Risu doe rustig aan. Pharilla wat fijn die bonus hihih. Kitty jullie ook al een naam. Hier nog altijd twijfels terwijl bij seyhan had ik hem direct. Maar hij moet ook bij Seyhan passen.
Namen kiezen, zucht. Zooo moeilijk inderdaad! Top 3 wisselt steeds :s En grote spullen (kamer, kinderwagen) aanschaffen wachten we mee tot na de 20wk echo. Wel al veel kleertjes etc. die inderdaad té schattig waren. Zowel zelf gescoord als van opa's en oma's gekregen.
Meiden: door de Nipt wisten we dat al met 12 weken We houden het geheim! Jullie zijn al lekker bezig met naam en spullen. Pharilla, doe mij ook zo'n bonus Wij gaan nu eerst kamer voor de 2e afwerken, dan kan die doorschuiven en wij aan de babykamer. Qua naam dachten we een paar weken geleden eruit te zijn, maar ik twijfelde toch, we denken nog even lekker verder (genoeg tijd voor tijdens de vakantie). Gaat ook nog even duren denk ik, maar ik vind dat gesteggel wel wat hebben. Zijn we er even bewust mee bezig. Kan de baby echt duidelijk voelen nu, is ook druk! Manlief zal hem eerdaags ook wel voelen. Nu jongste naar kinderdagverblijf brengen op de fiets en caravan inpakken!!! Daarna nog late dienst draaien en ik was vanmorgen vanaf 05:00 wakker. Ideale combi dus, not! Kalmte kan u redden, dus komt goed!
@one of kind, tja ik denk dat ik mn wensenlijst maar moet aanpassen @hier: niet veel te melden, weer erg moe vandaag helaas. Gelukkig volgende week paar dagen naar mn ouders met de kindjes, hopelijk kom ik dan beetje tot rust (al moet ik dan wel telkens om 7u mn bed uit om D. op school te krijgen). Nu eerst maar even kijken wat hij nog voor school moet doen deze week, k blijf maar achter lopen sinds ik zwanger ben Gelukkig is de mentor op de hoogte en denkt mee
Als eerste gefeliciteerd joyce! En ook lekker die bonus van je man. Gefeliciteerd Tessa! Kitty, ik slaap ok al een stuk slechter. Werd altijd al een paar keer per nacht wakker en dan keek ik hoe laat het was, draaide mezelf om en sliep verder. Nu moet ik er inderdaad uit om te plassen en kan daarna de slaap niet vatten. vannacht ook in mijn slaap flink in mijn neus gepeuterd met als gevolg een flinke bloedneus waar ik wakker van werd Hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik heb ook nog 2 van die dubbelzijdige vestjes. Ideaal vind ik ze! Op je vraag van het regelen/kopen: Ik had een paar weken terug al bijna alles geregeld. Inmiddels het kaartje ook uitgezocht. Blijft eigenlijk alleen nog een meisjesnaam over en de tekst voor het kaartje. Verdere spullen hoeven we eigenlijk niet te halen, dus alles wat ik koop is voor de fun. Moet alleen nog kleine dingen regelen zoals de box in de kamer in elkaar zetten zodat de katten weer kunnen wennen, de wieg ophalen bij mijn schoonouders en nieuwe lucht in de bandjes van de kinderwagen. Verder een druk paasweekend voor de boeg. Lekker bbq met vrienden en even als gezin genieten. Denk even stukje fietsen en naar de kinderboerderij. Trouwens, de afgelopen dagen merk ik dat ik aan het einde van de dag toch al dikkere voeten en enkels heb door vocht. Iemand van jullie al last van? Door mijn historie zit ik heel erg te letten op mijn gewicht en tekenen van vocht.
Toch3, balen van je vermoeidheid, hopelijk trek je volgende week weer iets bij... Toto, hier ook vocht hoor, heb mijn sokken altijd nog aan, als ik ze uitgetrokken heb Wordt wel zenuwachtig van jullie verhalen, heb het gevoel dat ik nog niets gedaan heb, maar heb ook eigenlijk alles nog staan... Ik zwaai naar jullie, tot over ongeveer 2,5 week! Rustig aan allemaal. Denk om jezelf.
