Vandaag 20 weken!!! Wooohooooooooo! Manlief zei vanmorgen "gefeliciteerd! we zijn op de helft!" Om te smelten! Fijne dag allemaal! XXX Joyce
fijn pharilla! Al zit ik zelf meer te wachten op de 24weken, de medische grens van wel/niet helpen. Al verwacht ik dat uk gewoon tot na de 40 weken blijft plakken
Ja wij ook hoor.. maar we gaan nu maar gewoon van t beste uit he! Maar zal blij zijn als we de 26-30 weken gepasseerd zijn. Volop genieten gaat niet met zo'n verleden. Ik reageer ook niet op van die horrorverhalen, neemt niet weg dat ik het heel erg vind voor die mensen maar als ik er over na ga denken word ik helemaal dol. Dus... joepie 20 weken al gehad! Hierbij nog ff een fotootje van vandaag, 20 weken precies.. tis er echt maar 1 daarbinnen hoor XXX Joyce
tot zover klaar Nu volgende week eerst de wieg ophalen en dan kijken wat er nog bij moet in de lengte
Hallo meiden, Kom ook weer even gluren. Lees soms even bij. Ik had het inderdaad ook gezien in het andere topic, vreselijk.... Hier ook op de helft, donderdag echo! Spannend weer. Verder gezellig druk met werk, mijn mannen en we gaan zaterdag voor 2,5 week op vakantie! Dan hebben we dat vast binnen en kan ik ook nog lekker mee ravotten met de mannen. Zomer blijven we lekker 'thuis'. Abbonement van sprookjeswonderland is binnen, ook van de speeltuin, we gaan ons wel vermaken. Pharilla, lekkere buik al, hier gaat het ook de goede kant op. Toch3, mooi hoor, leuk om dat zelf te kunnen, lang mee bezig geweest?
Joyce proficiat met je 20 weken echo!! Toch3 mooi hoor idd!!! Hier vandaag naar vk geweest. Mevrouw zwom telkens weg van de doppler. Ze vonden haar eerst , stagaire en vk, maar madam zwom gewoon weg. Ze vonden het wel lachwekkend. Toen ze in een hoekje zat stampte ze van ga weg hahaha
Tessa, ja ben er behoorlijk tijdje zoet mee geweest! ruim 2 maanden. Ik haak nog niet zo snel *beginner*
Gefeliciteerd pharilla ik mag me morgen bij jou aansluiten. Toch3 wat leuk. Hier ook pas blij als ik de 27 weken voorbij ben ivm met vroeg geboorte van zl. 27, 4 weken bevallen toen. Morgen heb ik de 20 weken echo seo. En gelijk daarna de cervix meting. Dus ik ben morgen in het ziekenhuis wel even zoet. En natuurlijk reuze benieuwd hoe het met de kleine knul is. Ik begin nu de kleine man echt dagelijks goed te voelen, zo leuk het zijn al echte schopjes die ik voel. Zo duidelijk. Verder begint het buikje echt te groeien, zo trots erop.
Ik weet niet meer of ik me hier ook al had 'aangemeld' maar ik ben ook uitgerekend tussen 1 en 15 september. Vandaag 19 weken zwanger. Bijna op de helft. Wat vliegt de tijd. Succes iedereen met de 2e helft
Welkom maagd gefeliciteerd. En ook al bijna op de helft super. Ben je zelf ook van eind aug- begin sept aan je naam hier te zien.
Meiden, net terug vd 20-weken echo: Hier alles goed bij de twintig weken echo. Heel erg dankbaar, wat een wonder is zo'n mensje! Hou nu al zoveel van... haar! Ja, het is een meisje!!! Helemaal leuk!
one of a kind, lekker eigenwijsje is en wordt dat! Toch3, wel met mooi resultaat, knap hoor. Kitty, hopelijk is alles goed! Mieksel, een meid en alles goed, gefeliciteerd hoor! Maagd, gefeliciteerd en welkom. Door de hormonen al last van zwangerschapsdementie Hier alles lekker, voel de kleine zo'n 2x per dag, gezellig! Druk, ook omdat we zaterdag op vakantie gaan!
Hahahahah Tessa echt wel hihihi. fijn dat voelen heh. Geniet van je vakantie Mieksel wat leuk nog een meid hier erbij
@joyce: Mooie buik! Hij heeft echt een mooie vorm. @Toch3: Mooi hoor! Ik ben helemaal niet creatief en al helemaal niet met handwerken, dus ik zou het je sowieso niet na kunnen doen @one: Dat had ik de vorige controle ook toen de gyn ging luisteren. @Kitty: Hoe is je echo geweest? En je mag ook best trots zijn op je buik. Het is toch mooi en wonderlijk dat ons lichaam dat kan. @Maagd: welkom! @Mieksel: Fijn dat alles goed was! Gefeliciteerd! @Tessa: Veel plezier op vakantie! @hier: Zaterdag heerlijk gewandeld. Het was schitterend weer en mijn dochter heeft er echt van genoten. Voor mij was het uiteindelijk toch een beetje veel, maar volgens mij komt dat meer omdat ik de buggy grote stukken over onverhard terrein en weiland heb moeten duwen. Vanaf zaterdagmiddag ook nog maar weinig gedaan het weekend. Was moe en had ook wel de nodige harde buiken. Verder lijkt mijn buik nu echt kleiner te worden. Zal vanavond even een foto maken en die naast de eerdere foto's leggen. Komt volgens mij omdat ik nu echt de breedte in ga. Vanaf de zijkant lijkt de buik kleiner, maar als je recht van voren kijkt, zie je dat mijn blote buik al echt rond is. Ik merk ook dat de kleine steeds mere zijn/haar eigen slaap- en waakritme begint te krijgen. Het scheelt ook niet zo heel veel qua tijden als bij mijn dochter.
