1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @wonderbaby
    spannend..........

Wij hebben vanavond de nekplooimeting, pfffffffff

Geslacht
    Wij gaan het ook proberen geheim te houden, maar ben bang dat het deze x niet gaat lukken. Bij zl hebben wij het de hele tijd geheim kunnen houden.

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Wonderbaby en Marjelinde spannend.

De medicijnen doen hun werk aardig goed ik ben 1 1/2 kilo aangekomen ipv van afgevallen!!! JJEEYY

Merk dat deze zwangerschap heel anders is dan bij zoontje. Bij hem at ik heel gezond veel fruit en verder vooral thee, aanmaak en heel af en toe frisdrank, voor mijn doen veel chocola (terwijl ik normaal met 4 stukjes al klaar ben). Met 15 weken hadden we kinderkamer al en met 16 weken was de kamer geschilderd. Misselijk maar misschien 5 keer overgegeven.

Nu ben ik blij als ik eet dus wat het is maakt me niet uit wat, snoepjes gaan er met gemak in :) en 's avonds heb ik vaak zin in pizza ( dit eet ik niet vaak hoor). Chocola wordt ik misselijk van. De kinderkamer heb ik deze keer niet zo veel haast mee ( komt misschien ook omdat ik afhankelijk ben van vl, het is nu nog zijn werk kamer en hij moet hem eerst leeg halen maar is te druk met werk). Misselijk en bijna elke dag overgegeven. Ik heb inmiddels wel de flessen cola verruilt voor Lipton green lemon ice tea.

Het enige wat overeen komt is het misselijke, moe en geen trek in avond eten.
    Na dat ik bij de 2e niet meer zo misselijk was ( na 15 weken) kon ik vl niet meer met rust laten in de slaapkamer, hopelijk komt dit ook weer terug vriend heeft wel een beetje aandacht verdient :D )

Bij beide heb ik een 9 maanden dagboek en vind het erg leuk om alles weer terug te lezen en te vergelijken.

3. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    hoii lang niks gepost hier (ben niet zo heel actief hier) maargoed ik zie dat t op de lijst nog onbekend staat bij mijn naam dus even voor op de lijst: 03 sept. Ashleyy - 20 jaar- 1 e kindje

en dan heb ik 12 maart controle verloskunde

ik ben 3 dagen vooruit gezet want mijn oude uitgerekende datum stond nog op 06 sept vandaar dat dat nu dus verandert is :)

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Wow, dat sommige mama's het geslacht al zo snel kunnen weten :D Ik ben zooo benieuwd.

Hopelijk zijn alle echo's van alle mama's positief vandaag :)

xxx

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd enorme onverzadigbare dorst, ook is mijn buik ontzettend gegroeid. Suiker was iets verhoogd, maar niet op nuchtere maag geprikt, dus zegt niet zoveel. zijn er meer die hier last van hebben? Moet pas over 1,5 week naar de verloskundige.

6. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    bij mij word dat als t goed ismorgen getest.. ik sta de laatste tijd benauwd op in de ochtenden met een ontzettend droge keel en mond en door de dag heen voel ik me continu zwak en vermoeid.. misschien dat bij mij ook de ijzer een rol meespeelt hoor maar ik hoor t als t goed is morgen allemaal

7. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    bij mij was ie heel duidelijk te zien! :D maar omdat t officieel nog 'te vroeg' is om dat met 100% zekerheid te mogen zeggen moet ik het nog maar even beschouwen als; waarschijnlijk

8. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Dorst... op sommige momenten echt niet normaal... met als gevolg er 's nachts dus ook een keer of 3 uit om naar de wc te gaan.

Suiker... als het niet op een nuchtere maag is dan is het niet echt betrouwbaar. Waarom is het niet nuchter geprikt?

Geslacht.... er zijn er toch best veel die het al vroeg weten, wij moeten nog wachten tot 1 April.

9. jolien 1986

Geen idee, hebben ze in algemene bloedonderzoek meegenomen, is niet specifiek alleen daar op geprikt. Verder kan ik alleen op vrijdag ochtend nuchter bloedprikken ivm mijn werk. Dan is het topdrukte in het ziekenhuis en mocht gewoon prikken ook niet!? Moeilijk, moeilijk, ziekenhuis doet ook al geen bevallingen meer. Soms houd de wereld gewoon op boven Amsterdam :p

Hier ook snachts eruit om water te drinken, onder de douche drink ik mee. Vaak plassen gelukkig niet maar als ik moet is het een victoria waterval. :)

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kleinmonster hier idd ook totaal anders dan de andere 2. echt niks is t zelfde.. ja resultaat op de test ;)
    heb zin in totaal ander eten nu zoet en toen alles zout (viel me laatst op toen t hier over 'cravings' ging)

wel fijn dat je weer wat minder misselijk bent!

jolien ben benieuwd naar je buik! hopelijk komt er niks verder uit de suikertest

zeeuwse jij ook zoveel dorst net als jolien.. nu jullie t zeggen heb ik dat ook.. drink veel lipton green tea heerlijk!

ashley welkom terug en wat leuk waarschijnlijk een manneke.. eerste jongen en meid in ons topic zijn dus al bekend!

11. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Dorst: hier drink ik ook meer dan normaal! Veel water, thee en 7up.

Eetlust: is nog steeds niet zo veel, meer dames hier last van?

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ook Helma. Nog heel kieskeurig. Heb moeite met sapjes. Wil wel groente maar liever geen vlees een aardappels. Brood smaakt me niet en blijf me ook vol voelen.. Naja. Het komt vast wel weer denk ik..

13. jolien 1986

Hier fotootje van mijn dikke pens :)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heel mooi jolien!! lekker mee pronken ;)

15. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Wij moeten ook nog wachten tot 24 maart tot we het geslacht weten :)
    Nog 20 dagen!!

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @wonderbaby: krijg jij nu meisje dan? Je had toch vandaag de geslachtsbepaling? Ik ben net zover maar moet nog 2 weken wachten helaas :( ben wel super nieuwsgierig.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik weet t idd vanavond hopelijk maar incognito krijgt een meisje en ashley dan waarschijnlijk een jongen

18. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Geslacht, wel leuk dat steeds meer mensen het weten! hier is het nog een 'discussiepuntje', VL wil het wel graag weten, ik eigenlijk niet. En VL wil het weten omdat hij het praktisch vind qua inrichten en spulletjes kopen, dus dat alleen hij het zou weten is ook geen optie :D

Eetlust heb ik ook nog niet veel, probeer gedurende de dag wel kleine beetje te eten, gaat soms echt met muizenhapjes. Ben ook wel weer afgevallen, dus even in de gaten houden. Extreme dorst heb ik ook niet.

Begin helaas wel steeds meer last te krijgen van m'n stuitje. Bij verkeerde houding, lange werkdag (gisteren van 9.00-21.00), gaat het steeds meer zeuren. Voel me echt net een oud wrak als ik overeind moet dan ;) Hopelijk word het niet erger dan nu, schreef het eerst niet toe aan zwangerschap maar gewoon overbelast, maar dan zou het na 2 weken vakantie toch wel minder moeten zijn. Vrijdag toch eens aan VK vragen.

Jolien, mooi buikje hoor! Hier nog niks zichtbaar (ben ook niet echt plat van mezelf dus duurt misschien nog wel even :p).

19. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Onze aankondiging :D ♥

Bijgevoegde bestanden:

20. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683