hoi toto gefeliciteerd! Waarom denk je dat je bij deze zwangerschap weer te vroeg gaat bevallen? Of is dat bij jou gewoon het geval door iets lichamelijks ofzo?
Welkom toto!!! Voor jou ook een spannende periode dus...weet wat je voelt. .. Hier voor dochtertje ook een MA gehad en afgelopen okt zwanger maar bleek in nov MK Nu weet zwanger en ben zoooooo bang... Wil zo graag dat dit goed gaat...en mn kleine meisje een brusje geven!!
Dank je wel! Ik heb van mezelf al een wat hoge bloeddruk en bij mijn dochter kreeg ik zwangerschapsvergiftiging en zwangerschapshypertentie. Ik zat vanaf week 28 al aan de bloeddrukverlagers. Als je eenmaal zwangerschapsvergiftiging hebt gehad, is de kans erg groot dat je dat in een volgende zwangerschap weer krijgt. Ik heb de situatie ook uitgebreid met mijn gyn besproken. Zodra mijn bloeddruk maar een beetje gek gaat doen moet ik weer aan de meds. Daarnaast krijg ik vanaf de 10e week ofzo ook bloedverdunners om de kans op vergiftiging te verkleinen. Jij, maar ook de rest van de meiden natuurlijk, ook nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Spannend is dat Giggle. Al moet ik wel zeggen dat het qua onderbuikgevoel wel beter voelt dan bij de MA. Op de een of andere manier wist ik dat het niet goed zat.
Het verschil is dat bij een MA het vruchtje over het algemeen niet vanzelf loskomt. Je hebt dan hulp nodig door medicijnen (cytotec) en/of een curretage.
Toto bij mijn MA en MK wist ik ook.meteen dat t niet goed zat...100% en t klopte...bij mn dochter wist ik zeker t zit goed...ook dat klopte...nu wisseld mn gevoel zo erg...gewetensgevoel of angst??! Msi bij een MA kom je er meestal pas bij je eerste echo achter dat t vruchtje niet meer leeft...zonder dat er iets is wat wijst op een MK ofzo... je.moet dan of.med of curretage...in mijn geval was dat helaas beide... Mn MA was VOOR mn dochter...de MK VOOR deze zwangerschap... T zal me toch niet weer een 3e keer gebeuren??! Maargoed alles kan... Helaas kunnen we niet meer doen.dan afwachtten... Ik ben altijd van het "positief denken trekt positiviteit aan" en andersom...dus probeer maar t beste ervan te hopen... zei.gister tegen man lief, vroeger had je toch die film herbie met dat autootje...die deed t ook.alleen als je heeeeeel.hard in m.geloofde hihihi, nou zei ml.dan noemen we m.nu.ff.herbie hahahaha
Spannend hoor na een MK of MA, lijkt mij zo erg vol goede moed naar een echo en daar te horen krijgen dat het hartje niet klopt! Leuke naam Herbie, voor nu hahaha. Idd blijven geloven Giggle!
Wat beschrijf je het goed Giggle. Bij mij was het gevoel dat het niet goed zat er eigenlijk al op voorhand. Direct na de geboorte van mijn dochter 'wist' ik al dat de volgende zwangerschap een MK zou worden. Tijdens die zwangerschap 'wist' ik ook dat de eerst volgende zwangerschap wel goed zou gaan en dat het een jongetje zou zijn. Nu nog maar hopen dat mijn gevoel klopt . Ik ga in ieder geval van het positieve uit ondanks de extra spanning die je meeneemt als je al een zwangerschap hebt gehad die niet goed is gelopen. Enne Herbie... zo grappig!
***BEVALLINGSLIJST 1-15 SEP 2014*** 30 aug) Godinn, 31jr, 2e kindje, 1e echo 10-1, vk 30-1 1 sep) MSI, 31jr, 2e kindje Toch3, 23jr, 3e kindje Aster14, 27jr, 1e kindje 2 sep) Mieksel, 28 jaar, 1e kindje Senna24, 26 jaar, 1e kindje, 16-1 1e echo 3 sep) Kitty1981, 32 jaar, 2e kindje, 28-1 eerste intake vk 4 sep) 5 sep) 6 sep) 19Susanne87, 26jr, 4e kindje 7 sep) Love1990, 23jr, 1e kindje Giggle, 28jr, 2e kindje, 22-1 eerste echo gyn 8 sep) 9 sep) 10 sep) 11 sep) 12 sep) 13 sep) 14 sep) 15 sep) Meisje (0) Jongen (0) Verassing (4) Wil je op de lijst zet het in kleur en dan zet Kitty1981 je erbij.
Voor de lijst wil ik graag even weten wanneer Floortjah en Senna24 uitgerekend zijn. Ik zag nergens een datum staan. Graag een datum zodat ik jullie erbij kan zetten. Groetjes Kitty
Goedemorgen meiden, Wat leuk weer wat nieuwe erbij. Als eerste gefeliciteerd. En jullie ook alvast een fijne oud en nieuw toegewenst. Hier is de griep weer een beetje minder geworden. Dus daar ben ik erg blij mee. En verder gaat hier alles goed. Zo te lezen met jullie ook. Fijn!
hoop dat er geen miskramen komen hier in het groepje! Pffff kan wel blìjven slapen! Nou werkt het weer ook niet echt lekker mee. Weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het nou alweer mistig :/ En koud. Misschien zo toch maar even naar de stad ofzo met de kindjes al trekt me dat ook neit echt
Miskramen daar gaan we toch niet vanuit zeg. Anders maak je jezelf helemaal gek en je moet juist genieten. Hier is het helder weer maar wel koud. Straks komt ml ook thuis van zijn werk en dan gaan we ook even de stad in. Zl vilde geen vuurwerk maar lego in plaats daarvan. Hij vindt het zonder om het in de lucht te steken en dat je er dan niets meer aan hebt en aan de lego wel. Wat is hij toch al versstandig. Dus zoals belooft gaan we lego voor hem halen. Dan nog wat boodschapjes en dan weer lekker naar huis. Lekker opwarmen voor de openhaard.