1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een mooie foto's zie ik weer voorbij komen.

Aster en Toch3 ook al van die mooie buiken.

Toch3 wat een lief wiegje en wat leuk dat het al zoveel generaties door gaat. Echt een historie.

En Dank jullie wel voor de leuke reacties op de foto's.

Hier nu ijverig aan het wachten op de bezorger van mijn pakje met de positiekleding erin.

Hier ook zo nu en dan vooral in de avond harde buiken. Maar het duurd zo kort dat het geen naam mag hebben. En daarnaast ligt de kleine erg laag bij mij en ook nog eens in stuit. Dus als hij beweegt lijkt het al heel gouw op een harde buik maar dan is hij het. En dan lekker tegen mijn blaas oefff moet dan echt een sprint maken naar de wc.

Wel hoop ik morgen te horen dat de kleine niet meer in stuit ligt. Want bij de 20 weken echo zagen ze dat hij zo lag maar ze hebben er verder niets over gezegt. Waarschijnlijk omdat hij nog genoeg ruimte heeft om te draaien. Laten we hopen dat hij lekker zelf gaat draaien of dat al gedaan heeft. Vind het maar niets.

Dat trekkerige gevoel komt bij mij ook vanaf bover mijn ribben. Maar deal er maar gewoon mee.

Vandaag alweer 22 weken. Morgen weer een echo en een meting ik kan niet wachten om mijn kleine hummel weer te zien en hoop dat de meting ook weer goed is. Dan ben ik weer gerustgesteld voor 2 weekjes.

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ha meiden,

Mooie buikjes, kamertjes en wiegjes zie ik voorbij komen!
    Tijd gaat snel hè!?

Vraagje, hebben jullie ook dat je je beebje de ene dag veel meer voelt dan de andere? Soms denk ik echt een ADHD'ertje in m'n buik te hebben en soms is ze dagen heel rustig en voel ik haar maar heel af en toe, heel zacht of ver weg...

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Aster, ik denk niet dat hij nu al 'stiekem' aan het voelen is. Dat zal nog een paar weken duren, Maar zal het eens vragen. Schattig is het in ieder geval :)
    Wow, wat heb jij het ook getroffen met je vent. Ik gelukkig ook. Toen ik zo misselijk was aan eht begin en na het eten niets anders kon dan op de bank liggen, heeft hij ook al zoveel overgepakt van me terwijl hij al een groot stuk van het huishouden doet. Ik heb echt respect voor mijn mannetje.

Kitty, 22 weken al weer. Gaat hard! En dat ze er bij de echo niets over gezegd hebben kan wel kloppen. Er is nu nog zo veel ruimte. Die van mij keert zich regelmatig. Ik kan dat heel duidelijk voelen. Komt vooral omdat dochterlief het nog een keer deed ruim voorbij de 20 weken en dat zo duidelijk en niet fijn was.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    @verlof: hm zit er hier helemaal niet in. Zoals het er nu uitziet is het gewoon tot 40weken varen en na de bevalling zullen we ook geen maand stilliggen dus zal snel weer aan de bak moeten. Gelukkig hebben we wel personeel want buiten mee werken lukt echt niet meer

@toto, foto van jullie wieg?
    Ja kleine is flink omhoog gekomen, dat word weer een ribbenstamper (AU!)

@voelen, manlief wil zn rugmassages weer hebben. D en L trapte altijd als ik op bed lag en dan met mn buik tegen ml zn rug. Deze uk ligt gelukkig nog stil als ik wil slapen ;)

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dat heb ik ook Mieksel. Gisterne nog. Was voor mijn idee geen leven in te krijgen. Ben zelfs heel hard in mijn buik gaan porren, maar geen reactie. Later op de dag wel weer wat zacht getrappel.
    Vandaag weer een echte druktemaker in mijn buik :)

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Als ik het hemeltje er op heb ziten, volgt zeker een foto ;)

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    @mieksel, hier ook niet elke dag even veel beweging. En je hoeft dat ook nog niet elke dag te voelen he... Dacht dat de vk 27weken zei vorige week

@draaien in de buik: hier tolt uk ook nog alle kanten op, ben ik niet gewend, de andere 2 lagen al snel met koppie beneden en bleven zo liggen maar deze voel ik echt overal nog

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    L. heeft een houten poppenbedje, denk dat ik een stok ga kopen en er een wieg van ga maken als ze zo blijft, dr knuffels en poppen hebben allemaal al in de gewone wieg gelegen vanmorgen, heel lief, maar niet de bedoeling dat ze het als speelgoed gaat gebruiken ;)

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lief!
    Dochter had het hier al over nadat ik de box naar beneden had gehaald dat het een bedje was voor haar :)

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    box laat ik nog even opgeborgen staan. Weet ook nog niet waar ik hem wil neerzetten, maar de kamer moet sowieso weer verbouwt worden dan ;)

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    mooie buikies en kamertjes/bedjes gezien dames!

Wij beginnen er later dan gemiddeld aan denk ik.. zo rond eind mei.. juni wil ik t kamertje met manlief klaarmaken. Willen hem blauw/grijs/wit met wat zachtgeel hier en daar hebben.. muurtjes worden lichtblauw en plintjes lichtgrijs, meubels of grijs of wit.

Zojuist weer mn dagelijkse katknuffels met buik gehad .. zo schattig..

XXX Joyce

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn meisje in 3D met 20 weken echo BE

13. jag1984

jag1984 Lid

11 mrt 2014
    21
    0
    0
    Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed! Wel een raar plekje bij het hart gezien, maar heeft ze meermalen uitgebreid naar gekeken en geconcludeerd dat het niets was. Dus daar gaan we dan maar vanuit...
    Bijzonder is dat zowel ml als ik niet groot zijn (lees: klein, in de 1.60-1.70 categorie) en Oebele erg groot is... (nog net binnen het normale, maar wel tegen de 95% procent van max binnen normale).

De echo was niet helemaal wat ik had verwacht overigens, maar 1 (zeer onduidelijke) foto meegekregen en vond t allemaal erg warrig en chaotisch... Het is duidelijk geen pretecho. Maar dat is natuurlijk niet belangrijk, enige wat telt zijn de woorden: "alles ziet er prachtig uit".

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat fijn dat het niks was bij het hartje meid.
    Wel jammer dat je maar 1 onduidelijke foto hebt meegekregen:(

Hier loopt ze ook voor qua groei

Pharilla wat een mooie buik en zo samen met de poes:D

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    jag, fijn dat alles er goed uitzag maar jammer dat het niet echt een pretecho is geworden

one of kind, staat DE naam nu onder de foto?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha ja als je hem uitvergroot wel, alleen zie ik met intypen dat de C van Chloé niet heeft gepakt haha.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    nee zag ik ook, maar dacht dat die er wel bij moest ;) Leuke naam/namen!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel, min of meer wat vernoemd naar mijn moeder:)

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.257
    113
    dat word dagje hangen denk ik. L is gister verkoude ngeworden en kreeg koorts, wilde daarom al niet eten gisteravond en nu spuugt ze gal en wil alleen maar op schoot hangen

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ocharme heel veel beterschap.
    Altijd vervelend zoiets heh:(

Deel Deze Pagina