1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Wow helma en jolien mooie buik foto's !
    Wat een gave aankondeging steffeke

Leuk dat iedereen nu zo langzaamaan het geslacht te weten komt ( van degene die het willen weten dan) ik denk dat ik morgen het echocentrum maar even bel om een afspraak in te plannen.

Ik voel me gelukkig nog prima , wel een beetje lui maar dat mag he!? Als je zwanger bent.... Beetje andere eet gewoontes heb ik wel ook trouwens . Ik heb de hele dag trek in allemaal lekkere dingen maar voor ontbijt en lunch ben ik echt inspiratieloos... En savonds al helemaal ik wil geen aardappelen geen vlees en geen pasta ed......
    Vd week zelfs en heel hoofdgerecht in ons favoriete restaurant laten staan.
    Daarentegen eet ik wel veel fruit en yoghurt en drink veel sapjes.
    Ik zit nu lekker aan de Bavaria radler 0,0% heerlijk terwijl ik normaal echt geen bier lust.

Vandaag heb ik m'n eerste positie broek gekocht beetje jammer dat Miss etam en c&a hier geen positie mode meer verkopen ze verwezen me nu naar de webshop.. Maar ik pas liever in de winkel
    Ik had gehoopt op de negenmaandenbeurs wat kleding te scoren maar dat viel tegen helaas

M'n man en m'n vader zijn deze week begonnen aan de zolder , die wordt flink onderhande genomen , nieuwe meubeltjes laminaat glasvezel enz helemaal leuk . De zolder was normaal den beetje rommelig maar aangezien onze computer kamer nu plaats moet maken voor de baby gaat nu alles naar boven .
    Vd week ook even achter een nieuw bed en een nieuwe kast aan voor m'n zoontje dan kunnen zijn meubeltjes een kamer opgeschoven worden. Ik had een supergaaf autobed gezien maar m'n zoontje wil graag een brandweerbed! En ik haaaaaaaaat rood dus dat wordt nog wat.

Nou ik ga weer ff verder kijken naar dani lowinsky
    Fijne avond allemaal

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    its a Boyyyyyy

had mn gevoel t goed :D zo blij!!

3. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Leuk !! Gefeliciteerd !
    Konden ze het al duidelijk zien ?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.150
    113
    Wauw gefeliciteerd wonderbaby! Wat zal jij straks vertroeteld worden door al die mannen in huis, heerlijk!

Steffieke, leuk de aankondiging!

En mooie buikjes zie ik voorbij komen. Hier nog niet veel soeps, ben sowieso ronddragend, dus lijk nu alleen maar een paar kilo te zwaar, hopelijk komt t snel goed.

Jertedan, stuitje heb ik nu ook erg last van! Weet me gewoon geen houding te geven vandaag, pff. Andere zwangerschappen had ik dit pas aan het eind, dus hoop stiekem dat ik gewoon verkeerd gelegen heb vannacht en dat het losstaat van de zwangerschap.

Priscil, ik heb dat ook, ik wil het gewoon kunnen passen in een winkel. Verwijzen ze sowieso naar de webshop of is dat alleen waar jij woont?

5. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Nou ik heb nu alleen nog in Leidschendam Rijswijk en delft gekeken .
    Daar hadden ze bij Miss etam en c&a geen positie kleding meer maar wie weet wel in bv den haag of Rotterdam . Volgende werk maar ff kijken

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wonderbaby! Prachtig mooi jongensgezin straks! Mijn schoonzus heeft ook 3 jongetjes en vind dat altijd zo schattig staan als die drie boys samen aan komen stappen..

Weten nu twee meiden het geslacht? Of heb ik iemand voorbij gelezen?

positiekleding Ik vind zelf dat je bij het prenatal warenhuis in den bosch veel keuze hebt en goed kunt passen. Eigen merk valt qua prijs ook mee.

Ik ga vandaag mijn doos met kleding uitzoeken. Ik moet er langzaamaan ook aan gaan geloven. Zal een foto maken van mijn buikje als ik eraan denk vandaag!
    Zag al mooie buikjes voorbij komen. Zo leuk!

Heb het gisteren tegen mijn klas verteld dat ik zwanger ben. Echt zulke leuke reacties van de kids en ouders! Echt een happy momentje!

Leuk dat iedereen langzaam begint met klussen! (Aan de kamer tussen de lakens ook? :p:D Hier nog weinig actie..) Wij ook druk begonnen met het opknappen van een kamer zodat het kantoor verhuisd kan worden en het kantoor plaats maakt voor de babykamer..

7. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Welkom! En wat gaaf dat jullie al bijna zeker weten welk geslacht jullie kleintje heeft! :)

Hoi iedereen,

Hier weer even afwezig geweest buikgriep gehad afgelopen weet het zit niet echt mee. .
    Maar het is het allemaal waard natuurlijk 😊

Wonderbaby een jongen! Gefeliciteerd!

