1 t/m 15 september 2014 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aster14, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja klopt hoor.. ik was laatst na 6 weken opeens bijna 3 kilo aangekomen en schrok me een hoedje.. omdat ik al te veel weeg..
    Maar volgens mijn gyn was dat perfekt omdat je nu ongeveer 0,5 kilo per week aan hoort te komen, maar ligt inderdaad ook weer aan bouw en andere dingen.. maar was niet raar dat ik in mijn ogen zoveel was aangekomen.

XXX Joyce

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    fijn, nu is D ziek :/ gaat weer lekker van de week

en joepie! de been/kuitkramp is ook weer gearriveerd :/

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Sterkte en beterschap toch!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    jullie nog tips tegen kuitkramp? en vooral voor de napijn? voel het nog steeds, erg irritant met traplopen enzo

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Veel water drinken en warm water op je kuiten. Voor 's nachts met de benen omhoog.

Het zit je ook niet mee met de kwalen.... Sterkte!

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    nou, dan gaan we maar paar glazen water achterover kiepen. Kan ik nog meer p**sen vannacht :p

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Haha!

8. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Beterschap met D. Toch!!!

Vreselijk die kuitkrampen!!!! Bij zw. Dochter ook veel last van gehad :( was t bijna vergeten haha,,, maar daar zal ik dan ook maar weer rekening mee gaan houden hihi.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    D. gelukkig ook weer beter. Beide kindjes lopen alleen nog te snotteren nu.

Net boodschappen gedaan, nu weer verder varen, tot vanavond laat als we pech hebben :(

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat fijn toch dat je kindjes weer op de been zijn.

Hier een heerlijk weekeinde gehad. Zaterdag ff de stad in geweest en zondag met het gezin naar stadskanaal met onze race vrienden. Kids hebben lekker kunnen trainen op het circuit en daarnaast hebben ze zich kostelijk vermaakt met elkaar. Ouders onder elkaar was ook super. Het weer zat mee en de motoren deden het goed zonder problemen. Daarnaast heeft zl zijn eigen tijd met 3 sec weten te verbeteren. Topdag.

Vandaag lekker een daagje thuis wasje draaien en en in huis rommelen. Morgen begint voor zl weer school dus dan moet mams ook weer aan het werk.

Aankomende weekeinde heeft zl een NK wedstrijd in Lelystad dus hopen dat het weer ons niet in de steek zal laten.

Verder gaat hier alles goed. Kleine man beweegt volop en buikje groeit ook lekker door. Maagzuur begint toch wel weer dagelijks op te spelen. Vooral in de avond.

Nou meiden fijne dag allemaal.

X

11. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    he ladies,

we zijn weer terug. Geweldig gehad, nu de veule troep opruimen, werken en klaar maken voor traktatie, partijtje en feest zaterdag. Oudste is 6 geworden in de vakantie, we vieren het zaterdag samen met de verjaardag van mijn man.
    Ben moe, hihi... Verder alles prima, uk laat zich door de dag heen vaak horen, gezellig hoor!

Hoe is het hier?

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    zondag heerlijk eind gelopen in oostenrijk, natuurlijk kon ik het niet laten om toch een bergpadje te pakken dus zondagavond en gister wel heel veel pijn gehad maar geen spijt van dat ik het gedaan heb, was heerlijk om weer eens te doen. Werd er zo kriebelig van dat het nu niet meer "kan" terwijl ik bij D. nog met 36weken zulke wandelingen van een paar uur maakte.
    Vandaag beetje huishouden, voor de rest weinig plannen. Hangt er ook vnaaf wat we moeten gaan doen als we leeg zijn, is nog niet bekend

13. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Tessa gefeliciteerd met je zoon. Lekker ff bij kunnen komen op vakantie en dan al gelijk weer aan slag voor een b-day party.

@Toch3 Oosterijk... gaaf joh het lijkt mij zeker een leuk avontuur zo'n wandeling door de bergen. Alleen idd wel vermoeiend. Hoe was het weer daar?

Ik vind het hier de afgelopen dagen wel erg rustig of ligt dat aan mij?

Hier gister genoten van het mooie weer en heb lekker de was buiten gehangen en verder de badkamer onder handen genomen. Dat moest echt ff gebeuren.
    Manlief was ook lekker vroeg thuis dus die dook gelijk de garage in om daar allerlei dingen te doen. Dus heb ik ml gezelschap gehouden en geholpen en onze bus ff uitgezogen want er zat een hele zand bende in van afgelopen weekeinde. Daarna maar gelijk ff een lapje erdoorheen gehaald en vandaag maar ff door de wasstraat heen halen. Dan kan die er weer een weekje tegenaan.

Aan het einde van de avond wel erg last gehad van een trekkerige buik vooral boven bij me buikspieren. Dus ben dan ook lekker op de bank gaan hangen voor de buis.

