1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kom me hier ook aansluiten!! Ik ben Eef, ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. 8 september ben ik uitgerekend.

Wat een bolle buiken al!! haha. Mooi hoor. Bij mij is nog niks te zien al zitten mn broeken al wel strakker...

2. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat er al een aantal van jullie al weten wat het word. Dan kun je echt al gerichter spulletjes kopen. Zo te zien hebben er ook al een aantal van jullie wat spulletjes ingeslagen.

Sorry dat ik zo weinig reageer hier.
    Ik ben momenteel halve dagen het werken en zo hou ik me enigszins op de been. Ben nog steeds erg moe en als ik wat te veel doe en niet op tijd mij rust neem dan krijg ik meteen weer vreselijke hoofdpijn/migraine. Echt niet leuk... Dus hier is de roze wolk nog niet zo aanwezig.

Ik wil zo graag wat spulletjes voor de baby kopen, maar kom ik gewoon niet aan toe. Heb gisteren wel online een neutraal boxpakje gekocht. Ook probeer ik mijn vriend zo gek te krijgen om de babykamer te gaan bestellen, maar hij heeft er nog niet zo een zin in. Pffff.... Mannen.....
    Vinden jullie het ook nog te vroeg?

Ik ben ook al begonnen met een leuk borduurwerk voor op de babykamer. Dat is echt mijn hobby... Dus degene die ook een wil..;)

Ik heb ook nog een paar data voor op de lijst:
    9 april geslachtsbepaling
    28 april 20-weken echo

We waren te ongeduldig om tot de 20-weken echo te wachten om onze ukkiepukkie weer te zien, daarom maar een extra afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling (daar zijn we ook wel erg nieuwsgierig naar).

Ik zal proberen wat vaker te reageren hier....

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    @risu, leuke kleertjes!

@pharilla, ook heel leuk!

@kleertjes: hier nog niks gekocht, maar hoef ook alleen maar eerste pakje(s) te kopen, van zoon en dochter ligt alles er nog dus dat word alleen aangevuld na de bevalling

@one of kind, maar dan is het toch tegen de tijd dat je moet bevallen weer helemaal stoffig?

@welkom eef :)

@dolfie, jammer dat je je nog steeds niet goed voelt :(
    Babykamer bestellen... als er paar weken levertijd op zit zou ik er niet te lang mee wachten. Behangen enzo vind ik het wel vroeg voor

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het zit in vacüüm zakken:)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dolfie wat erg dat je je nog niet goed voelt:(
    Hele dikke knuffel!!

Wie van de dames bij het verloskundig huis heb jij eigenlijk, ik Nathalie maar mayke is ook heel leuk heh!

Ik dacht dat het mijn darmen waren maar heb haar nu al 3 dagen achter elkaar 1 keer gevoeld:D

6. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    @oneofkind Ik heb tot nu toe die 2x Mayke gehad. Waarschijnlijk krijg ik volgende week bij de controle wel iemand anders... Mayke vind ik inderdaad erg leuk. Voel me erg prettig bij haar. Ben benieuwd wie ik volgende week ga zien....

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    zal nathalie zijn, zijn maar met zijn 2en.

8. Dame90

Dame90 Nieuw lid

21 mrt 2014
    2
    0
    0
    Beveiliger
    Noord Holland
    Hoi Dames,

Mag ik hier mee kletsen met jullie?

Ik ben 24 jaar en nu 15w en 5d zwanger en 9 september uitgerekend!.
    Het heeft bijna een jaar geduurd om zwanger te worden, maar uiteindelijk in de 10e maand was het raak!.

Het lijkt me erg gezellig om hier met jullie ervaringen te delen en mee te kletsen.

Groetjes Dame90 :)

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Welkom dame!

Op de rest reageer ik later uitgebreid. Zit nu op mijn foon

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    welkom dame!

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Welkom dame :D

Gezellig dat je mee komt kletsen.

XXX Joyce

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @joyce: Bah, misselijkheid is niet leuk. Hopelijk ben je er snel vanaf.
    Heerlijk hè, zo'n angelsound. Wij luisteren ong. 1x in de week en sinds ik weet dat de bm voor de termijn hoog ligt, heb ik het hartje ook zo gevonden.
    Trouwens wat een leuke kleertjes hebben jullie al.

@risu: ik denk dat het aan de bh ligt. Borsten groeien veel minder hard dan aan het begin al worden het voor mijn doen al beste joekels :p
    Haha... De mijne ziet het niet of zegt er niets van, maar hij is dan ook een echte billenman.
    Ooh, wat een leuke pakjes!

@Kitty: Nog steeds verkouden... Bah! Sterkte!

