Steffieke; ja, zoveel dat ik me bijna zorgen maakte. Leek vandaag of ik de hele slijmprop kwijt raakte. Weet dat t normaal kan zijn, maar toch....
Heel herkenbaar hoor die afscheiding. Niet normaal meer, loopt er hier ook soms uit, gebruik inleg kruisje soms. Ach ja hoort erbij. En die borsten....... M'n man zegt al, kunnen we ze niet in lijsten. Zijn echt mega, normaal heb ik een kleine a. Hi hi hi. Dus ben er nu best trots op
Slijmverlies, herkenbaar! Soms loopt het er idd uit. Maar is normaal. Dromen: Doen jullie dat ook meer dan anders? Ik droom echt elke nacht wel 2 of soms 3 keer! Best vermoeiend. Hier: begint buik echt te groeien! T gaat nu hard!. K zal woensdag of donderdag foto maken en plaatsen.
Hier niet meer dan normale afscheiding. En borsten.. Oooh waren ze altijd maar zo mooi vol en fier haha.. Na de eerste zijn ze wel iets groter gebleven.. Van een grote b naar een grote c soms d! Na de bevalling was ik net lola Ferrari..man o man.. Wat een bumpers.. Hihi
Hoi dames, Hier ook afgelopen vrijdag de nekplooi meting gehad. Nekplooi was 1,6 dus helemaal prima! Alleen bloedtest nog afwachten dus. Hieronder de echo. Wat denken jullie: jongen of meisje ? Mijn borsten zijn ook al gegroeid. Binnenkort maar even nieuwe BH kopen! Dromen doe ik ook enorm veel! Deed ik al voordat ik zwanger was, maar nu nog veel meer. Gelukkig bijna altijd leuke dromen
Patjuh ik zie geen NUB, maar is ook wel erg vroeg met 11.5. Dan worden er eigenlijk ook geen voorspellingen over gedaan. Borsten; ooit een kleine C, nu E. En als t gaat naar hoe her de vorige keren ging, gaan ze naar F/G. Gelukkig zie het er totaal niet aan af, want ik vind de maat wel een beetje veel van t goede Dromen; ik droom altijd al veel, dat is tijdens de zwangerschap niet méér, maar wel anders.
ik droom ook altijd veel nu veel over de baby. ben benieuwd of ze voorspellend zijn mooie echo patjuh! hier doen (.)(.) vooral nog veel zeer! bij de vorige keren alleen in t begin beetje gehad. steken en alles nu! vraag me af hoe t met liana is.. ze schreef zoveel en ineens niks meer zonder iets te zeggen ofzo is ze weggebleven. jammer vond t een leuke meid
Zo ben ik ook weer even, druk weekend achter de rug. Wedstrijd in Belgie gehad Slijmverlies Oja heel herkenbaar, gebuik dagelijks een inlegkruisje. (.)(.) Ja ook bij mij groeien ze aardig. Bij de eerste van D naar F/G, na de borstvoedingsperiode terug naar C en al bij week 6 over naar D, dus oude BH's weer uit de kast gehaald, hahah. Nu groeien ze niet zo hard, maar zijn al behoorlijk stevig en gevoelig Mooie echo Patjuh Woensdag de nekplooimeting, vind het toch wel spannend...
Ik heb vandaag mijn bloeduitslag gehad, nekplooimeting was al goed, nu was mijn bloeduitslag ook goed Weet wel dat dit geen 100% zekerheid geeft, maar is toch een beetje een geruststelling dat er geen verhoogd risico is
Afscheiding ook af en toe veel, andere dagen weer weinig.. Geen borstgroei helaas (vorige zwangerschap ook niet, pas toen ik echt melk ging geven en ze meer wilde kwam de groei) Last minute toch maar besloten combinatie test te willen ivm ook die cmv (heeft niks met elkaar te maken, maar wil nu alles maar weten) 12 maart nekplooimeting
Hallo allemaal, Wij weer terug van vakantie! Heerlijk even 2 weekjes Spanje gehad, lekker weer, veel wandelen en lekker eten. Morgen weer gewoon aan het werk.. Ik zal hier best wat gemist hebben, beetje veel om alles terug te lezen Hopelijk is er geen slecht nieuws geweest, of vervelende dingen, en alleen maar mooie echo's (en wat lastige kwaaltjes nog misschien ). Wij hebben vandaag 12 weken echo gehad! Alles was goed, ukkie was flink aan het trappelen en bewegen, en zelfs aan het zwaaien haha. Hartje nog gehoord, wauw ♡ Ukkie was 5,7 cm, wat neerkomt op 12 weken en 2 dagen. Dus klopt precies, uitgerekende datum is gezet op 12 september!
jertedan wat fijn dat t jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! 2 weken is ook wel heerlijk!! en een goeie echo ook heel fijn! een echt mensje nu he! je hebt niet echt hele belangrijke dingen gemist hoor haha alleen dat incognito een Meisje krijgt!
Because im happy.... Clap alone if you feel..... Zo voel ik me dus. Net er weer van verloskundige. Wat een top vrouw. Mocht gaan liggen, verwachte een doppler. Maar nee hoor een echo. En wat voor echo. Echt super!! Kleine had telkens vingers bij de mond. 9 foto's mee gekregen, zag er allemaal super uit. Man balen dat hij er weer niet bij was. Liefs es
@mamavanseth: wat gaaf!!! Helemaal als je het niet verwacht. Jammer dat je man niet mee was inderdaad. @jertedan: welkom terug! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Succes vandaag met werken. Dat zal wel weer even tegen vallen. Vandaag alweer 14 weken. Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Ik heb de dagen afgeteld! Hopelijk kunnen we naar het hartje luisteren. Merk dat ik nog steeds bestwel onzeker ben. Verder niet heel veel bijzonders te melden. Fijne dag allemaal!
dat is echt super zomaar even een echo tussendoor! jackie 14 weken klinkt zoveel verder dan 13 weken die ik nu ben haha blijft ook spannend! succes vanmiddag!
MamavanSeth: altijd leuk zoiets!! Jertedan:lekker uitgerust, fijn! Hier: beetje mee van al t dromen. Zo wisselend! De ene keer een nachtmerrie, daarna emotionele droom en daarna een vrolijke droom!
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje 14. september ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Maart 03: JackieSt (vk) 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk), zeeuwse (intake) 06: monifique (gyn), Annelie566 (echo) 09: priscil (vk), Tientje34 (vk), Born2beMom (3e echo vk) 11: Helma85 (vk) 12: Patries2310 (vk), JackieSt (geslachtsecho), Margjelinde (nekplooimeting) 13: Happygirl86 (vk) 16: Kleinmonster (vk) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) 24: Patjuh (geslachtsecho) 26: Wonderbaby1 (vk) 27: Annelie (geslachtsecho) April 01: zeeuwse (echo) 17: helma85 (20wk echo) 18: Kleinmonster (20wk echo) 23: monifique (20wk echo) 28: zeeuwse (20 wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Ik heb de lijst even bijgewerkt. Ik heb het hartje van InCognito roze gemaakt omdat zij een meisje verwacht en ik heb de hartjes van de meiden die het een verrassing laten groen gemaakt. De jongenshartjes kunnen we dan blauw maken. Nu ik het zo zie weet ik trouwens niet of ik het wel leuk vind staan. We kunnen het er ook achter zetten. Wat vinden jullie?