Tessa plezier meis!! Toto ja ook hier al last aan t eind van de dag van wat vocht in de enkels, ziet de sokkenlijn goed. Geniet van de bbq en dergelijke. Toch3 hopelijk heb je volgende week dan wat rust momentjes! Aster heb ik t gemist? Hoe was de 20 weken echo? Hier gister de kruidvat tas gehaald.. was.. mweh.. wel ok, een pak eigen merk luiers van 18 stuks, een tas, en een tube baby creme.. kon ook nog een flesje of bijtring krijgen maar hadden ze niet op t moment.. en je moet alles zelf uit de winkel plukken dus een gezoek om gek van te worden hihi. Ook de prenatal/wij-doos opgehaald en die is in mijn mening zeker de moeite waard! leuke doos! Nou heb ik alle dozen binnen op die van babydump na maar die zit hier niet in de buurt. jammer maar ach. Fijn paasweekend mama's! XXX Joyce
Trouwens vandaag 21 weken dus nu echt op/over de helft kinderboerderij ga ik ook nog wel heen, maar ga geen dieren aaien en goed handen wassen nadien
Doe ik zeker One!! Alles op mn gemak We hebben een nieuwe schutting rond de tuin, zo blij mee!! Nu nog ff kijken voor een leuke loungeset... binnenkort ook maar aan de babykamer beginnen.... moet alleen gestuct en geschildert worden, maar dat is in een paar daagjes gedaan volgens ml. Kleuren ben ik al heel lang over uit! Hier echt drukke paasdagen... oudste word 2e paasdag 4! Dubbel feest dus Zo ff met kids op de fiets richting winkel... laatste dingetjes kopen. Ben blij als ik daarna weer thuis ben as donderdag 20wk echo.... ben benieuwd Fijn weekend!!
@toch3, Dinsdag idd naar school hij heeft al een paar dagen mogen wennen. Wilden het eerst 1e paasdag vieren... maar dan is echt bijna iedereen op fam. Bezoek etc dus komende dagen vroeg naar bed voor hem, die zal wel gesloopt zijn!
Nog plannen voor het paasweekend meiden? Wij zijn begonnen met de babykamer, behang trekken en de stuker bellen voor een afspraak. Zo gek, het is echt alsof ik nu pas besef dat ik echt zwanger ben. Het nu pas toelaat en mezelf niet meer zo bescherm voor mk ofzo. Stomme MMM ook! Maar, das nu voorbij! Voel me helemaal verliefd en voel onze meid dagelijks. Dat vind ik dan weer zó schattig, dat getrappel met d'r mini voetjes..! Manlief voelt haar ook regelmatig en is dan trots als een pauw! En dan ook nog dat weer, heeeerlijk! Aster, hoe is het met jou?? Gaat alles wel goed!? Lang niets van gehoord, ook niet na de 20-weken echo... Of heb ik iets gemist?
Mieksel nu dat je haar voelt is het ook realistischer! Dat is gewoon zo. EN idd de MMM is helemaal niet fijn, over zoonlief 4,5 jaar gedaan dus weet precies wat je bedoelt.
Hier best een druk weekend. Gisteren al het huishouden gedaan en vanochtend na een lekker paasontbijt alles voor de bbq voorbereid en nog wat gescharreld in de tuin. Lig nu even op bed te rusten voordat alle visite komt. Vandaag trouwens 20 weken! Jeej en nog maar 10 dagen tot de echo. Wat het kamertje betreft... Wij zijn in nov in ons nieuwbouwhuis getrokken, dus vloertje en muren van de babykamer zijn klaar. Hoeft alleen een leuk kleed te komen en een mooie muursticker. En natuurlijk nog wat accessoires.
@risu, leuk! ben benieuwd hoe het hem afgaat. Moet hij gelijk 5dagen? (naja, nu 4 dan). @plannen weekend: vanmorgen naar de kerk geweest en naar mn ouders. Morgen op kraambezoek bij vriendin. Voor de rest geen plannen @mieksel, leuk, babykamer doen En fijn dat manlief ook al beweging voelt. Hier neemt ml de moeite niet @babykamer: kleine komt eerst in de wieg bij ons op de kamer (ga ik van de week ophalen bij mn ouders). Hebben geen kamertje over. De andere 2 moeten straks bij elkaar op de kamer, maar daar moet nog stapelbed gemaakt worden door een timmerman (alle bedden en kasten zijn ingebouwd op de slaapkamers)