Net alle babyspullen opgezocht, ik mis alle jongenskleertjes Hydrofieldoeken zijn ook spoorloos en mis nog paar dingen. Hoop maar dat e bij mn ouders op zolder liggen
als we een huis hadden had ik die waarschijnlijk ook gekozen, maar met al die trappen is een lichtere wagen gewoon fijner
Hallo meiden... Was even schrikken vandaag. Ben weer aan het werk gegaan vandaag, maar bleef hevige buikpijn houden. Zo erg dat mijn bedrijfsleider op een gegeven moment zei: uitklokken en de vk bellen jij! Zo gezegd zo gedaan en kon gelukkig meteen terecht. Daar aangekomen ging ze eerst het hartje luisteren alleen.... Die kon ze dus niet vinden! 10 minuten bezig geweest maar geen hartslag. Gelukkig was het echo-apparaat beschikbaar maar omdat ze nog in opleiding is voor echoscopiste, kon ze niks beloven. Zodra de echo erop stond zagen we hem/haar gelukkig bewegen met een mooie regelmatige hartslag. Superdruk was de kleine, stilliggen ho maar dus echt een mooie foto kon ze niet maken. Nu moest ik urine bij de huisarts inleveren voor een eventuele blaasontsteking. Daar is in eerste instantie niets uitgekomen, maar word nog verder getest. Morgen krijg ik daarvan de uitslag. Ben er even helemaal klaar mee... 3e keer dat ik onverwacht tussendoor naar de vk moest. Voordeel is wel nu dat ik je vrijwillig heb aangeboden voor het "oefenen" met het echo- apparaat. Dus komen er nog wel wat echo's denk ik (en hoop ik). Reden dat ik nog niks voel is dat de placenta precies tussen het kindje en de buikwand in ligt, dat was dan wel een geruststelling. Pfff sorry voor de lap tekst maar moest het effe van me aftikken
Oh schrikken Sonja, wel fijn dat je de kleine hebt kunnen zien Morgen hier de 20 weken echo!!! zo spannend! Maar extra vroeg mn bed in vanavond hihihi Laat uiteraard weten hoe t was morgen.. zal wat later op de dag worden, eerst langs beide ouders. XXX Joyce
Hey meiden. Heb de afgelopen tijd wel meegelezen, maar op het werk was het te druk om te reageren en de overige dagen lekker van het mooie weer genoten. Maar ben jullie dus niet vergeten Ik ga zo eerst de lijst bijwerken en dan uitgebreid reageren.
bleh gister ging het goed zonder emesafene dus gisteravond weer niks geslikt en ben me toch een partij misselijk nu :/ Heb er alsnog maar 1 geslikt, hopelijk zakt het snel
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 29 aug-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 31 aug-Ariane (2e kindje, ??jr)MJV 1 sep-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)MJV 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)MJV 2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)J 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)M 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Eef29 (1e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)J 8 sep-Sonja1979(2e kindje, 34jr)MJV 8 sep-Risu (4e kindje, 26jr)J 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Dame90 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)M 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Elmo (?e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ 15 sep-sneeuwstorm (1e kindje, 27jr)MJV 15 sep-jag1984 (1e kindje, 29jr)V Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 4apr-Pharilla 20weken echo 5apr-toch3 20weken echo 9apr-Toto controle gyn 9apr-dolfie1987 geslachtsbepaling 14apr-Kitty1981 20weken echo 14apr-Mona29 vk 16apr-aster14 20weken echo 17apr-Mieksel 20weken echo 18apr-Kitty1981 gyn 19apr-S87 20weken echo 22apr-sonja1979 20weken echo 22apr-Mona29 20weken echo 24apr-Toto lactatiekundige 28apr-dolfie1987 20weken echo 29apr-One of kind 20weken echo België 30apr-Toto 20weken echo 1mei-misiri 20weken echo