@one: Hier liggen de. Kleertjes nog steeds in de zakken. Heb nog geen tijd en zin gehad om aan het daadwerkelijke uitzoeken te beginnen.

@Eef: welkom. Als ik weer op de PC zit, zal ik je op de lijst zetten.

@dolfie: Hopelijk komt die roze wolk snel en voel je je beter zodat je echt kunt gaan genieten.
    Tja... Het is nog vroeg, maar als je iets hebt gezien wat je echt mooi vindt, waarom niet... Als tip zou ik nog wel even rondshoppen en aanbiedingen bekijken. Komende week beginnen bij de prenatal weer de mamamazzeldagen. Kun je met grote kortingen van alles kopen.

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Angelsound.. gebruik m eigenlijk iedere dag wel een paar seconden. Vind het heerlijk.. zo bewegelijk daar binnen hihi moet soms echt zoeken ... zit t kleintje achter mn navel of er net naast hihi

Misselijkheid.. ja hoop ook dat t minder word.. heb af en toe een dagje vrij nu (gister toevallig).. hopelijk worden dat er meer!

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Welkom, dame!

Ik reageer morgen uitgebreider.. Nogal van slag! Auto-ongeluk gehad.. :(

15. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Sterkte Aster! Hopelijk niets ernstigs.

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Joyce: Jeetje, nog steeds misselijk?! Ik hoop dat je er snel vanaf bent, meis!
    Ik ben echt jaloers op dat gehaakte jasje.. Zo mooi!

@Risu: Fijn! Liever aan je trouwen uitgeven dan aan een wasmachine!
    Schattige kleertjes ook!

@Kitty: Verkoudheid hoort ook bij zwangerschap, toch? Ik heb er zelf ook last van, maar ook hooikoorts, dus zegt misschien niet veel bij mij.

@Eef en Dame: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Dolfie: Wat balen van die hoofdpijnen! Is je bloeddruk wel goed?
    Hier pas na 20 weken het kamertje uitkiezen. Mijn man durft voor de 20 weken echo nog niets. Ik had het liefst de kamer al klaar gehad, haha!

@Toto: Thanks..

Nou, ben van achteren aangereden.. Moest stoppen, omdat de auto voor mij stopte en de vrouw achter mij had dat niet gezien. Heb best wel wat schade en mijn hele lijf voelt nu alsof er een vrachtwagen overheen gegaan is. Gelukkig alleen flink wat spierpijn en niets ernstigs. Met de kleine is hopelijk ook alles nog goed. Gelukkig mag ik morgen weer op controle!
    Vandaag nog maar even rustig aan doen!

Fijne zondag allemaal!

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Och Aster dat is schrikken, gelukkig dat t "maar" spierpijn is. FF goed aan jullie zelf denken en rustig aan doen meis!

Jasje, ja is wel erg schattig he! Manlief wil m ook nog in t grijs zei hij, dus heb nog wat te haken na t 2e dekentje en organizer die ik nog wil maken :D

Misselijkheid lijkt wat minder te worden al heb ik nog steeds vlagen.. vooral als ik bijv smiddags een tukkie doe en smorgens net uit bed meteen. Maar overdag misschien iets minder aanwezig.. hopelijk verdwijnt t ;)

Verkoudheid houd hier ook maar niet op, volgens gyn kan dat aanhouden door verminderde weerstand. Dus.... we doen t er maar mee! :)

Fijne zondag meiden!

Oh hier alweer 17 weken!! Gaat snel.. nog 1,5 week voor 20 weken echo en geslachtsbepaling!!

XXX Joyce

18. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Aster, jeetje gelukkig valt het mee enne let goed op jezelf en de kleine.

@ Pharilla, jij hebt idd nog genoeg te doen zeg. Zolang je er maar plezier in hebt.

@Risu, wat fijn dat je handige harry de machine heeft kunnen fixen.

Hier is de verkoudheid zo goed als weg na 2 weken te hebben geduurd maar hallo keelpijn pfffffff
    Me keel doet zeer en is schraal. Ik ben benieuwd hoelang ik hiermee zal gaan lopen en wat er dan mag volgen. Niet blij.

Ml is de gehele weekeinde aan het werk en het weer is ook niet lekker dus lekker thuis en in huis lekker rommelen.

Fijne zondag nog verder meiden.

Groetjes Kitty

19. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    @Aster... Wat schrikken zeg. Gelukkig lijkt het allemaal voor jou en de kleine mee te vallen.

@Pharilla.. Haken is niet zo mijn ding. Ik hou t liever bij borduren. M'n ma is wel een dekentje voor de ukkepuk t breien...

Fijne zondag allemaal!!!!;

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe

Deel Deze Pagina