1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    ja met die kleuren is leuk. Prima hoor dat jij het doet Kitty

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Komt dat door de zwangerschap?? Ik vroeg me al af waarom ik ineens zo chagrijnig werd toen ik vanochtend beneden kwam. Heb ondertussen alle kerstspullen opgeruimd, kerstboom buiten gezet, gestofzuigd, afgestoft, gepoetst, tafel opgeruimd, keuken opgeruimd, gewassen, was opgevouwen en voel me nu een stuk beter :D

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Kan dat mintgroen oranje worden oid? Ik ben denk ik kleurenblind ofzo want ik zie heel slecht het verschil tussen dat mintgroen en blauw :D

Ik mag ook mintgroen (of oranje ofzo haha) want wij willen het ook niet weten.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Voor ons blijft het geslacht ook een verrassing, dus ik mag ook op mintgroen!

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Geen idee hoe dat in de buurlanden zit, is mij te veel werk om uit te zoeken aangezien we (bijna) elke dag op een andere plek zijn dus dan blijf ik bezig. En in het slowaaks/hongaars kom ik sowieso niet ver ;)

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Bij mijn eerste zwangerschap wilden we het ook niet weten. Toen ik 35 weken was kregen we plotseling te horen dat mijn vader zou komen te overlijden binnen een maand. Ik wilde hem graag nog meegeven wat het zou worden. Hij had toen alleen nog kleindochters dus leek me wel leuk om hem te laten weten als het z'n eerste kleinzoon zou worden (ik was er zelf van overtuigd dat het een jongen was en dat was gelukkig ook zo). Maar toen wisten we dus nog net op het laatste moment wat het zou worden. Ik wil het nu echt niet weten, lijkt me zo gaaf die verrassing :D

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Zit je bij het circus ofzo? :D

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    @MSI, dat is de moeite geweest! Dan is de drempel voor nu een inwendige echo wel lager ja!
    Toch wel fijn dat je nog heb kunnen vertellen tegen je vader wat het was. Al lijkt het me wel moeilijk, overlijden en geboorte zoooo dicht op elkaar!

@mieksel, welkom en gefeliciteerd!
    mwa weet niet wat de ideale maand is. Heb een winterkindje, dat is niet fijn met al die sneeuw en gladdigheid, en een zomerkindje, ook niet prettig als het 30+graden is ;)

@lijst bijhouden, ik vind het goed als jij het doet kitty!
    Hier nog in twijfel, ik denk dat ik het niet wil weten maar hebben het er nog niet over gehad ;) Bij de oudste wisten we het niet, bij de tweede wel.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    ja, als leeuwentemmer :)

:D geintje! Nee neit in het circus

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    ***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014***

30 aug)
    Godinn, 31jr, 2e kindje

1 sep)
    MSI, 31jr, 2e kindje
    Toch3, 23jr, 3e kindje
    Aster14, 27jr, 1e kindje

2 sep)
    Mieksel, 28 jaar, 1e kindje

3 sep)
    Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk

4 sep)

5 sep)

6 sep)
    19Susanne87, 26jr, 4e kindje

7 sep)
    Love1990, 23jr, 1e kindje
    Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn

8 sep)

9 sep)

10 sep)

11 sep)

12 sep)

13 sep)

14 sep)

15 sep)

Meisje (0) Jongen (0) Verassing (3)

Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.

11. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Lijst is weer aangepast en bijgewerkt.

12. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Nou precies zo dus! haha, ja hormonen noemen ze dat :)

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Wij weten nog niet zeker of we het wel/niet willen weten..... We hebben een jongen en een meid, dus een verassing lijkt mij erg leuk, maar mijn man houd niet zo van verassingen... dus we zien het later id zwangerschap nog wel!

14. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ja heb een MA en een MK gehad dus mag eerdef komen met 7 en halve week gelukkig...zit mezelf nu al gek te makdn hahaha
    Misscien ist een idee om.de kleur geel.of oranje te doen?!? Nu lijkt hij nog blauw;)

15. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben heel erg nieuwsgierig van aard en ml wil ook wel weten wat het wordt i.v.m. de inrichting. Dus wij willen het wel weten. Bij zoonlief wisten we dat nog niet zeker totdat de vk zei "ik kan heel duidelijk zien wat het wordt wilt u het weten?" En toen toch besloten om het te weten dat het een jochie werdt.

We hebben het eerste ding van de lijst al gekocht. Een pocketveering matras. We konden het niet laten staan was in de aanbieding. Moet je van profiteren vonden we. Jullie al wat gekocht?

16. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    Graag op de lijst;

Floortjah,27j, eerst kindje, echo 10/1, VK 22/1

Dank je wel en dames geniet en ontspan lekker morgen met oudejaarsdag :)

17. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    Ojee de VK moet zijn 30/1 zoals in m'n onderschrift :) succes met de lijst, top dat je het voor ons wilt bijhouden!

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mieksel: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Aan je onderschrift te zien geen makkie! Fijn dat het nu dan zo ver is :D

We hebben er hier nogal een aantal die niet zonder hulp zwanger zijn geraakt!

Wij willen ook niet weten wat het wordt :) Dus ik mag ook in het oranje! En eerste afspraak + echo vk 21 januari :)

19. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb een vk gevonden in de buurt, zal donderdag even bellen voor een afspraak!

20. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hey meiden!

Ik wil me hier ook graag aanmelden al is de kans groot dat ik een augustus of misschien wel juli mama wordt. (Zie mijn onderschrift) Maar laten we van het positieve uitgaan.

Ik ben dus Toto 33 jaar en weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben van onze tweede. De uitgerekende datum komt daarmee op 9 sep. Ik vind het echt enorm spannend aangezien ik in sep een MA heb gehad.

Qua geslacht van tevoren weten, zijn we er nog niet over uit. Bij onze dochter wisten we het niet, al wild vriend lief het eigenlijk wel weten. Toen hebben we eed afspraak gemaakt dat we bij een volgend kindje wel het geslacht zouden willen weten, maar eigenlijk wil ik het weer een verrassing laten zijn. We moeten dus nog maar zien....

Ik ga als ik vijf weken ben contact opnemen met de gyn om een echo rond de 8 weken te plannen. Morgen is mijn officiële NOD en ga me dan ook weer aanmelden voor mvm.

Groetjes Toto

Deel Deze Pagina