Hier meld ik me ook weer even. Gister de 20 weken echo gehad en de echoscopist vond de kleine man een voorbeeldig kindje dat lekker goed meewerkte. Alles zag er pikobello uit en ze heeft geen rare dingen kunnen ontdekken. Alles is er compleet aanwezig zoals het zou moeten zijn. Dus ik ben weer helemaal blij. De echo heeft een half uur geduurd dus heb echt vollop kunnen genieten van de kleine. Ook een rits foto's mee gekregen. Daarna heb ik de cervix meting gehad en ook dit was in orde. Dus ik kan er weer 2 weken tegenaan. Hier voel ik hem ook iedere dag lekker schoppen en sporten van binnen en zie af en toe een bultje dat dan ff snel omhoog komt. Zo leuk en zeker een fijn gevoel zo'n teken van leven in je buik. Zo ff wat eten en dan moet ik zl wegbrengen voor het schoolvoetbal van vanmiddag. Het zonnetje schijnt dus lekker genieten vandaag van het weer en tussendoor ff een paar wasjes buiten ophangen. Wil alles voor vrijdag weg hebben want dit hele weekeinde zijn we op TT Assen want zl heeft daar zijn eerste wedstrijd van dit seizoen. Moet de caravan ook nog schoonmaken en klaar maken voor vrijdag dus druk druk druk ladys. Verder een fijne dag voor iedereen. X
Voor de lijst; De afspraak van 18 april is komen te vervallen en heb een afspraak op 30 april 2014 bij de Gyn echo + cervix meting.
Kitty wat een goed nieuws! Hier zag ik gisteren ook mijn buik aan één kant ineens omhoog komen terwijl ik het schopje voelde Jag mooie buik! Best hoog ook wel.
Dank dames @kitty waarom krijg je een cervix meting en wat houdt dat in? (Misschien een domme vraag, maar ben benieuwd). Ketting heb ik in de uitverkoop op de kopgetikt. Zelf samengesteld v 2 kettingen voor 2,- Leuke koopjes!
Een cervix meting is een meting van me bmm. Dit doen ze om de week om in de gaten te kunnen houden dat ik niet vroeg ga bevallen. Zoals wel gebeurt is met mijn zoontje.
Oooh het geluk heeft ons echt gevonden! Cadeaukaart van 25 euro voor prenatal gewonnen! Wat leuk! XXX Joyce
Dank, blij verrast hier Zien bewegen hier ook nog niet, kan nog niets aan de buitenkant voelen helaas, maar komt vast snel! Moet ook door mn spekkies en spoilers Binnen voel ik hem volop sinds een paar dagen, heerlijk hoor! XXX Joyce
@kitty dank voor de uitleg. Zal wel spannend zijn dan... Succes. @toch3 dank je Hier zie ik ook nog niets. Ook veel spekjes om doorheen te schoppen. Wel steeds duidelijker gevoel van binnen. Zo raar!
Hier ook een goede 20 weken echo gehad! Helemaal blij. Nu verder met kamers, kaartje, naam, etc. Hebben we straks op vakantie alle tijd voor Nu verder in huis/caravan en dan een late dienst. Hier veel beweging steeds in mijn buik, soms voel ik het ook erbuiten. Manlief heeft het nog niet kunnen voelen. Placenta ligt voor en zijn echt toevalstreffers. Gister voelde ik het echt even onder mijn hand wegduiken, heerlijk *smelt* pharilla, wat leuk van die bon trouwens!
