1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Toch een foto gemaakt.. buik nog niet mooi rond maar zeker al groot!Zit ook een laagje vet van mezelf bij hihihi
    Dit is bij 15+6 (vandaag)

Ben benieuwd wanneer t mooi rond is.

XXX Joyce

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Mooie buikjes!!

Hier best veel pijn in mijn onderrug de laatste dagen. Denk teveel gedaan. Ben flink aan het sjouwen enz. Geweest. Mn man wilde het wel doen, maarja ik kon niet wachten tot hij daar een keer tijd en zin in had. Zullen de hormonen wel zijn. Wil zsm alles aan kant en klaar hebben. Dus eind Mei wil ik iig dat ml en ik alle grote klussen boven af hebben. Heb geen zin dat vd zomer te doen met warmte, dikke buik, een baby en kleuter. Dan wil ik lekker in de tuin zitten... relaxen, badderen, genieten dus :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit was bij zoonlief met 34 weken

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Risu oei doe maar rustig aan dan hoor!!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    joyce mooi toch hoor!

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @One: Wat leuk! Een koningskoppel!!

@Toch3: Oh, bescheiden buikje op het eind, hoor! Lekker naar voren dragend..
    En je buikje nu valt ook nog best mee, toch?

@Toto: Tis niet Toch3’s buik nu, hè!

@Joyce: Prachtig buikje!

@Risu: Slim van je.. Het schijnt ook een erg hete zomer te worden!

7. sneeuwstorm

27 apr 2012
    15
    0
    1
    pedagogisch medewerker
    Utrecht
    Hoi,
    iedereen gefeliciteerd!!
    Zou mij graag aansluiten.
    Na 2mndjes rust van de mmm op 11 januari een positieve test!
    sneeuwstorm, 27jr, 1ste kindje, 15 sept

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    @one of kind, dat hoop ik dan ook voor je! Hier flinke blauwe ribben van beide gekregen ;)

@risu, snap ik dat je dat voor de zomer zo veel mogelijk af wil hebben maar overwerk je niet he!

@aster, noem jij dat bescheiden?! T komt op de foto misschien niet helemaal goed over maar die was echt niet bescheiden meer hoor! En nu valt het ook niet "best mee", maar het is denk ook net wat je gewend bent als uitgangspunt...

@sneeuwstorm, welkom :)

9. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey meiden,
    Morgen geslachtsbepaling! Ben echt super benieuwd!
    Morgen post is (hopelijk als het goed ligt) de uitslag :-D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Joyce ben ik benieuwd wat jullie krijgen wat denk je zelf?

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit was bij mijn zoon toen met 34 weken.
    Daarna nog dikker geworden pffff hihih

Wij hadden vandaag een kinderverjaardag en daar is een foto van ons samen gemaakt.
    Vond mijn zoontje er zo mooi op staan moest hem ff delen:)

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    spannend joyce! Voorgevoel?

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    mooie zoon uit een mooie buik ;)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel:D

15. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Heel mooi One!!! Wat een mooie jongen!! Heb je goed gedaan. Hihi. Dat word nog wat straks met een meid ♥ heerlijk!!

@ sneeuwstorm, welkom!

@ Joyce, spannend!!!! Wij ook om 13.30 (zusje gaat mee, ml kon op t laatst niet helaas, werk.) Dus ik post vanavond het geslacht!! Als ml de dvd heeft bekeken :)
    Moet wel zeggen, dat ik het iets minder leuk vind nu man niet mee kan, maargoed hij weet hoe erg ik er naar uitkeek, en een week verzetten hoefde voor hem niet. Dus nu maar zo gedaan.... kaarsjes aan vanavond, wat lekkers, voor hem een biertje en gaan we samen die dvd kijken ♥

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lekker dom! :p

Maar mooie buikjes hoor dames! Ook al ben je van jezelf niet de slankste Joyce, je kunt echt wel zien hoor dat er een babietje in je buik zit! :) Zal er zelf ook één toevoegen van gisteren op 15 weken.

Joyce1990 veel plezier bij de echo! Risu jij ook!

Zal vanavond de lijst bijwerken. Dan kan ik naast de gewijzigde data en nieuwe afspraken ook meteen het geslacht meenmen :)

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    groeit ook lekker toto!

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Sneeuwstorm: Welkom en gefeliciteerd!

@Toch3: Sorry! Ik vond m nog niet zo huge! Maar hier in de buurt alleen maar vrouwen die zwanger van een tweeling leken, dus mijn referentiekader is misschien ook wat anders, hihi! Hoe dan ook, je had toen en nu ook een heel mooi buikje!

@Joyce: Wat vroeg al! Spannend, hoor! Ben heel benieuwd!

@One: Die ogen... Wauw! Mooi ventje!

@Risu: Ook succes vandaag! Jammer dat je man niet mee kan..

@Toto: Mooie buik ook! En wat heb je nu een leuke banner! Echt onwijs leuk die procenten erbij!

@Hier: Vandaag 16 weken! Jippie!!! Sinds een paar dagen ook wat vlindertjes in mijn buik, zo vreemd. Echt een magisch gevoel.. Kan niet wachten op het eerste schopje..

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wauw One! Wat een knappert.

Toto, wat een mooie buik al. Echt al een duidelijk bolletje te zien. Hier nog niet hoor. Je ziet wel wat maar de mensen in me omgeving vragen al een aantal keer waar ik de kleine laat omdat ik nog zo plat ben.

Joyce, Spannend hoor. Ik mag ook vandaag maar dan voor het eerst een controle bij de gyn in het ziekenhuis en hoop dat ze ff tussen de beentjes wil kijken. En dan morgen naar de vk.

Toch3 ook al weer lekker gegroeit. Ik ben jaloers op jullie mooie buikjes. Ik kan niet wachten totdat het bij mij ook wat duidelijker wordt.

Hier lijkt het wat beter te gaan met de verkoudheid. Maar ben er nog steeds niet vanaf. Pfff.
    Vanmiddag om 14.15 uur heb ik de afspraak dus moet nog ff geduld hebben. Ik ben zo benieuwd naar alles en wat er besloten gaat worden qua controle.
    Ik laat jullie het weten zodra ik weer terug ben.

Joyce jij ook veel plezier he. Ik ben benieuwd wat de uitkomst is.

Groetjes Kitty

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.342
    17.250
    113
    @aster, tegen de tijd dat je zelfs uit je positiekleren scheurt waarvan je eerst nog twijfelde of je geen maat kleiner moest nemen, puur op het buikgedeelte, valt het toch niet meer onder klein ;) Echt alles zat in mn buik, "even" bevallen en ik zat onder mn startgewicht :O :)
    Leuk, vlinders voelen! Hier nog steeds niks :(

@kitty, fijn dat het beter gaat met de verkoudheid. En spannend vanmiddag, ik ben ook wel benieuwd wat ze besluiten. Waar hoop je op? of had je dat al verteld

Deel Deze Pagina