1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Spannend steffieke! Veel plezier!

En wat een leuke dingetjes zie ik voorbij komen, leuk hoor! Heb zelf helemaal nog niet zo'n shopdrift, zal wel komen na de 20-weken echo denk ik.

Werken, ik werk onder schooltijd. Voor nu ideaal:), straks moet ik even kijken hoe ik het ga doen.

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Leuk!!! :)

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Spannend!!! Heel veel plezier alvast! :)

4. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Ja! Wij hebben ook vanavond de geslachtsbepaling! Leuk :) Ben erg benieuwd. Ga er zelf al helemaal van uit dat het een jongen wordt, maar dat is slechts een gevoel. Nog een paar uurtjes...!

5. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Over shoppen; ik heb qua kleertjes alleen wat witte pakjes gekocht. :) en ik wacht verder mijn 20 weken echo af. Ik heb best nog wat kleertjes van de andere 2 kids. Zowel jongens als meisjes natuurlijk. Dus t is alleen een beetje aanvullen.

Gisteren bij de verloskundige het hartje weer gehoord. Dat was allemaal goed.
    Ik krijg alleen nog een afspraak met de internist. Omdat bij een operatie paar jaar geleden bleek dat ik een bloedstollings probleem had. Ik heb er zelf nooit last van gehad en bij de bevalling ook niet. Zo raar! Maar nu gaan ze dus kijken in hoeverre dit voor de bevalling en evt keizersnee een risico gaat zijn. Ik ben benieuwd.

Ik ga zo maar eens werken. (Werk 24 uur pw)

Fijne dag iedereen

6. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn een weekje op vakantie geweest en wat is er veel gekletst hier! Vakantie was echt super. Prachtig weer, dus bijna hele dagen buitengeweest. Zoontje heeft ook echt genoten. En mij heeft het ook goed gedaan.

@steffieke en @patjuh: En? Hoe was de echo gisteren?

@voelen: ik voel ons kindje sinds deze week. Superfijn. Jasper voelde ik rond de 20 weken, maar deze dus eerder. Ik weet natuurlijk ook wat ik moet voelen.

@buikje: hij begint te groeien! Ook eerder dan bij Jasper. Daar zag je pas echt iets bij 20 weken en droeg ik tot 25 weken mijn normale kleren.

@kwalen: sinds 2 dagen slik ik geen emesafene meer! He he. Ben af en toe nog kort misselijk, maar dat is prima te doen. De tijd van 24 uur/dag misselijk is blijkbaar eindelijk over en ik kan weer gewoon slapen zonder medicijnen.

@shoppen: nog niet gedaan. Wij horen over 4 weken het geslacht en gaan daarna pas echt los. Wel kopen we elke keer na een goede echo iets leuks (neutraals).

@namen: Voor een meisje weten we het al jaren! Een naam waar we allebei helemaal dol op zijn. Voor een jongetje hebben we nog geen idee. Ook daar gaan we over nadenken na de 20-weken echo.

@werken: ik werk 27 uur/week, man fulltime. Ik denk dat ik het zo hou als kindje2 er is. Het is net te doen. Meer wil/kan/hoeft niet maar ik vind het wel fijn om te werken.

Ik ga het allemaal weer bijhouden hier!

7. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de echos vandaag!!

Hierbij nog een fotootje van mijn babybump...
    Echt een groeispurt gehad de laatste dagen:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      2
  8. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    mooie kleding en buikjes langs zien komen!

Degene met geslachtsbepalingen suc6 en veel plezier!

Hier ga ik vanmiddag even langs dokter, heb al meer dan een week een paar rode plekken bij mn borsten wat zich aan het uitbreiden is naar mn buik! En het jeukt verschrikkelijk!

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    JAAHHH We hebben straks een koningskoppel. Ik mag roze op de lijst!!

Vanmorgen onze dochter mogen bewonderen, ze heeft lange benen en verstoppen zich elke keer dus haar gezichtje nog niet goed kunnen zien. Verder druk ze zich elke keer in een hoekje, ze vertelde dat dit een echt knuffelkontje gaat worden.

vanmorgen alvast het e.e.a. gekocht en morgen naar de prenatal!! heb met mn verjaardag een VVV bon gekregen dus die komt goed van pas

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd kleinmonster!!
    Lekker roze shoppen!!

11. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Gefeliciteerd allemaal, wat veel meiden zeg!!!
    Heb het gevoel dat het hier ook een meid is. Zou morgenavond voor pretecho gaan, is er fout bij hun in de agenda, nu kan ik pas volgende week dinsdag. Grrrr... Nog gecheckt bij andere maar helaas. Nog maar effe nagels bijten....

