1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    image.jpg ik heb die besteld 😁

2. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whiiiieeee zoooo leuk al die meiden hier!

Ik ben er een weekend met vrienden in de Ardennen geweest,dus niet gereageerd Zit nog op mn werk dus zal straks eens een mega reactie achterlaten haha

3. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    image.jpg en deze kwam vandaag binnen😁

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ahhh, leuk! :)

Dat pakje van Z8 trouwens ook. Ik heb ook een eerste pakje van Z8 gekocht maar dan uit de nieuwe collectie.

5. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Deze was toevallig afgeprijsd op de site dus dacht gelijk even bestellen en wilde ook een ander pakje geloof dat die van de nieuwe collectie was met al die strikjes maar ze hadden de goeie maat niet dus even naar andere winkel vind heel veel dingen leuk hoor ook dat witte legging met strikje 😊

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
  7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb deze gekocht als eerste pakje in maat 50. Een beetje een gok. Mijn eerste dochter heeft tot 10 weken in maat 50 gepast maar ik weet natuurlijk niet hoe groot deze gaat zijn.

Bijgevoegde bestanden:

8. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Ja die inderdaad wilde ik ook kopen maar hadden ze niet de maat die ik wilde dus even bij de Bijenkorf kijken daar zag ik ook dat ze het merk verkochte 😁 want die is zo schattig 😁

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jertedan: Heel herkenbaar! Hier juist omdat het de vierde is. Ben uitgekeken op mijn positiekleding, dus wil graag wat nieuws, maar vind dat tegelijkertijd weer zonde, dus nog niks gekocht, haha! Komt wel, toch?!

Eefje: Groeispurtje gehad?
    Ik voelde haar al heel vroeg, de andere 3 ook, maar ik voel haar mega weinig helaas. Soms echt dagen niet, dan ben ik blij dat ik de doptone heb!

Jolien: Hahhahaa, ja, nekoefeningen ja ;)

MamavanSeth: Blijft dus nog even spannend!

Priscil: Ik ken de site niet, ga zo eens kijken!
    :$ Wat een geld! En merendeels niet eens mijn smaak, dat scheelt gelukkig weer ;)

JackieSt: Dankjewel!
    Die 30 kilo bij de eerste hoeft nu niet weer zo te zijn hoor meid. Hier ook 30+ bij de eerste, 18 bij de tweede en 6 bij de derde....
    Wat een superlief pakje zeg!

Stormpy: Wat voor werk doen jullie dan?
    Leuk, die maillot en het pakje!

Tazzy: Vervelend van die hoofdpijn zeg. Hoe was het bij de vk?

Namen: Wij hebben de naam al en zelfs op de 9 maandenbeurs al op een tasje van Simply Colors laten drukken, hij is dus hartstikke definitief :D

Werken: Ik werk voor mezelf, maar heel weinig, dus haast te verwaarlozen. Deel mijn eigen tijd in, zodat ik toch fulltime mama kan zijn :D

Geboortepakje: Hier ook al besteld en al binnen, net als het mutsje, dit keer voor een soort baret gekozen, zó schattig! Zal binnenkort even een foto maken, want het ligt al in de baby kast ;)

Geboortekaartje: Ook dat hebben we al uitgezocht :D

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb deze toevallig ook bij de Bijenkorf gekocht. :) Ze hebben hem ook met streepjes.

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Vanavond de oorspronkelijke geslachtsbepaling! Ik begin de kriebels te krijgen, helemaal ingesteld op een meisje etc. het zou wat zijn als ze straks toch ineens een jongetje blijkt te zijn :O

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Haha, ik vond mezelf al zo voorbarig om daar nu al mee bezig te zijn. Maar ik ben niet de enige. :D Wij zijn er nog niet helemaal uit maar weten wel in welke richting we zoeken. Morgen krijg ik weer een aantal proefkaartjes binnen.

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen! Maar ze heeft het vast goed gezien. Het zou bij ons ook een grote shock zijn als het bij de 20 weken echo toch een jongetje blijkt te zijn. Zit er zelfs nog over na te denken om nog een extra geslachtsbepalingsecho in te plannen omdat we het zelf niet goed gezien hebben. Vind het alleen een beetje zonde van het geld.
    Heel veel plezier straks!

14. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Oke ik ga als ik tijd heb ook snel even shoppen en daar kijken 😁

15. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Wij zijn schippers 😊 varen en wonen op een vrachtschip 😁

16. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Veel plezier vanavond spannend hoor!

17. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Super schattig Jacky en stormpy wat jullie hebben gekocht...
    Veel plezier vanavond incognito bedankt voor de tip jolien ik ga zo meteen ff op die site kijken .
    Ik vind positie broeken zo lekker zitten maar tis maar voor een paar maandjes want vd zomer zal ik wel wat luchtigers dragen denk ik .
    Dus zo'n goedkope site is altijd handig

Ik heb vandaag 2 super schattige shirtjes gekocht voor de baby ik zal zo een foto plaatsen.

18. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    M'n eerste aankoop

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      5
  19. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Vanavond geslachtsbepaling :D Ben zooo benieuwd, weet niet wat ik moet verwachten ^^

20. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Spannend ! Veel plezier

Deel Deze Pagina