1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier net 20 weken echo gehad.
    Alles goed gelukkig.
    En nog steeds een meisje
    Mijn moppie heeft nog altijd hetzelfde neusje als grote broer.

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Fijn, One! Gefeliciteerd!

Lekker, he, Mieksel! Mijn man glundert ook echt van oor tot oor als hij een schopje voelt! Ik word weer op een heel andere manier verliefd op die vent van me!

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    @aster, manlief zou het kunnen voelen, maar hij neemt de moeite niet :(

@one of kind, fijn dat de echo goed was!

4. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat is er hier gezellig veel gekletst de laatste dagen.

Het wordt voor mij een beetje moeilijk om op iedereen te reageren.

Meiden gefeliciteerd met de goede seo's.

@ Risu jeetje je zal wel enorm zijn geschrokken. Hopelijk valt het allemaal mee en zal het uit zich eigen verdwijnen. Probeer je niet zoveel zorgen te maken en lekker te genieten van de kleine wonder in je buik.

@ Bekkenpijn, daar heb ik gelukkig geen last van. Althans nog niet mag niet te hoog van de daken gaan schreeuwen. Maar wel al vorige week getroffen door een aambei. Wat deed dat zeer.

@ Kinderwagen, wij hebben inmiddels ook een kinderwagen gekocht en onze keuze is gevallen op de quinny buzz met alles erop en eraan.

@ Kamertje, wij hebben niet zoveel ruimte dus het combibed staat voorlopig bij ons op de kamer totdat de kleine geen nachtvoeding meer hoeft. Aankleding hebben we vorige week ook al aangeschaft en zl heeft het uitgekozen. Maar dat was al bekend geloof ik.

Hier gaat alles zijn gangetje en mag overmorgen weer naar het ziekenhuis voor een echo en een meting. Ik sta te popelen om de kleine man weer te zien. Deze 2 weken leken wel eeuwig te duren vondt ik deze keer.

Buik begint ook lekker te groeien en is het nu eindelijk te zien voor de buitenwereld. Wel de laatste dagen een trekkerig gevoel aan me buik alsof mijn huid op spanning staat.

De kleine voel ik dankbaar iedere dag wel een aantal keren. En de schopjes worden ook steeds harder. Soms springt mijn buik al omhoog zodra de kleine een schopje geeft. Zo leuk zo'n moment opname. Het is echt een drukte maker, hahaha

Gister nog even bij bonprix wat leuke zwangerschaps kleding besteld. Dat verwacht ik morgen binnen. Een leuk jurkje en een catsuit met korte mouwtjes. Ik ben benieuwd of het mij net zo leuk gaat staan als op de site en anders gaat het weer terug.

Verder geniet ik lekker van het mooie weer en ben ik druk met werk en het huis en natuurlijk het gezin.

Nou meiden ik laat het wel weer weten woensdag als ik van het ziekenhuis kom.

Groetjes Kitty

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Toch3, Jouw verhaal klinkt als muziek in mijn oren zo bekend.
    Hier ook het zelfde verhaal dat ml de moeitje niet neemt. Hij zegt ik zie het wel zodra het is geboren. Pffff mannen.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Zo, bij ons is de wieg weer gevuld :D

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier een buik foto van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wat jammer dat jullie mannen niet zo betrokken zijn, meiden! Een zwangerschap is voor hen natuurlijk ook echt een ver-van-hun-bed-show..

@Kitty: Fotootje van dat catsuit! Lijkt mij fantastisch, maar ik durf dat soort dingen eigenlijk niet..
    Mooie buik!!!

@Toch: Wat schattig!

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    @buik: zal zo foto maken/plaatsen
    hier voel ik ook elke dag beweging, vaak smorgens als ik net wakker ben en aan het begin van de avond, zo leuk :)

@kitty, hier word er niks van gezegt, alleen hij vond mn buik wel erg gegroeit nadat hij me 3 dagen niet had gezien! maar voor de rest is hij er echt niet mee bezig

@kleine toevoeging bij de wieg: is een echte familiewieg van meer dan 100 jaar oud! En het leuke is, mn schoonouders hadden de wieg van mn ouders geleend toen manlief geboren moest worden dus die heeft er ook in gelegen :)

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    aster, bij de eerste was hij wel meer betrokken, nu bij de derde is het "gewoon"

mooie buik kitty!

11. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    En hier het aangeklede combi bedje in onze kamer.
    Het is voor nu ff een eerste impressie.

Bijgevoegde bestanden:

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    leuk kitty!

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Handig, Kitty!

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    22.3

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kitty wat mooi en handig!!!

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Mooi buikje, Toch!
    Volgens mij lopen wij qua buik redelijk gelijk! Dit was die van mij vandaag met 22 weken:

Bijgevoegde bestanden:

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aster en toch3 mooie buikjes hoor!!

Hier was de omtrek nu 105 cm.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    aster, ook al een flink buikje

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @Aster: Ook hier nog even... mooi buikje! Groeit goed.
    En heerlijk nog maar 10 weken! Ik moet nog tot 1 aug, maar met de feestdagen die nog komen en mijn mamadag komt dat neer op nog maar 52 dagen werken.
    Niet zo fijn dat je harde buiken hebt, maar als je man het met liefde van je overpakt, gewoon toestaan. Je hebt er echt niets aan als je jezelf voorbij loopt. Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch... :)
    Manlief voelt hier de baby sinds 19 weken. Maar moet hem er wel naar vragen of hij wil voelen, want anders doet 'ie het niet. Maar goed, het is niet de eerste en ik weet van de vorige zwangerschap dat hij als hij naar bed komt en als ik slaap gaat voelen. Kreeg toen ook eens de volgende ochtend een opmerking dat hij het knap vond dat ik er doorheen kon slapen :)

@one: Gefeliciteerd!

@Kitty: Wat een leuk combibedje! Mooie buik ook!
    Dat trekken van de huid heb ik ook voornamelijk aan de bovenkant onder mijn ribben.Succes morgen in het ziekenhuis.

@toch: Mooie wieg! Onze wieg is ook al zo oud. Is gemaakt door de overgrootvader van mijn vriend en zijn oma en alle verdere genaraties hebben er in gelegen.
    Mooie buik ook weer. Volgens mij heeft je kleine op de foto het zich gemakkelijk gemaakt hoog in de baarmoeder :)

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    52 dagen valt inderdaad gelukkig nog te overzien, Toto!

En je hebt ook gelijk.. Mijn man is de allerliefste, helemaal sinds ik zwanger ben. Ik wil alleen niet afhankelijk zijn van anderen, heb ik altijd een beetje moeite mee.
    Ik heb in het ivf traject met overstimulatie in het ziekenhuis gelegen en ik mocht naar huis als ik absolute bedrust zou nemen. Mijn man heeft toen een week thuisgewerkt, omdat hij wist dat ik weer teveel zou doen als hij niet thuis zou zijn.
    Het is dus ook een beetje de aard van het beestje, denk ik!

Logisch ook dat het voor jouw man allemaal wat "normaler" is. Zou hij nu ook 's nachts stiekem gaan voelen? Dat zou namelijk ook echt wel heel erg schattig zijn..

Deel Deze Pagina