Leuk Pharila!! Heel herkenbaar Just love Angelsound!!! Aster, Pff wat een pech steeds meid. Niet leuk!!
@misselijk: hier ook nog steeds helaas moet echt de emesafene blijven slikken @aster, hoe is het nu met je? @pharilla, leuk toch dat het bij manlief ook zo in de smaak valt wat je maakt @hier: van het weekend beetje te veel gedaan, eerst bij ikea kasten gekocht voor het speelgoed van de kinderen en daarna alles in elkaar gezet, maar mn buik was er niet blij mee savonds/snachts Vandaag dus maar een rustig dagje
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 29 aug-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 31 aug-Ariane (2e kindje, ??jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)J 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)M 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Eef29 (1e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)J 8 sep-Sonja1979(2e kindje, 34jr)MJV 8 sep-Risu (4e kindje, 26jr)J 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Dame90 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)M 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Elmo (?e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ 15 sep-sneeuwstorm (1e kindje, 27jr)MJV 15 sep-jag1984 (1e kindje, 29jr)V Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 27mrt-dolfie1987 vk 31mrt-Kitty1981 gyn 2apr-S87 echo vk 4apr-Pharilla 20weken echo 9apr-Toto controle gyn 9apr-dolfie1987 geslachtsbepaling 14apr-Kitty1981 20weken echo 16apr-aster14 20weken echo 17apr-Mieksel 20weken echo 18apr-Kitty1981 gyn 19apr-S87 20weken echo 24apr-Toto lactatiekundige 28apr-dolfie1987 20weken echo 29apr-One of kind 20weken echo België 30apr-Toto 20weken echo 1mei-misiri 20weken echo
Hier echt weer strontziek. Weer verkouden, oren dicht, hoofdpijn en zere keel. Heb vanochtend toch maar even de ha gebeld en kon vanmiddag gelijk langs komen. Ik hou het op deze manier echt niet meer uit. Dus ik hoop dat de ha een oplossing weet waardoor ik me igg weer beter ga voelen op korte termijn want dit is nu al de 3de week dat ik nu ziek ben met een pauze van 2 dagen dat ik beter voelde. Groetjes
Net terug van de ha en blijkt dus dat ik voorholdontsteking heb opgelopen doordat ik te lang met mijn verkoudheid heb gezeten. Nu ab kuur gekregen en dan maar kijken of het beter gaat. Gelijk de eerste pil maar ingenomen en dan vaavond voordat ik naar bed gaat en dan zien we morgen weer verder. Ml kookt normaal nooit eten maar heeft gezegt dat hij vanaaf voor het eten gaat zorgen. Ik smolt helemaal. Ab kan gelukkig geen kwaat voor de kleine dus daar ben ik blij mee. En nu maar eens gaan opknappen. Ik hoop voor het weekeinde weer op de been te zijn want dan heeft zl een kwalificatiedag op tt assen en daar wil trotse moeder bij zijn want dat wil ik voor geen goud missen. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Hoe is het verder hier?
Fijn dat je niet hoeft door te tobben. Hier deed de AB waanzinnig goed. Had echt grote schoonmaak gedaan.
Heel veel beterschap Kitty. Wilde al zeggen sommige AB mag je wel slikken tijdens de zwangerschap denk dat dit nodig zal zijn, maar je hebt ze al gekregen.
Zelf behoorlijk veel last van mijn maag afgelopen dagen, veel last van maagzuur en kan maar weinig gekruid of vreemd eten verdragen wel heel erg vervelend. Vandaag via de apo maagzuur remmer gekregen en hopelijk gaat dat een beetje helpen.
Hier trouwens een bon via groupon gekocht voor een 3/4D echo. Kostte eigenlijk 35 maar hadden nog tegoed van 10 dus voor maar 25 euro. Weet niet of iemand ook kortbij de grens woont. Het is in Lommel. https://www.groupon.be/deals/limburg/babyview-1/36252812 Wilde eigenlijk een 4D HD Live maar voor dit geld1/4 van een HD Live kun je beter iets anders met het geld doen natuurlijk.
@ kitty hoopt dat ab snel aanslaat!! @ aster, helptnde maagzuurremmer? @ one, leuk!!! Wij wilden ook nog 4d hd live doen, maar twijfel. Vind het ook wel duur. Maar aangezien we nog geen enkele keer 3/4d hebben gedaan. En dit als het goed is (ik zeg nooit nooit, want bij mij kriebelt het altijd) het laatste kindje. Lijkt het me toch leuk zo'n echo!!
leuk one! Hier weet ik niet of we nog een pretecho gaan laten maken. Heb zelf het gevoel dat mn buik flink dikker is geworden maar als ik in de spiegel kijk denk ik "valt wel mee". Misschien gewoon doordat de bm hoger komt en het niet meer alleen darmen zijn? Kan nu nl ook niet meer over mn buik draaien
Hallo dames, Allereerst sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik vanavond eens even terug gaan lezen, denk dat ik een hoop gemist heb. Even kort over mezelf. Heb weinig te melden haha. Behalve het ontbreken van mijn menstruatie en mijn groeiende buik merk ik eigenlijk niet eens DAT ik zwanger ben. Behoorlijk saai dus haha. Morgenavond heb ik controle bij de vk, wel zin in want dan krijg je tenminste weer een bevestiging. Het is zooo anders dan bij de eerste. Daar werd ik na elke hap eten en elke slok drinken herinnerd dmv misselijkheid. Nu totaal niet. Ook geen rugklachten, pijnlijke borsten of maagzuur. Dat had ik bij de eerste ook al vanaf 12 weken. Ik kan echt niet wachten tot ik de kleine is ga voelen, dan word het wat meer werkelijk denk ik. Nu vergeet ik soms gewoon dat ik zwanger ben, met als gevolg dat ik zware dingen loop te sjouwen (en keurig door collega's of mijn man word teruggefloten). Vanavond meer!