Ook merk ik dat de kleine al een voorkeur van muziek heeft waar hij rustig van wordt. Ml draaid in de garage altijd muziek en draaid iedere keer de zelfde cd en zodra ik in de garage ben is de kleine rustig en zodra ik daar weg ben begint tie weer actief te worden. Dus ml gister toen de cd afgelopen was "o ik moet de cd weer ff aanzetten voor de kleine enne hou je rustig kleine druktemaker"

Dat vondt ik zo leuk dat hij al gewoon tegen de kleine praatte. Ik merk wel nu hoe verder de zwangerschap vordert hij er steeds meer mee bezig is en er over praat. En hij neemt nu de laatste tijd zoveel werk uit me handen en is erg hulpzaam. Zo zei hij ook laatst van o je bent al over helft het zal nu wel steeds zwaarder voor je worden. En gewoon rustig aan doen he. Zo lief ik smolt helemaal.

14. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Kitty, ja het is hier wel rustig, dacht al komt het door mijn bericht haha ;)
    Wat lief van je man zeg! Wij zitten nog in de namen-strijd :cool: ik wil daar graag over praten, hij weet het nog niet. We komen er ook gewoon nog niet echt uit.
    Die trekkerige buik herken ik wel hoor, toch een teken dat het veel is geweest voor je lijf.

Toch3, zo wat knap zeg. Ik merk echt dat ik erom moet denken met wat en hoe ik het doe. Ben van nature niet zo zuinig op mijn lichaam, qua bukken/tillen enzo :) Nu moet ik daar echt wel om denken!

Hier verder erg druk, wat me ook wel aanvliegt. Lijsten gemaakt om wat overzicht te krijgen, tussendoor me niet gek laten maken en genieten van onze ukkies. Ben blij als het zaterdagavond is :$

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    had heel verhaal getypt maar is dus niet geplaatst :/

afijn, vanmiddag weer lekker inde zon gezeten, kindjes even in het zwembad (met gewoon donau-water, KOUD!)

@tess, ja knap stom :p Lijf verpesten, maar mentaal was het heerlijk.
    namen zijn wij ook nog niet over uit

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Spannend Kitty voor je zoon as Zaterdag! Leuk in Lelystad :) daar wonen wij. Lekker rustig ;)

Hier heeft man gisteren een extra stellingkast in de schuur in elkaar gezet, heerlijk!! vandaag alles uitgezocht, weggegooit, opgeruimd, schoongemaakt. wat was het een puinhoop!! Ben blij dat het nu eindelijk is gebeurt.... weer een irritatiepunt en klusje gedaan haha.

mn oma was er vandaag ook... die heeft lekker de woonkamer gesopt en de kindjes vermaakt zodat ik boven aan de slag kon.

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hopelijk kan ik morgen op mijn werk weer uitgebreid reageren, maar zit al 2 dagen thuis met een meisje met waterpokken :(

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei Toto beterschap maar hoe cru het ook klinkt heb je het niet meer als de baby er straks is.
    Hier heeft S.eyhan het nog nooit goed doorgekregen.

Risu wat fijn dat je weer wat hebt kunnen wegstrepen van je lijstje om te doen:D

Toch3 en Tess namen is toch lastig heh.

Kitty wat lief van je man zeg!

19. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Toch3, zijn jullie op vakantie daar?
    Ik ben van de aparte namen, die je bijna nooit hoort en mijn man juist niet. Ik van kort en hij van lang, word nog wat ;)

Risu, heerlijk die hulp! En echt even zo'n rotlklus doen, lucht zo op...
    Zondag in lelystad nog een diaper champ opgehaald, wij wonen aan de andere kant van de doik :D

Toto, beterschap!

one of kind, hoe voel jij je verder? alles goed?

Hier nog druk en voel me niet zo happy, zal wel door moontjes, druk, moe, thuiskom-van-vakantie-stress zijn. Probeer rustig aan te doen, maar dat valt niet mee.

20. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Risu, O wat leuk dan ben ik dichtbij. Hij moet rijden op het midlandcircuit. Vanavond zijn wij daar ook. Hij kan dan daar van vijf tot acht trainen voor de wedstrijd van zaterdag. Dus ff 3 uurtjes herrie maken in lelystad, haha
    Alleen hopen we dat het weer een beetje mee gaat zitten dat het igg droog is.

@Tessa, Namen zijn wij al even over uit. Omdat wij al met 16 weken weten dat wij weer een zoon krijgen hebben wij al vrij snel een mooie naam gevonden. En we waren er allebei gelijk mee eens.

@ Toch3, O wat lekker dat donau water maar idd wel koud. Maargoed het is wel bijzonder om je kindjes in dat water te kunnen laten poedelen. Wij moeten genoegen nemen met kraanwater.

@ Toto, hopelijk heeft je kleine er niet zoveel last van maargoed idd beter nu dan dat de kleine er al is.

Hier weer een drukke week met van alles. Gister nog met zl met zijn fiets naar de fietsenmaker geweest. Versnelling was kapot. Aangezien hij elke dag met de fiets naar school gaat moest het gister gelijk gemaakt worden. Gelukkig hebben wij een goede fietsenmaker en stopte de fiets ertussen en kon voor 6en hem weer ophalen. Gelijk maar weer even een nieuwe achterband met binnenband erop laten zetten want de oude was niet veel meer. Dus hij kan er weer voorlopig tegenaan met de fiets.

Sávond kwam er nog een automonteur bij ons om de versnellingsbak van onze bus te versoepelen. Ik kreeg er gistermiddag zowat geen beweging meer in. Dus dat is ook weer gemaakt.

Zo zijn er hier ook weer wat dingen van de lijst weg.

Deel Deze Pagina