1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    20140424_151646.jpg

nog ff fotootje ♥

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Risu wat extra voorzichtig zijn voor bloedingen dus meid.

Wel een hele mooie foto!

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja inderdaad wat oplettender zijn voor bloedingen en we gaan gewoon mee hopen dat t uit zichzelf verdwijnt!
    Hele mooie foto Risu!

Mooie kinderwagen One, wij zijn inmiddels ook overtuigd dat we luchtbandjes moeten hebben, schijnen toch makkelijker te rijden.

Fijn weekend meiden!

XXX Joyce

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Jeetje risu. Spannend dus de komende weken. Ik zal voor je duimen.
    Mooie foto!

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    @sonja, ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje!

@wagenbanden: hier bij de eerste wagen luchtbanden gehad, reed opzich goed, maar de banden sleten erg snel door hitte in auto of machienkamer waar de wagen opgeruimd werd. Heb nu wagen met foambanden, ben benieuwd

@Risu, leuk is dat :) D. vind het ook geweldig als hij keer naar school kan, al was gister wel beetje gek, die koningsspelen en ontbijt op school ;)
    Hopeijk is het niks ernstigs en verloopt de zwangerschap gewoon zonder bloedingen
    Duidelijke echo!

@hier: teveel gestaan/gelopen vandaag, ben gesloopt

6. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @Risu: Jeetje zeg, spannend inderdaad. Hopelijk komen er geen bloedingen en blijft het gewoon goed gaan. Ik ga met je mee duimen! Wat een prachtige echo-foto!

@Toto: Vonden wij inderdaad ook geen geld. Mooi mazzeltje in toch al zo'n dure tijd die komen gaat. Scheelt wel weer!

@One of Kind: Mooie wagen zeg! Ik zou het idd gewoon lekker doen, denk dat je er heel veel plezier van gaat krijgen.
    Inderdaad, Jammie! Suikertest (NOT!!!)
    Hopelijk hou ik hem dit keer binnen, was bij de eerste binnen een kwartier in het riool verdwenen haha. Tegenwoordig is de suikertest volgens mijn vk niet standaard meer. Wel als je dus in een risicogroep valt (heb ik effe mazzel Pfff).

@Toch3: Anders ik wel haha.. Morgen eerst maar is een einde maken aan het begrip: Berghok! Volgende week mogen we de meubeltjes ophalen. Zin in!

Vandaag een superleuke dag gehad. Normaal gaan wij elk jaar naar Nijmegen waar mijn schoonouders wonen. In het goffertpark word daar een gigantische rommelmarkt gehouden. Dit jaar zag ik dat alleen niet zitten in verband met de buikpijn. Ik kan geen grote afstanden lopen en op die markt maak je op zo'n dag gemiddeld makkelijk een kilometertje of 10, 15. Leek me geen strak plan. Daarom een keer naar mijn vriendin in Zeist gegaan, maar helaas werd dit toch ook heel pijnlijk.
    Ook hier naar de rommelmarkt gegaan, maar slenteren ipv lopen is blijkbaar ook geen optie. Het was echt veel te druk, wat ik uiteraard gewoon had kunnen verwachten. Wel een paar leuke dingen voor ons meisje kunnen bemachtigen dus dat is dan wel weer leuk. Op de braderie stond namelijk een kraam met leuke leuzen op slabbetjes, rompertjes etc. Heb een slabbetje gekocht met de tekst: toevallig is mijn broer de allerliefste (waardoor mijn grote vent dus de rest van de dag met een grijns van oor tot oor heeft rond gelopen haha). Ook vond ik een paar baby schoentjes van Adidas, nieuw in plastic, wit met roze. Het blijft gek om roze kledingstukken of schoenen te kopen. Ze zijn zo leuk. Ik denk wel dat ik mijn pinpas maar is bij mijn man in ga leveren, veel beter voor mijn slinkende bankrekening denk ik, hoewel hij het vooralsnog vind meevallen haha.

