Ik heb mijzelf er ook maar even bijgezet. MVM is voor mij niet haalbaar. Ik ben veel onderweg en om dan met die flessen te gaan sjouwen is gewoon niet te doen. Anders had ik het zeker wel gedaan. De vk vroeg er ook naar bij het maken van een afspraak.
Haha ja ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet geturfd heb Maar het is het allemaal waard geweest. Bij jullie is het gelukkig ook goed gekomen. Heb jij hiervoor IUI gehad? Is dat een groot verschil met IVF?
VK vroeg hier er inderdaad ook naar, maar ik had me al opgegeven Woon puntje Friesland, ben benieuwd of ze het hier komen halen.. Aangezien we een bedrijf hebben, wil ik het liever niet ergens neer zetten.. Nou, jullie moeten er wel wat voor doen zeg! Ik ben heel blij met deze zwangerschap, maar het was niet helemaal gepland. Beetje zo van; als het zo is, dan prima!
Meiden, ik kom me hier ook voorzichtig melden. Vind het zó spannend, en we zijn zóóó blij!! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!! Ik vind september echt een geweldige maand om uitgerekend te zijn, jullie!?
Nou hier erg moe en toch aardig misselijk. Bij mijn eerste 3zw geen last van misselijkheid gehad. Wel erg vermoeid. Nu hebben we natuurlijk ook nog een kleine baby, dus dat zal ook wel extra vermoeidheid geven. Gelukkig slaapt ze snachts goed! Overdag ook een aantal uren, maar onze oudste van bijna 4 slaapt natuurlijk niet meer... in april gaat hij naar de basisschool. Dus tegen die tijd kan ik ook ff lekker mn rust gaan nemen. (en natuurlijk de dagen dat papa vrij is) Waar ik wel altijd "last" van heb al vanaf het begin vd zwangerschap, is dat ik echt niet tegen een rommeltje kan, en veel aan het schoonmaken en opruimen ben! Ik vind alles maar vies... (terwijl ik het 2dagen terug nog heb schoongemaakt)
MVM doe ik niet aan mee. Alleen mijn 2e zw. aan meegedaan. En daarbij komt dat ik niet wil dat de buurt het hier al weet we gaan nogal goed met ze om. En ik wil dat ze het pas weten als de eerste 12wk achter de rug zijn, en de combinatietest goed is.
@ Lijst volgens mij is er iets niet goed gegaan of heb je de verkeerde gekopieerd. Ik zie mijzelf er niet meer op staan op 3 sept.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) -Godinn, 31jr, 2e kindje 1 sep) -MSI, 31jr, 2e kindje -Toch3, 23jr, 3e kindje -Aster14, 27jr, 1e kindje 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje 4 sep) 5 sep) 6 sep) -19Susanne87, 26jr, 4e kindje 7 sep) -Love1990, 23jr, 1e kindje -Giggle, 28jr, 2e kindje 8 sep) 9 sep) 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep)
Ik denk dat we beter 1 beheerder van de lijst kunnen aanwijzen aangezien het anders een zooitje wordt. Gewoon in eigen bericht aangeven dat je toegevoegd of aangepast wil worden en dat diegene het dan aanpast. Toch?
Lijkt mij een goed idee. Zal ik m bijhouden? Of wil iemand anders hem bijhouden mij maakt het niet uit.
Prima hoor kitty!!! Kunnen we onder de lijst ook een lijstje maken met.afspraken evt? Weten we wie wanneer afspraak heeft....hoeft uiteraard niwt maar vind ik al altijd welkom leuk om te weten
Dat kan ook in de lijst achter het aantal kindje. En nog een ideetje om onderaan jongen meisje verassing erbij voor straks. Zal ff een voorbeeld maken. En dan de namen roze kleuren als het een meisje wordt en blauw voor een jongen en mintgroen voor de gene die het niet willen weten. Laat me maar weten wat je ervan vindt.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 intake vk 4 sep) 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje 8 sep) 9 sep) 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (0) Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Allemaal prima!!! kan op.mn.tel ff niet in kleur maar mijn naam.mag mintgroen want wij willen t niet weten h hihi en mijn afspraak staat 22jan echo bij gyn Wil je dit.voor mij.toevoegen x
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk 4 sep) 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn 8 sep) 9 sep) 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (1) Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Hey giggle wat fijn dat je al zo vroeg een echo krijg. Ik moet dan nog een weekje wachten. Pas met 8,3 weken.