Ik doe het even in delen en door elkaar, want mijn geheugen begint me zo af en toe wel redelijk in de steek te laten Mooie buiken heb ik voorbij zien komen! Zelf sta ik min of meer stil qua groei als ik mijn foto's vergelijk. Denk dat ik nu wat meer in de breedte groei dan naar voren en omhoog. (Liep qua hoogte al flink voor) Joyce veel succes en plezier vandaag! Toch3, ik hoop dat je pil toch nog aanslaat. Wel vervelend dat je nu nog steeds last hebt van de misselijkheid. Wat schrikken Sonja! Gelukkig is alles goed. Ga je toch weer werken of niet? BV wel of niet. Ik wil het wel gaan proberen. Door de vroeggeboorte mijn dochter helaas nooit live kunnen voeden en een half jaar full-time gekolfd, maar nooit voldoende melk, dus moest altijd 1 à 2 voedingen kv geven. Nu 24 april een info avond in het ZK met lactatiekundige. Ik ga dan meteen een vervolgafspraak met haar plannen om een pva te bespreken zodat het dee keer wel gaat lukken. Mooie wagen toch3 en niet al te duur! Wij hebben van onze dochter de Joolz nog staan. We hadden toen al een wagen gekocht die stevig genoeg zou zijn om een tweede en evt. derde kind mee zou kunnen. Daarom een wat zwaardere robuustere en helaas ook vrij dure wagen. Verder viel er bij ons ook veel af. Vriendlief is 2m lang en achter veel wagens kan hij niet lopen, omdat die of te laag is of met elke stap tegen de boodschappenmand loopt te schoppen. Hier vorige week tijdens de mamamazzeldagen eindelijk wat spulletjes gekocht. Niet heel spannend hoor. Wat nieuwe lakens voor de wieg en een dooky voor de wagen. dochterlief wilde voor de baby perse een badeend kopen en ht moest een blauwe zijn. Ben benieuwd of ze voorspellende gaves heeft Verder ben ik het even kwijt. Ga zo eerst in overleg en verder terug lezen. I'll be back
Hallo allemaal! Ik ben even niet geweest, excuses... Hier gaat alles lekker, alweer bijna 19 weken! Placenta ligt voor, maar voel al lekker de trappeltjes! Buik groeit lekker. Spullen al aan het uitzoeken geweest. Nog weinig echt gekocht. Wacht nog even de 20 weken echo af. We weten wel wat het wordt, maar dat houden we top secret! Qua fysiek en werk gaat alles prima, echt genieten nu. Wel druk met de twee kindjes. We hebben ook een andere auto, lekkere ruime 7-zitter Toch3, zie dat jij 2x uitgerekend bent Voor de lijst: 16/4 VK en 17/4 20 weken echo
@lijst: 29-8 is de goeie datum @kinderwagen, hier ook lengte verschil, manlief 2m04, ik rond 1.65. De andere wagen had best nog een ronde meegekunnen, als hij maar niet 10m naar beneden was gestuiterd van een trap af
Wij hebben nog een mutsy 3-rider. Wil eigenlijk wel iets anders, maar vind het de investering niet meer waard. Ik zal niet heel veel wandelen omdat hier weinig op loopafstand is. Ik klik de MC zo in onze gazelle bakfiets of anders met de auto. En als we wel wandelen, volstaat die wagen nog wel. We hebben wel een andere wagenbak erop, ander kleurtje...
Hallo allemaal, Hier even kort, Alles was helemaal goed gekeurd met de 20 weken echo!! En wij zijn heel trots te mogen vertellen dat we een zoontje verwachten! We zitten helemaal op een blauwe wolk en komen er voorlopig ff niet meer af Kleine was mooi druk en liet alles mooi zien! 1e foto (beetje donker) piemeltje bij t pijltje, 2e foto had hij zn handje in de "peace!" stand ..zo lief! XXX Trotse mama!