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 28 aug-Senna24 (1e kindje, 26jr)MJV 28 aug-Godinn (2e kindje, 31jr)V 29 aug-Toch3 (3e kindje, 23jr)V 31 aug-Tessa1981 (3e kindje, 33jr)MJ 31 aug-Ariane (2e kindje, ??jr)MJV 1 sep-Aster14 (1e kindje, 27jr)V 1 sep-Pharilla (1e kindje, 35jr)J 2 sep-Mieksel (1e kindje, 28jr)M 2 sep-Kitty1981 (2e kindje, 32jr)J 3 sep-Eerste (1e kindje, 23jr)MJV 4 sep-Hope86 (1e kindje, 27jr)M 5 sep-S87 (1e kindje, 26jr)MJV 6 sep-Leliemeer (1e kindje, 26jr)V 6 sep-Micloveally (2e kindje, 31jr)MJ 7 sep-Maanvis (2e kindje, 30jr)MJV 7 sep-Toto (2e kindje, 33jr)V 8 sep-Mamak (2e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Eef29 (1e kindje, 29jr)MJV 8 sep-Maggi (2e kindje, 31jr)J 8 sep-Sonja1979(2e kindje, 34jr)MJV 8 sep-Risu (4e kindje, 26jr)J 9 sep-Jamison (2e kindje, 29jr)MJV 9 sep-Tralala89 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Dame90 (1e kindje, 24jr)MJV 9 sep-Simoontje88 (1e kindje, ??jr)MJV 9 sep-Mona29 (1e kindje, 29jr)V 10 sep-Joyce1990 (3e kindje, 23jr)MJV 11 sep-Bubble27 (2e kindje, 27jr)MJV 11 sep-Misiri (1e kindje, 27jr)MJV 11 sep-pebbelien (1e kindje, ?jr)MJV 12 sep-Tinkerbell2202 (?e kindje, 23jr)MJV 13 sep-Purk (2e kindje, )MJV 13 sep-Query (1e kindje, 25jr)MJV 14 sep-Dolfie1987 (1e kindje, 26jr)MJV 14 sep-One of Kind (2e kindje, 31jr)M 14 sep-Zoetje (2e kindje, )MJV 14 sep-Elmo (?e kindje, )MJV 15 sep-Daan90 (1e kindje, 23jr)MJ 15 sep-sneeuwstorm (1e kindje, 27jr)MJV 15 sep-jag1984 (1e kindje, 29jr)V Meisje, Jongen, Verrassing? afsprakenlijstje: 16apr-aster14 20weken echo 16apr-Tessa1981 vk 17apr-Tessa1981 20weken echo 17apr-Mieksel 20weken echo 18apr-Kitty1981 gyn 19apr-S87 20weken echo 22apr-sonja1979 20weken echo 22apr-Mona29 20weken echo 23apr-Pharilla gyn + echo 24apr-Toto lactatiekundige 28apr-dolfie1987 20weken echo 29apr-One of kind 20weken echo België 29apr-jag1984 20weken echo 30apr-Toto 20weken echo 1mei-misiri 20weken echo 8mei- Toto gyn
hiervandaan ook weer even teken van leven. Zijn weer onderweg naar Nl vanaf Bazel (moeten naar friesland) dus met pasen op hollandse bodem Voor de rest strontsagrijnig vandaag, slaaptekort en kreeg gelijk 2 jankende kinderen naar me toegestuurd toen ik 1 been buiten het bed zette :/ En mn zwarte lijst van eten word steeds langer en langer Gisteravond stroopkoek op en vannacht maagpijn gehad. Moet dus gewoon echt ALLES schrappen waar ook maar iets van melk in zit, en dat is VEEL! :O Kleine is wel weer lekker actief. Hij/zij ligt wel heel vaak echt te placenta-knuffelen, voel dan zo'n hele harde bult, buik trekt er af en toe zelfs al scheef van!
Balen toch! Had je al wel de geitenmelk geprobeerd? Ik heb dat ook dat ik als de kleine zich helemaal opkrult kan zien waar die ligt. Gisterenavond lag 'ie helemaal onderin overdwars. Toen ik ging liggen op bed keek ik recht mijn navel in!