@ Tessa; Wat fijn he om zo'n goede uitslag gelijk te horen. Ik was nog bang dat deze kleine ook maar 1 nier zou hebben omdat mijn zoon dat ook heeft. Maar tegendeel is bewezen deze knul heeft er 2. Wat bijzonder is dat gevoel he om je kleine te voelen. Hebben ze ook verteld wat het geslacht is? Of wou je dat niet weten? @Jag; Graag gedaan. Maar die metingen zijn bij mij noodzakelijk zodra mijn bmm onder de 3 is moet ik gelijk blijven in het zk. En bij 1,5 dan zal er een bevalling in gang komen. En om dat weer te voorkomen heb ik om de week die meting. Ik moet zeggen het stelt mij wel gerust. Pharilla; Gefeliciteerd met de aanwinst. Hier ook weinig spek dus voel de kleine ook met regelmaat aan de buitenkant. Met name als ik rustig zit. Verder nu tot 20 weken 3 kilotjes erbij. Dus dat valt wel mee. Verder ben ik de laatste tijd s'nacht wakker omdat ik nu ook s'nachts moet plassen. Vanacht echt slecht geslapen om kwart over 5 eruit voor de wc en dan een enorme dorst. En dan sóchtends wakker worden met een snotneus. Heb echt voor mijn gevoel heel onrustig geslapen. Daarnaast geniet ik volop van de zwangerschap en neem ik de rest maar voor lief. Gister ook nog een lief jasje gekocht van feetje. Donkerblauw met witte streepjes en een kapucon erop en is zowel binnenste buiten te dragen en dan is die helemaal donkerblauw. Zo schattig. Kinderwagen is ook al gekocht en heb een quinny buzz turquase blauw met zwart gekocht. Een fijne combiwagen met maxicosie en vele extra's erbij. Een naam hebben we ook al voor de kleine man. Erkening is ook al geregeld. Dat scheeld allemaal voor straks weer. En jullie al een hoop geregeld? Gekocht? Naam?
Tessa fijn dat de 20 weken echo goed was, heerlijk genieten he! ook ik ben benieuwd of je t geslacht weet en wil delen oooh kitty dat slechte slapen en dan wakker worden met snotneus is hier ook zo! Dank voor felicitatie met de bon, leuk verrassinkje Klinkt erg leuk dat jasje! Heerlijk he die kleertjes! Hier beginnen we nu ook eindelijk echt te genieten sinds de 20 weken echo en een groeiende buik.. plus het kindje voelen helpt ook enorm. Kan niet wachten tot manlief hem ook kan voelen! Kinderwagen nog niet aangeschaft gaan we komende week doen of die week erop. Willen een combiwagen die een beetje makkelijk in gebruik is met opvouwen (voor in de auto) en dergelijke. Maar daar komen we vast wel uit! Naam wij zijn er zo goed als zeker over nu! Leuk! Erkenning niet nodig, zijn al zo'n 18 jaar getrouwd Kleertjes komen wel binnenstromen hier.. mijn moeder is ook zo'n heerlijke trotse voor de eerste keer oma en koopt alles wat ze tegenkomt en enigzins "te schattig om te laten liggen" is. Zelf heb ik ook al wat gehaald. Moet nog wel wat extra setjes hebben in andere maten ook. Kamertje heb ik nu eindelijk de fut voor gevonden om helemaal leeg te halen en eens flink uit te soppen Volgens mijn familie heb ik voorjaarsschoonmaak + nesteldrang in mn lijf... gevaarlijke combi... lolbroeken. Volgende week gaan we daar wat schilderen en dan komen de meubeltjes in de weken er na. Hebben van die schuine daken met nog van die oude grote zware balken in t kamertje.. daartussen komt een buis waar we de kleertjes aanhangen met verschillende kleurtjes hangertjes. Voor de rest staat er al een oude zeer makkelijke stoel in de kamer die ik zelf wil gaan opknappen.. makkelijk met voedingen enzo. Dan komt er nog een ledikant en commode in en veel leuke kleuren accessoires! Een deze dagen/weken ga ik ook de hele bubs voorraad aan wasbare luiers bestellen. Vanmiddag haal ik de Prenatal zwangerschapsdoos en de zwangerschapstas van kruidvat op. Leuk die presentjes! Manlief kreeg ook nog te horen een bonus te krijgen van zn baas omdat ie een kindje verwacht.. nou das altijd leuk! 250 euro extra is goed te gebruiken! Nu ga ik nog gauw een klein tukkie erin smokkelen, straks gaan we grote boodschappen doen en van alles wat nog gedaan moet worden, kopen lekker visje op te terugweg (heb zo'n zin in lekkerbekje) en we hebben daarna ook lekker lang weekend! Geniet van de paasdagen lieve meiden! XXX Joyce
Hi meiden! Leuk om ff terug te lezen.... gelukkig geen slecht nieuws Hier gaat verder okee.... erg moe en druk!