Gefeliciteerd Joyce! Een jongen wat leuk. Het is dat je erbij vertelt dat bij het pijltje een piemeltje staat, want ik zou het er echt niet uithalen. Ik had dan bedacht dat het een beentje was met er naast nog een beentje en in het midden van de echo de billetjes. @Gewicht: Aan het begin van de week op +3, maar inmiddels om de één of andere reden weer afgevallen en nu dus op +2.5. Vind ik heel netjes. Bij dochterlief op 12 weken al +5 en door de hypertentie en PE op 33 wk al +40. (Toen ging het de laatste week in het ZH ook met minimaal +1 per dag ondanks strikte vochtbalans.) S87: Fijn dat je een echo kreeg en het er allemaal goed uit zag. En een grote placenta kan volgens mij zeker geen kwaad. Iig beter dan te klein Getrappel in mijn buik wordt steeds meer en harder. Kan nu ook al een paar dagen de trappen zo nu en dan aan de buitenkant voelen. Kleine gaf gistren ook duidelijk aan niet gecharmeerd te zijn van de Angelsound Ik vind het wel raar dat ik de trappen soms beter aan de buitenkant voel dan aan de binnenkant, maar mijn vriend zegt dat ik dat de vorige keer ook had. Kan me er helemaal niets van herinneren. Zijn er hier dames die dat ook hebben/hadden?
Ja de foto op zich is niet echt duidelijk, het beeld was op de echo monitor daar in tegen enorm duidelijk! Getrappel word hier ook steeds duidelijker..vandaag vanaf halverwege de echo enorme drukte in mn buik, hij trapt ff terug voor al t geduw van de echo Voel het nog niet aan de buitenkant dus kan daar weinig over zeggen.. XXX Joyce
Ook ik ben geen trouwe lezer en reageerder. Vind het wel leuk om zo nu en dan bij te lezen! Inmiddels ben ik 16+4 en ik voel helaas nog geen beweging. Soms denk ik wat te voelen, maar dan blijken het toch steeds mijn darmen te zijn. Qua gewicht heb ik voldoende reserve. Ik schommel normaal tussen de 80 en 83 kg. (en ik ben geen lange ) Voor de zwangerschap woog ik 82 kg. In het begin afgevallen tot 80 kg door misselijkheid en veel overgeven. Inmiddels weeg ik 82,5 kg. +0,5 dus (al ben ik voor mijn gevoel 2,5 kg aangekomen). Begin nu wel echt een buikje te krijgen. Zag het zelf al wel eerder, maar aangezien ik sowieso geen wasbord had, is dat allemaal wat lastiger te zien. Maar krijg nu ook echt opmerkingen uit mijn omgeving. Draag al bijna sinds het begin zwangerschapskleding, omdat ik niets aan mijn buik kon hebben ivm misselijkheid. Nu omdat mijn eigen kleding echt niet meer lekker zit. Ik heb inmiddels ook 2 nieuwe meegroei bh's gekocht. Dacht dat het wel meeviel, tot ik naar een lingeriezaak ging. 2 cupmaten gegroeid... Ook mijn tepels zien er ook ernstig anders uit! Ik blijf het raar vinden hoe je lijf kan veranderen onder invloed van hormonen! Meer dames die verandering zien in deze regionen? Kinderwagen hebben we nog niet gekocht, doen we na de verhuizing (in ons appartement staat hij toch alleen in de weg). We gaan voor de Joolz en dan in de denim uitvoering (hip maar toch unisex). Het hoge van de Joolz vinden we erg fijn (minder diep bukken, altijd fijn voor de rug), verder oogt hij stevig. Flinke investering, maar hopelijk ook voor volgende kindjes te gebruiken. Hier ervaringen met de Joolz? @ lijst inmiddels 20 weken echo gepland: 29 april
Hier hebben we ook de denim versie van de Joolz met zilveren frame. Zag laatst eentje rijden met een zwart frame, maar vond ik zelf wel wat vreemd ogen. Wij zijn echt super tevreden over de wagen. De hoogte is één van de redenen dat wij hem gekozen hebben. Ik zou zo weer dezelfde keuze maken. Ik zag wel dat hij ten opzichte van 2,5 jaar geleden een stuk duurder is geworden. Ik weet niet meer wat toen de standaard prijs was, maar weeet wel dat wij hem in de aanbieding bij de Prenatal hebben gekocht voor 629. Dus met reiswieg, wandelwagen inzet, boodschappenmandje en regenhoes. Borsten veranderen hier ook wel. Tepelhoven veel donkerder en inmiddels ook een cupmaat gegroeid. Nou mag dat ook wel aangezien ik al niet veel had