Tot nu toe dus 1 meisje en 2 jongens?
    Ohh wij willen het ook zo graag weten moeilijk hoor wachten!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! Wat leuk zeg :D Nu lekker blauw shoppen :D

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee, ik ben er ook weer ;) Vanmiddag uitslag van de combinatietest.
    Hier is het nu echt enorm druk, ik kan gewoon even geen tijd vinden om elke dag mee te lezen.

Suiker: Is alleen betrouwbaar op nuchtere maag en dan nog is het beter om een dagcurve te laten maken.

Dorst: hier ook, maar had ik altijd al, is niet méér geworden. Hier overigens wel problemen met mijn suiker, maar niet als in suikerziekte, maar als in hypoglycaemie.

Wij hebben het geboortepakje al besteld en de naam staat ook al vast, ben zo blij! :D Verder nog helemaal niks gedaan, voel me nu zo goed, dat ik totaal de drang niet voel om alles snel te regelen. Bij de andere 3 wel, maar daar zijn de zwangerschappen dan ook niet goed verlopen, dus dat was te verklaren ;)

10. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Mijn suiker op een niet nuchtere maag vergeten dat dat nuchter moest #schaammomentje# was 3.5 dat was erg laag had de vk het over dus ik moet opletten dat het niet te laag is vandaag die sterretjes en hoofdpijn...

Staat haar naam al vast incognito?! Wat leuk!
    Succes vanmiddag met de uitslag 😊

11. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wouwww gefeliciteerd. Een jongen. Leuk joh.

Wij nog drie weken wachten en dan gaan we voor een pretecho.

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk toch dat je je zo lekker voelt Incognito! Lekker er van genieten.. je weet nooit hoe lang het mag duren :)

Ik voel zelf ook nog niet echt de drang om alles te regelen hoor. Heb meer zoiets van: Komt wel goed...;)
    Mijn vriend denkt er anders over..omdat hij alle klussen moet gaan aanpakken, dus begint hij maar liever. PRIMA!

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel zwangerschapsdiabetes gehad. De laatste 4 weken. Ik merkte het aan extreme dorst in de ochtend (lees: ik dronk zo een pak karnemelk/optimel leeg in één teug..)
    Prik nu af en toe en dagcurve en op dit moment begint hij te schommelen van goed naar kleine uitschieters..Ik vrees met grote vrezen..:(
    Moet met 16 en 24 weken zo'n smerige glucosetest doen. Kijk er nu al naar uit;)
    Maar na het eten 3,5 is dat 1,5uur na het eten? Of direct na het eten?
    Dat verschilt nogal..Maar wat Incognito al zegt.. een dagcurve zegt meer.

13. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16

Super leuk!!! Weten ze t bij jou al 100% zeker?? Kunnen we beiden dalijk stoere kleding gaan shoppen hihi

14. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16

Glucose word bij mij ook rond die periode getest gezien me moeder diabetes heeft en ik dus een wat vergroot kans erop heb tijdens de zwangerschap

15. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Leuke aankondiging !!!

16. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Mooi buikje al hoor! Bij mij begint t ietsjes te komen maar op nuchtere maag is ie nog hartstikke plat :D

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    En mijn buikkie dan nog ff..

Jammer dat hij niet recht staat... Geen idee hoe ik dat hier voor elkaar moet krijgen :D

Bijgevoegde bestanden:

18. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Leuk al die mooie buiken en aankondigingen :)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Fruitvliegje: Dat met die lage suiker heb ik dus ook. Inderdaad mee oppassen en elke 2 uur langzame suikers eten. En juist géén of zo min mogelijk geraffineerde suikers.

En de naam.... ik wist al 2 jaar dat ik deze naam wilde ;) ML moest er nog even aan wennen, maar afgelopen vrijdag, toen ik met mijn moeder op de 9MB was, gaf hij via de app aan dat hij de naam goed vindt! Joehoe!!!!!

Monifique: he gatver :( Die glucosetest, ik vond m zó vreselijk! Sterkte ermee!

Mooi buikje!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Joehoe!!!!!!!! Uitslag was 1:5000, de beste uitslag die je kunt hebben :D Ben er echt happy mee. Was de eerste keer dat we het lieten doen, dus vond het wel spannend, ook al zei mijn gevoel dat t wel goed zat. Je wil het toch zeker weten ;)

20 weken echo is ook gepland, ik zal zo de lijst even opzoeken..

en.... ik weet ook al (omdat ik zo'n muts ben, die door het verleden echt wil weten waar ze rekening mee kan houden), wanneer de bevalling ongeveer ingeleid gaat worden, maar dat zet ik natuurlijk nog even niet hier en public ;)

Deel Deze Pagina