoutoplossing en bergen zakdoeken vliegen er weer door. :(

Hopelijk snel weer over.. sinds ik verkouden ben ook weer misselijk en overgeven.

Of het er mee te maken heeft weet ik niet, maar had net 2-3 dagen geen misselijkheid.. dacht er vanaf te zijn hihi.

XXX Joyce

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Sterkte meiden met de verkoudheden!

Hier gelukkig er nog steeds vanaf, maar wel last van opgezette slijmvliezen en snotjes. Blijf snuiten en peuteren om het een beetje vrij te houden in de neus.

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor Toto.

Ik werdt vanmiddag gebeld door de vk en ze hebben overlegt met het zk en het zk wil mij toch even zien ter controle om te beslissen waar ik op controle kom te staan.

Maandag 17 maart om 14.15 uur heb ik dus een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis.

De afspraak bij de vk de dag erna blijft staan en gaat gewoon door.

Thx alvast

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei Kitty dan ben ik benieuwd.

Pharilla wat spannend zeg.
    Ik ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft.

Hier zaterdag geslachtsbepaling spannend!

Deel Deze Pagina