Eppo, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je meteen op de lijst gezet. Wat ik trouwens vreemd vind, is dat je eerst een intake krijgt en pas later een echo. Ik lees dat vaker. Veel logischer is toch dat je eerst een echo krijgt om te kijken of de zwangerschap intact is? Zo gaat het bij mij vk praktijk iig wel. Eerste echo vanaf 8 weken en gelijktijdig met de termijnecho wordt de intake gedaan. Ik heb in juni een ma gehad, waar ik achter kwam tijdens de eerste echo. Ben blij dat ik niet eerst de intake heb gehad.
Zooo straks maar weer opnieuw de vk proberen te bellen... Gister hele ochtend een bezette lijn. Grrrr (is wel spoedlijn voor bevallende dames en spoedzaken thank god) ben benieuwd of ze beetje flexibel zijn voor afspraak. Voor aanvulling op de lijst ik ben 28jaar en is het 1e kindje
Ja bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dus ook eerst een echo rond 8-9 weken en rond 12 weken de intake. Nu een andere praktijk (andere stad) dus andere regels. Ik heb gelukkig tot nu toe geen miskramen hoeven ervaren, dus ook geen reden om eerder te komen. Dus ik wacht maar af en hoop dat het gewoon goed zit.
Weet je zeker dat je die lijn moet hebben dan? Hebben ze geen algemeen nummer? Ten minste hier wordt daar wel onderscheid in gemaakt, en gelukkig maar.
Tuurlijk, daar moet je ook gewoon vanuit gaan! Ik heb ook goede hoop voor deze keer. Mijn gevoel bij deze zwangerschap is zo anders dan bij de vorige 2. Zegt natuurlijk nog niet alles, maar een positief gevoel is altijd fijn.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien86, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje 6. september 7. september 8. september Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86 10. september 11. september 12. september 13. september 14. september 15. september Afspraken; Monifique, 2 januari, intake MvM Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19 of 21 januari, 1e echo verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige
Ja, er zijn 2 lijnen algemeen en spoed. Ik belde de algemene lijn.... Doelde dat er gelukkig wel spoedlijn is als er nood is, omdat ze zo slecht bereikbaar zijn. Naja straks weer proberen geen haast.
Het zal de maandag na het weekend en feestdagen drukte wel geweest zijn. 29 januari heb ik mijn intake en 1e echo! Spannend
Eppo: GEFELICITEERD! Poeh, dat is helemaal lang wachten! En ik maar balen dat ik moet wachten tot 19 januari, maar dan ben ik pas 7+3. Jolien: Ik hoop dat je ze te pakken krijgt vandaag!
Zo eindelijk de tijd gehad om bij te lezen.. Bengel...je zal hier ws niet meer lezen maar toch.. sterkte , wat verdrietig.. Eppo, gefeliciteerd en welkom! Hier zelfs al aangekomen door de obstipatie .. Pfff ik wil ook weten wanneer ik eincelijk mag komen voor de eerste echo... ik ben blij dat het al met 7wk is want ik zou echt gek worden als het langer zou duren Zitten dus toch voordelen aan de mmm... MvM... ik twijfel nog ivm 2 jonge rondhuppelende kinderen (3 en 1 jaar) en die vieze potten ...
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje 6. september 7. september 8. september Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86 10. september 11. september 12. september 13. september 14. september 15. september Afspraken; Monifique, 2 januari, intake MvM Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19 of 21 januari, 1e echo verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige
Ik ben altijd een beetje "voorbarig" maar denken jullie ook al na over namen/wel of niet het geslacht weten van te voren/spulletjes e.d.? Bij de vorige kindjes wisten we het geslacht met 20wkn Deze keer lijkt het mij wel leuk om het niet te weten, maar mn man wil het wel heel graag weten... Hoe gaan jullie daarmee om? (Hebben gelukkig nog 15 wkn om erover na te denken )
Dit word onze eerste en wij zijn het er over eens dat als alles natuurlijk goed gaat en we zover zijn dat ze het kunnen zien we het wel willen weten! zou het heel leuk vinden om gericht dingen te kunnen kopen. En we zijn allebei heel nieuwschierig en houden niet van verassingen! En over de rest denk ik nog niet veel na.
hallo meiden mag ik me bij jullie voegen? Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben ik was pas 1 keer ongesteld geworden maar volgens de CB 4-5 weken. 27 jaar 2e kindje en 27 januari intake en 1e echo
Dag dames. Ik wil me graag voegen bij deze club. Vanmorgen getest en ja hoor! Licht positief. Volgens internet zou ik 7 september uitgerekend zijn. Dit is mijn 1e NOD. vorige keer was nogal onzeker en vreemd late positieve test en miskraam . Nu gelijk de 1e nod. En voelt nu ook beter. Ik ben benieuwd