Al met al echt wel een topdag gehad hoor! Die pijn was heel vervelend, maar ben na thuiskomst bij mijn vriendin op de bank geploft en er pas afgekomen een uur of 6 later. Ik mocht niks meer doen en werd op mijn wenken bediend. Was stiekum best wel even lekker. Zoonlief heeft een uur in bad gezeten met haar zoon (wij hebben zelf alleen een douche), die twee hadden schik voor tien... Met een zeiknatte badkamer als resultaat haha. Hij heeft op de terugweg ook de snelweg niet gehaald met open ogen.

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Zo meiden, wat een geklets hier, gezellig!

Reageer ff op wat ik heb onthouden:
    One: mooie én goedkope kinderwagen! Ik heb m ook, alleen dan met 3 luchtbanden. Helemaal blij mee.
    Sonja: mmm, niet leuk zo'n suuikertest, maar wel goed dat ze het zo in de gaten houden. Koopje die kamer! Ben benieuwd naar de foto's!
    Risu: prachtig plaatje!! Fijn dat met je zoontje wel alles goed is. Klinkt ingewikkeld met die vlies/streng. Nog nooit v gehoord idd. Ik hoop mrt je mee dat het vanzelf weggaat!!

Hier ook best veel kleertjes gekocht op de rommelmarkt. Zo schattig allemaal! Werd er hebberig van ;)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mieksel wat grappig dat jij de mura 3 hebt.
    Waarom de keuze gemaakt voor een 3 als ik vragen mag:D
    Zitten de adapters er standaard bij voor de maxi cosi of de draagwieg?
    Daar heb ik nog over gemailt.
    Ik ben toch aan het denken hem met foambanden te pakken.
    Een nieuw bandje kost 25 euro qua onderdelen en de foambanden kosten 30 euro meer in totaal voor de 4.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En hier 20 weekjes vandaag.
    Wat gaat de tijd snel zeg pffff.
    Veeeeeeeeeeeel te snel!

Morgen 20 weken echo, hopelijk ook een mooie foto van het profiel:D

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Gefeliciteerd one!

Wij hebben gisteren niet zoveel gedaan. Lekker in de tuin gerommeld en de wieg opgehaald. Ben meteen met het hemeltje begonnen :)

11. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wij vonden de Mura 3 wat stoerder!
    En de Mura 4 deed ons wat meer aan een rolstoel denken, met name als je m als buggy gebruikt.

Dus puur voor de looks voor de 3 gekozen en tja, over smaak valt niet te twisten ;) Heel persoonlijk dus.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mieksel is jullie draagwieg ook inklapbaar?

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Nee, dat niet.
    Lijkt me wel handig als je dat ding veel moet vervoeren...
    Scheelt veel ruimte!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ik heb een draagwieg maar ook maar een ka'tje dus het lijkt me ideaal !!

15. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles is goed! YES!! En tot nu toe blijft het geslacht een verrassing! We hebben het wel op laten schrijven omdat mijn vriend het wel heel graag wil weten. Maar... de enveloppe blijft dicht. Ik heb hem goed verstopt.

Helaas heb ik ineens, van de één op de andere dag, last van mijn bil en mijn schaambot waardoor ik niet eens meer fatsoenlijk kan lopen. bah...:x De bekkenmevrouw zegt dat ik er op tijd bij ben en dat ze de scherpe randjes er nog wel af kan krijgen.

Ook ik moet met 24 en met 30 weken bloed laten prikken voor een suikertest. Dit omdat mijn BMI boven de 30 is. Maar hier ben ik niet zo bang voor. Heb mijn suiker nog nooit te hoog gehad.

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    fijn eef dat de echo goed was!

