Aste r ja precies na 4, 5 jaar MMM. Was dit niet zoals ik mijn kraamtijd gehoopt had. Lekker losgegaan super hihi
Oh, hou op, schei uit! Ik ben nog altijd zo bang voor alles, haha! En ik wil echt ons kindje direct bij me hebben na de bevalling. Ga echt zo teleurgesteld zijn als dat niet lukt. Dus ik begrijp het helemaal..
fysio geweest vanmiddag, en juist uitgerekend vandaag zo goed als pijnvrij Hoop oefeningen en tips meegekregen. Hij noemde het heel positief dat ik goeie controle over spieren heb
Dat zal je net zien he Toch3, heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de huisarts ga.. is t opeens over/minder. Fijn dat ie je op weg helpt en dat je controle over de spieren goed is! Vandaag weer een beetje creatief geweest, een dekentje en een slabbertje gemaakt. XXX Joyce
aargh! jij haakt echt supersnel! of ik gruwelijk langzaam Leuke dingen gemaakt. En die buik is ook al flink aanwezig
hihi valt wel mee hoor.. heb m vandaag afgemaakt.. de vierkantjes waren allemaal al gehaakt, laatste week mee bezig geweest. Vandaag alleen alles vastgehaakt en op de naaimachine fleece erop gedaan, toen alleen nog een randje. Dus heb er een ruime week over gedaan al met al Vind t wel heerlijk soms dat haken.. zeker als t leuk word als je t in elkaar zet! Ja flinke buik he XXX Joyce
ik hoop volgende week de wiegdeken eindelijk af te maken, maandag als we weer naar boord gaan gaat de wieg vast mee Maar in een week zo'n deken redt ik echt niet
@Joyce: Oh, wat mooi weer! Kun je ons dat niet gewoon een keertje komen leren? Mooi buikje ook weer! Groeit goed! @Toch: Hopelijk helpen de oefeningen! Zou fijn zijn als je pijn wat minder kan worden.. Of gewoon weg kan zijn! Kom je de wiegdeken ook showen dan? Vind al die zelfgemaakte dingen altijd zo bijzonder.. Hier hebben we vanavond verf uitgezocht voor het kamertje. Zo spannend! Ik ga volgende week lekker verven. En ik ga het ook gewoon vertellen hier!!! Ben zo blij en trots op onze kleine! En mijn moeder maakt een onwijs gaaf boxkleed nu die ik ook wil kunnen showen hier. Het worden roze muurtjes!!
Oooooh wat leuk Aster!!! Leuk dat je het deelt met ons! Heerlijk he dat trots zijn. We mogen nu ook he! Jaaa Toch3 , wel showen als hij af is hoor! XXX Joyce
Leuk Aster, ook een meisje! Wij hadden ook geen enkele voorkeur, maar nu het een meisje is, vind ik het super leuk!!
Wij ook hoor! (als het roze was geweest!) Maar tis toch leuk het nieuws rond te vertellen hihi. XXX Joyce
Grappig ook, Mieksel! Wij krijgen beide een meisje, terwijl bij IVF de kans op een jongetje veel groter is!
Hier mag ook alles roze Zo leuk <3 Ik heb alle babykleertjes van mijn dochter al uitgezocht en gewassen, heerlijke klus. Vanavond een berg was strijken, hihi! Hoezo al nesteldrang?
Meer kans bij ivf tja zie je he. Zo was ik bij seyhan erg verbaasd er worden meer meiden via ki d verwekt