1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank! lieve kleertjes he ;)
    Ja onze kat doet dat ook.. ze is normaal alleen echt aanhankelijk bij mijn man.. maar sinds ik zwanger ben krijg ik de voorkeur :D

Laatst op bezoek bij mijn moeder (die heeft 4 katten) en 1 van die katten is altijd al wel aanhankelijk.. maar dit keer ging hij op schoot zitten en drapeerde zichzelf languit over mijn buik heen.
    We hebben er zo hard om gelachen.

Aambeien: vochtig toiletpapier.. goeie , gebruik ik inderdaad ook sinds 10 weken zwanger.

XXX Joyce

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    @toto, fijn dat alles weer goed is. Grote buik hoeft idd niet perse groot kind te betekenen.
    Hartje was hier ook lastig te vinden, maar dat kwam ook omdat mn eigen hartslag er voor zat telkens.

@mieksel, fijn dat het bij jou goed gaat! Aambeien alleen eerste weken last van gehad, terwijl ik juist diarree had ipv obstipatie, heel apart. Is vanzelf weggegaan dus geen tips voor je

@pharilla, is die box de moeite waard van ophalen? Ben de bon kwijt :(
    Leuke kleertjes!

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    Zaterdag kinderwagen gekocht en deze slofjes :) Was samen met dochtertje, eigewijze kind wilde geeneens in de wagen zitten om te proberen want hij is voor de baby ;) Daarna wilde ze perse nog iets van kleertjes kopen dus deze slofjes gekozen <3

4. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Box van ouders van nu.. mwah.. ik wil wel zeggen wat er in zit.. maar misschien willen mensen hier t niet weten.. (verrassing? )
    Tis wel een leuke doos, maar denk dat die van prenatal beter is.. als t klopt wat omschreven staat wat daar in zit.

5. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Mooooi Toch3!

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    Zit alleen te balen dat ik alle jongensbabykleertjes kwijt ben. Ook alle hydrofieldoeken ben ik kwijt, zo stom! Dat word dus nog flink zoeken. En dan zal je zien dat het toch een meisje is :p

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    dank je :) alleen de kleur van de wagen lijkt hier binnen groener dan in de winkel, hopelijk is het buiten wel gewoon donkergrijs ;)

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat een lieve slofjes! *smelt*
    De wagen ziet er ook mooi uit.

Ik heb deze keer geen dozen besteld. Vond het de vorige keer aangezien het de eerste was wel leuk, maar werd wel een beetje gek van alle reclame die je vervogens door de bus krijgt en de belletjes. Nu kun je dan wel inschrijven voor het bel-me-niet-register, maar is ook weer zo'n gedoe. Doe nu dus zonder, maar ben nu ook wel benieuwd wat er in zit ;)

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    reclame komt toch bij mn ouders terecht :p Bellen nooit echt veel last van gehad

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Heb 1 telefoontje gehad of ik een abonnement op Wij wil hebben.. heb ik afgeslagen, voor de rest krijg ik eigenlijk alleen maar tijdschriften over babies tot nu toe... maar ja ook hier komt de reclame bij mn schoonouders haha.. alleen geadresseerd komt bij ons.

Voor diegene die t NIET willen weten wat in de Ouders van nu zwangerbox zit ff niet doorlezen :)

In onze doos zit:

1 kaart met felicitatie, en de belofte dat de Baby box volgt als je kindje er is.
    1 hele dikke Ouders van nu tijdschrift.
    1 Het grote etos "mama en babyboek"
    1 Jij & je kinderen tijdschrift
    10 euro cadeau bij 50 euro of meer besteding miss etam
    10% korting op geboortekaartjes
    Cadeaubonnen van centerparcs enzo

1 slabbertje van babypark
    1 tube etos mama buikbalsem
    2 pampers luiertjes
    1 blikje wieckse radler 0.0%
    1 flesje Jillz 0.0%
    1 Difrax speentje

Best grappig voor een krijgertje ;)

XXX Joyce

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Is maar weinig veranderd de inhoud in 2,5 jaar. Toen zat er geen jillz in, maar een blikje wit bier en éen blikje rose bier. Beiden uiteraard 0.0%.

Denk dat ik deze dus maar ff oversla. Ben benieuwd wat er in die van de Prenatal zit. Ff geduld dus nog :)

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    mama en babyboek is ook een tijdschrift?

Voor de rest niet echt de moeite om moeite voor te gaan doen denk ik zo (bon opnieuw aanvragen). Drinken gaat toch naar ml, buikbalsem heb ik nog liggen :p speentjes hebben de andere nooit gebruikt

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Etos mama en babyboek is meer een reklameboek van Etos met veel kortingcoupons en dergelijke.
    Niet de moeite waard om veel moeite voor te doen inderdaad..
    De omschrijving van prenatal doos klinkt wel leuker.
    Die haal ik volgende week op.

XXX Joyce

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    babydump was bij de andere 2 ook wel een leuke/nuttige doos (sokjes, tuitbekers, lepeltjes, rompertje, knuffel zo uit mn hoofd) dus die wil ik wel halen. Prenatal en kruidvat wil ik ook nog doen

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    jullie al nagedacht over welke luiers je wil gaan gebruiken? Denk dat ik maat 1 en 2 de echte pampers pak, daarna huismerken

16. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    babydump zit hier niet in de buurt :( kruidvat was ik vergeten.. of toch niet.. heb geloof ik aanvraag gedaan inderdaad.
    Zal ik nog wel horen.

Luiers wij willen voor de wasbare luiers gaan, eerste paar dagen/weken ff pampers dan over op de wasbare luiers.
    Vriendin van mij gebruikt ze ook.

XXX Joyce

17. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Heb idd nog behoorlijk pijn. Is mijn straf denk ik doordat ik zei dat ik totaal geen kwaaltjes heb en niet eens merk dat ik zwanger ben... Had ik beter niet kunnen zeggen. Morgen nog terug naar het ziekenhuis, maar daar verwacht ik niks van.

Heb hier ook 2 kaarten liggen om boxen op te halen. Maar even kijken of en wanneer ik zin heb om ze te halen.

Zoon is vandaag echt een engeltje (en dat zegt wel wat). Uit school zegt ie heel lief: mama, ga jij maar lekker op de bank zitten dan maak ik wel koffie! Jammer dat hij de koffie niet onder het apparaat uit mag halen en ik dus alsnog op moest staan, maar ik smolt wel even Hihi.

Morgen gesprek op mijn werk voor een plan van aanpak. Ben benieuwd hoe we het de komende maanden gaan doen.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    wasbare luiers heb ik ook over nagedacht maar heb niet onbeperkt water dus niet handig.

sonja, dat is wel lief van hem!

19. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Ja, hij is beetje uit zijn doen omdat ik steeds naar het ziekenhuis moet.. Bang dat ik moet blijven (oma heeft 5 keer in het ziekenhuis gelegen in 2 maanden tijd).

Maat 1 en 2 worden wel weer pampers denk ik. Daarna ga ik over op de luiers van mijn werk (lidl). Vind ze echt fijn, bij mijn zoon ook altijd gebruikt.

20. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat een schatje Sonja! Balen dat je nog steeds last hebt. Ben benieuwd hoe je gesprek gaat morgen. Hopelijk kunnen jullie tot een afspraak komen die voor alle partijen acceptabel is.

Hier ook gewoon pampers. Hopelijk deze keer geen maat 0 nodig.
    Gebruik ze voor dochter nog steeds. Blijven vind ik wel de fijnste luiers. En dan wel de baby dry, want van de active fit krijgt ze enorm uitslag.

Deel Deze Pagina