Hier weer terug na weekje bij mn ouders te zijn geweest, was fijn. Nu moet ik weer alles zelf doen :p Hebben vanmorgen ook de wieg mee kunnen nemen dus ik kan verder met mn dekentje :)

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Fijn Eef29 dat alles goed is!
    Spannend dat jullie t geslacht een verrassing houden :)

Hier ook sinds 2 dagen mega last van mn bekken, nog niet mn arts of gyn voor gebeld. Wil t nog even aankijken, maar vooral snachts erg veel last. Overdag alleen wat bij t opstarten zeg maar als ik opsta last van mn bil(len) en schaambot. In de nacht straalt t uit naar mn been afhankelijk van op welke zij ik lig :S

Suikertest hier ook.. ver boven de 30 bmi grens en mijn moeder heeft suikerziekte dus moest ook wel.

XXX Joyce

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Fijn Eef dat de echo goed was! Wel balen van je pijnklachten. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen mbv oefeningen.
    Het geslacht blijft bij ons ook een verrassing.

Over 2 dagen ein-de-lijk de 20 weken echo! Ben zo benieuwd naar ons kleintje en of alles goed gaat. Stiekem vind ik het wel weer een beetje spannend :)

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Toto: Mooie foto’s en een mooie buik!!! Gaaf dat een lichaam dit kan, ben daar bij mezelf ook nog steeds verbaasd over!
    Nog even wachten tot de 20 weken echo! Spannend!!!

@Risu: Jeetje, dat is schrikken! Bedoelen ze een niche? Je hebt eerder een keizersnee gehad, toch? Ik hoop in ieder geval dat het geen extra complicaties gaat opleveren voor je!
    Mooie foto..

@Eef: Wat fijn! Gefeliciteerd! En wat goed dat je je kunt inhouden wat betreft geslacht.. Wij waren te nieuwsgierig, hihi!
    Vervelend van die bekkenpijn! Hopelijk wordt het snel beter..

@Joyce: Ook al zo’n bekkenpijn! Sterkte, meis!

@Suikertesten: Succes met meiden.. Ik ben heel erg blij dat ik niet hoef! Heb een zwakke maag en het lijkt me nu al vreselijk vies. Ik leef dus op veilige afstand met jullie mee!

@Kamertje: Wel foto’s showen hier! Ik ben nog steeds op zoek naar inspiratie, haha! En ons kamertje komt pas over 11/13 weken.. :(

@Kinderwagen: Wij hebben de Joolz Day Studio Gris besteld. Ik ben er helemaal verliefd op! Met luchtbanden, bijpassende voetenzak en luiertas. Met dank aan de schoonouders! <3

@Rommelmarkt: Hier ook erg schattige dingen gekocht! Maar mijn moeder is helemaal losgegaan, haha!

@Hier: Vandaag alweer 22 weken! De tijd vliegt echt enorm snel voorbij.. Over 10 weken begint mijn vakantie/verlof al! Heerlijk!
    Tenminste.. Als ik het red. Hier geen bekkenpijn, maar veel harde buiken. Manlief doet nu dus bijna alles voor me. Alleen kan ik daar niet zo goed tegen. Ben eigengereid en wil het liefste dingen zelf doen. Vanmiddag bij de vk de 20 weken echo en de harde buiken bespreken.
    Ik kijk altijd zo uit naar de bezoekjes aan de vk..

Voelt jullie man/vriend de baby trouwens al? Die van mij voelde ons meisje als eerste toen ik 20+1 was, maar hij heeft haar de afgelopen drie dagen iedere keer gevoeld. Zo bijzonder!

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, mijn man voelt ons meisje ook elke dag sinds de 20-weken.
    Geweldig is dat!!

Geniet er zelf ook enorm van dat kleine leventje in mij te voelen rondzwemmen en trappelen. Wat is het toch een enorm wonder!

En hier sinds een paar dagen last van mijn stuitje...
    Probeer wat bewuster te gaan zitten, zodat er minder druk op het stuitje wordt uitgeoefend.
    Hoop dat het van tijdelijke aard is... :(

Deel Deze Pagina