Joyce wat leuk zeg een jongen!! Ze zijn zo leuk hihihi. Proficiat. Toto mooie kinderwagen idd. Hier nog van bij zoon de Quinny Buzz 4 . En dat getrappel leuk heh!! Jag zie je hoe je lichaam veranderd heh . Hier gisteren een hele fijne dag in de efteling. Maar vandaag veel harde buiken. Jullie ook al soms? Niet zo lekker gevoel haha.
Laatst last gehad van een harde buik. Ook te veel gedaan en vooral te veel dochterlief getild en gedragen. Duurde even voordat ik besefte wat heg was. Heb er de vorige zwangerschap nooit een gehad.
@pharilla, leuk, een jongen! dat word je blauw shoppen @harde buiken, heb ik al weken last van helaas @lichaam: niet echt heel veel gekke veranderingen nog @getrappel: ik voel het wel, maar nog niet van buiten. Zal ook nog wel even duren met die voorliggende placenta @ vanmiddag de 20weken echo gehad Stond eigenlijk voor morgenochtend gepland maar we moeten onverwachts toch wel lossen morgen dus dan kon manlief niet mee. Heb naar het echobureau gebelt en mocht vanmiddag al komen Alles is goed met de kleine! Groeit keurig op schema. Geslacht is een verrassing gebleven Wel hebben we gezien dat hij/zij hetzelfde neusje als zuslief heeft <3
Toch3 ook al die harde buiken. Niet fijn heh. Wat leuk dat jullie de 20 weken echo dus al gehad hebben. En dat hij/ zij het neusje van de zus heeft hihi.
Fijn toch3 ook al 20 weken echo! Schattig van t neusje!! Hier zag ik dat ons kleine mannetje de vollere lipjes van papa heeft en volgens mij t neusje van mama. Zo'n wondertje daar binnen! Xxx joyce
Gisteren de hele dag in de weer geweest. 'S middags gebeld met de huisarts en het is "gelukkig" gewoon een blaasontsteking. Wel moest ik nog urine naar het ziekenhuis brengen om op kweek gezet te worden. Ook antibiotica gehad (3 keer gevraagd of ik dat wel mocht) voor een week. De buikpijn is nog net zo heftig. Ik weet dus ook echt nog niet of ik maandag weer ga werken. Mocht de buikpijn minder zijn dan red ik het misschien wel, anders hebben ze mooi pech gehad. Fijn dat de mensen met 20-weken echo een mooie echo hebben gehad. Ik kan niet wachten op de mijne haha. Een kinderwagen heb ik eigenlijk al een paar weken. Mijn schoonouders hadden na de geboorte van mijn nichtje een splinternieuwe gekocht, vonden ze handig bij het oppassen. Deze is 3 keer gebruikt en ze hebben hem aan ons gegeven... Nadeel is wel dat het er een is waar geen maxi cosi adapters opkunnen (x-adventure cruiser), dus heb ergens voor een prikkie een onderstel gekocht voor als ik effe boodschappen moet doen. Aangezien wij een joekel van een garage onder het huis hebben is dat geen probleem.
Hee meiden! Ik laat ook weer even wat horen.. Het gaat helaas niet zo goed hier.. Met baby wel, die groeit als een malle en is enorm bewegelijk. Met mama gaat het wat minder. Gisteren voor de tweede keer flauwgevallen en we gaan maandag onderzoeken wat dit kan zijn. In ieder geval hoort het niet. Mijn man was er dit keer bij en die is nog harder geschrokken dan ik.. Zo stom, maar ik had echt gedacht dat zwanger zijn zo leuk zou zijn! Ik kom nu echt van een koude kermis thuis.. En daar heb ik het echt moeilijk mee. Ik heb verder ook totaal geen last van kwaaltjes, maar er is gewoon iedere keer iets. Ik zal ook weer gezellig gaan reageren hier. De afgelopen week gewoon ook te druk geweest, sorry! Liefs!
Oh aster, dat is echt naar. Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hopelijk is het niets ernstigs. Sterkte
@sonja, denk je dan vaak de maxicosi op de wagen te doen dan? ik heb het bij de andere 2 nooit gehad en eigenlijk ook nooit gemist. Deze wagen kan wel autostoeltje op/ @aster he bah zeg! hopelijk blijft het hierbij! @vanmorgen kinderwagen gekocht Verschillende wagens bekeken maar de baninni maxim kwam voor ons als beste uit de test, zowel via internet als in de winkel. Toen was het alleen nog de keus welke kleur Het is een grijze geworden. Alleen nu heeft uk 2 autostoeltjes. Had nog een goeie mc pebble staan maar ik was verplicht om bij deze wagen het autostoeltje ook te nemen, is ook de enigste die op de wagen pas. Ach ja, kunnen we afwisselen he in de auto
Hoop ik ook, Toch3! Wij gaan voor de Joolz Day Studio Gris. Tenminste, als ik mijn man van de Joolz Geo af kan praten. En waarschijnlijk de Cybex als autostoeltjes, in plaats van de MC. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Hoi meiden!!!! Heb ff geen tijd gehad.... we zijn 31-3 getrouwd, en gisteren een superfeest gehad met fam en vrienden. leuk een jongen pharilla!!! Hoe gaat t nu aster?! Dat was scnrikken idd @ hier.... erg moe van de afgelopen week, maar erg genoten!!! We zijn goed verwend Kleine knul voel ik sinds een weekje goed bewege , zo leuk!! De kinderewagen.... wij hebben een duowagen nodig, moeten nog naar de winkel om te kijken en te testen Pffff ben doodmoe, ik ga nog ff mn bed in!!
Wauw! Gefeliciteerd, Risu! Slaap lekker.. Trouwen kan erg vermoeiend zijn, zeker als je zwanger bent!!