Hihi kijk maar uit.. ik ben 100+ dus heb zat kilo's over om weg te geven haha... wel geluk dat ik bij de zwangerschap dus nog niets ben aangekomen. Mijn buik is al groot ..en begint mooi rond te worden, gewoon trots op mn lichaam op het moment hihi.. (foto van vandaag 18+3) zit wel te denk om zo'n elastieken buikband te halen, iemand ervaring? Voel nu volgens mij ook iedere dag wat gefriemel en dergelijke Zo fijn! XXX Joyce
Pharilla wat leuk zeg dat je hem/ haar elke dag voelt nu!!! Risu ik wil je wel wat geven hoor hahahah. Ja zwangerschapsvergiftiging wil ik echt niet meer meemaken mijn kraamtijd was ook meer grijs.
Seyhan heeft net heel hard liggen roepen naar zijn zusje:Chloé!!!!!! Hij blijft bij die naam hahahahha. Daarna legde hij zijn hoofd op mijn buik en 2 tellen erna kreeg hij een stampje tegen zijn hoofd die zowel hij als ik konden voelen hihih. Hij vond het geweldig.
He bah, zwangerschapsvergiftiging. Heb het bij mijn schoonzusje gezien. Geen pretje idd. Hopelijk blijft je dat bespaard dit keer. Hier nog steeds zijn gangetje. Zit wel in de ziektewet maar voor een buikgriepje (lees: abonnement op de wc). Morgen waarschijnlijk weer aan het werk. Verder merk ik nog steeds niets tot weinig van de zwangerschap. Vorige week dacht ik wel af en toe wat de voelen rommelen maar dat is al meer dan 5 dagen geleden. Nog 3 weken voor de 20-weken echo... Pff dat duurt lang. Wat een verschil met de eerste ook. Van een helse zwangerschap naar een zwangerschap waarvan je af en toe denkt: ben ik wel zwanger haha.
Hopelijk snel beter dan Sonja. Hier andersom bij zoon een super zwangerschap een droom!! En nu overgeven zoals vannacht etc
One of kind, wat leuk dat jullie beide een schopje voelden, lijkt me heel bijzonder! Sonja beterschap! Pharilla wat een mooie buik! kun je idd trots op zijn Straks mag ik eindelijk weer naar de vk, spannend weer! de laatste echo was met 11 weken dus ik hoop dat ik er vandaag wel weer 1 krijg om het verschil te zien!
Dank je S87gaat al stukken beter. Mijn probleem is altijd geweest dat ik veel te lang doorging. Had ik griep? Opkroppen, schouders eronder en gewoon gaan... Nu besloten dat ik is aan de kleine ga denken... Ik meldde me maandag ook ziek zeggen ze doodleuk: Huh, jij? Ziek? Kan dat dan? Haha Vervelend one of a kind dat je je nu wel zo beroerd voeld. Hopelijk gaat het snel beter. Ik kan echt niet wachten op 22 april... Klinkt misschien heel raar voor mensen die wel last hebben van misselijkheid, maar af en toe zou ik het bijna willen. Al is het maar om wat bewuster te zijn van mijn zwangerschap haha. Tis ook nooit goed he haha
Ik snap het wel vooral voor jouw gevoel is dat een bevestiging dat je echt zwanger bent En alles "goed" is. Ik had zoiets wat is dit hahahaha. Zelfs bij zw schap van mijn 2ling ( mk met 7 weken) niet gehad.
Hoi meiden, gelukkig een echo gehad, maar het kindje paste er niet meer helemaal op! maar wat ik heb gezien was wel heel leuk hoor! een foto van het hoofdje met inimini hersentjes mee gekregen en hartje ook nog geluisterd. Ik ben weer helemaal blij en gerust gesteld! Ik had een hele grote placenta, dit was erg goed maar ze stond er wel even van te kijken hihi dus waarschijnlijk krijg ik dat over 2 weken met 20 weken echo ook weer te horen.
Ben ik ook weer. Zit veel buiten dus tja, niet veel tijd voor jullie @gewicht: ik blijf nog steeds hangen. Voor de zwangerschap schommelde het tussen 59 en 62 (stomme hormonen ), nu nog steeds op 60. Ben benieuwd hoe het nu gaat, bij de andere 2 eerst 10kg afgevallen en na de bevalling gelijk onder startgewicht @misselijkheid: ik slik nog steeds emesafene, dan heb ik er geen last van @20weken echo: wij zijn zaterdagochtend aan de boord, spannend! Voor de lijst, zaterdag 5-4 om 9.30 20weken echo @kitty, fijn dat alles er weer goed uitzag @babykleertjes: hier laat ik ze nog onder het bed liggen, kan ze toch nog niet kwijt. Ga binnenkort wel plek maken in een kast @pharilla, bedoel je zo'n ondersteunende band? of een sierband? Buik begint idd mooi rond te worden! @one of kind, nou dan ben je klaar met kiezen Vroeg zeg, dat het al aan de buitenkant te voelen is!
Toch3 was ook echt verbaasd maar hij zei mama tegen mijn hoofd boem boem haha. Ja hij blijft bij dezelfde naam telkens
ben benieuwd hoelang dat hier nu gaat duren met de placenta aan de voorkant... Hoop dat het snel is, zoontje aait elke avond bij het naar bed brengen over mn buik, zo lief! hoop dat hij gauw reactie krijgt Dochtertje is meer van het shoppen voor de baby, hoe kan het ook anders als meid zijnde
Vergeet helemaal hier om te vertellen dat ik vrijdagmiddag op kinderwagenjacht ga! Heb er 1 op internet gezien die me erg aanspreekt, dus maar even in de winkel kijken of hij echt zo aan mn eisen voldoet en evt kopen/bestellen. Heb er zin in!
Ziet er leuk uit Toch3! Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3. Meiden, ik lees wel mee, maar niet altijd de tijd om te reageren. Hier alles goed. Ik denk dat heel af en toe ons beebje voel, maar weet niet zeker. Gebobbel voel ik, heel ver weg... Nog twee week wachten op twintig-weken echo. Spannend! Buikje begint ook iets te groeien, yes! Zal zo eens kijken if ik een foto in m'n album kan plaatsen. Heb hier al mooie buikjes van jullie voorbij zien komen zeg! Gewicht: 4 a 5 kilo al aangekomen, al weet ik niet waar ik t laat. Vooral eerste trimester ivm misselijkheid en hongergevoel veel gegeten, nu weer normaal. Liefs
mieksel, maxicosi mura heb ik ook naar gekeken maar die is heel zwaar, zo rond de 14 kilo dacht ik zo uit mn hoofd, deze komt uit op 8,5 en aangezien hij vaak getild moet worden is het gewicht een belangrijk aandachtspunt voor ons. Heb een hele wensenlijst waar de wagen aan moet voldoen, door ervaring wijs geworden
Klopt, is wat zwaardere wagen, maar daardoor ook meer solide en stevig, dat vonden wij vooral fijn. En mooi! Voor ons was het gewicht geen probleem, maar snap dat dat bij jullie wat anders kan liggen..!