Liefs es

12. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    hoi dames .. ik ben in verwachting van een jongen!!! de poging die met 12,5 week gedaan werd is nu bevestigd ! ik ben blij en ik ga binnenkort los met stoere kleertjes kopen hihi

13. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Straks is het ons beurt! Om 18u30 een afspraak ^^

14. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Spannend! Je weet het waarschijnlijk al nu 😁

15. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoooo.. ff lekker zitten en tijd voor een reactie! We zijn afgelopen weekend met vrienden naar de Ardennen geweest. Iedereen de kinderen naar de oppas gebracht en heerlijk een weekend uitslapen, eten en spelletjes doen zonder te letten op de tijd! Was echt heeel leuk en gezellig!

@iedereen met een geslachtsbepaling gefeliciteerd! (Ben terug gegaan tot gisteren en zag toen heeeeeel veel roze!

@Incognito: Was het gisteren weer een meisje??

@Steffieke en Patjuh: jullie weten het nu!! Ben heeeeeel benieuwd!!

@Eefje: Mooi buikje hoor!

Shoppen
    Hier nog niet zoveel geshopt.. Paar nieuwe pakjes die ik niet kon laten liggen..:D Heb er ook nog minder behoefte aan dan bij de eerste. Heb voor mn gevoel niet veel nodig en ook nog weinig tijd gehad om te shoppen.
    Ben ook echt helemaal weg van z8! Had bij Kai zijn eerste pakje van z8 en die zat echt super mooi! Dus wil ik eigenlijk wel weer iets zoeken van z8, of ik gebruik dezelfde als bij Kai... Nog niet helemaal uit.
    We zijn ook nog steeds druk met het verbouwen van een kamer (nou ja..we...mijn vriend ;)) Ik wacht dat allemaal nog even af en ga me dan verdiepen in de kinderkamer. Tegen die tijd hebben we ook de 20 weken echo gehad en kan ik voor mijn gevoel ook wat makkelijker iets kopen.. Plus ik kan dan beter gaan nadenken over de kinderkamer omdat die andere kamer dan wel af is. Weet nu nog niet echt wat ik wil voor neutraals.

Geboortekaartje
    Nog niet mee bezig. Vorige keer bewaard tot verlof. Had toen alle tijd om te zoeken.. en vond het toen ook leuk daarmee bezig te zijn. Denk dus dat ik dat straks weer ga doen.

Voelen
    Ik voel nog niets....:( Jammer. Vorige keer voelde ik met deze tijd al lang iets. Maar nu ligt mijn placenta blijkbaar voor.
    Toch denk ik af en toe iets te voelen, maar als ik er dan even voor ga liggen voel ik weer niets. Haha. Ik zei al: Deze is zo eigenwijs, ik voel me ziek, zie er niet uit, dit moet wel een man zijn!

Namen
    Een meisjesnaam hebben we nog van de vorige keer. Nu nog een jongensnaam. Vinden we heel moeilijk! Voor je gevoel heb je de leukste jongensnaam vorige keer al uitgezocht! Nog even worstelen dus....

Verder heb ik vrijdag mijn glucosetest. Er was vorige week geen plek toen ik eigenlijk moest.... Bah. Zie er nu al een beetje tegenop....
    Gelukkig voel ik me verder weer helemaal top! Wel vroeg mijn bed in 's avonds want heb mijn slaap nog echt wel nodig, maar verder mag ik niet klagen!

Fijne avond allemaal!

16. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey dames! We komen terug van bij de gynaecoloog...
    Jammer genoeg weten we het geslacht nog niet, want beebje wou totaal niet meewerken, maar alles was wel oké, mooi kloppend hartje en mooi aan het bewegen,
    Maar de beentjes bleven gekruist!

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo hoor! Fijn dat alles goed was.

Jammer dat de uk niet mee wilde werken... en nu? Nieuwe datum?

18. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Het zijn inderdaad veel meiden, leuk hoor! Ik heb zo'n gevoel dat het een jongen is. Maar 10 april zullen we het weten :p

Shoppen ja, sommige spulletjes kun je makkelijker kopen als je geslacht weet. Maar zelfs bij standaard dingen raak ik snel het overzicht kwijt, er is gewoon teveel, haha.

Geboortekaartje , hebben op de 9 maanden beurs wel leuke dingen gezien, dus wel wat ideeën. Maar nog niet concreet mee bezig, ook nog geen haast mee.

Voelen Ik voel nog niks...maar is misschien ook nog wel vroeg met 15 weken. Ik wacht geduldig af...

Namen nog steeds niet aan uit...net namenboekje besteld, eens kijken of we daar wat inspiratie uit kunnen halen.

Werken Ik werk momenteel 28,8 uur, waarvan 18 uur op kantoor en 10,8 uur op een woongroep. Denk dat ik dit wel blijf doen na de geboorte, als dat haalbaar blijft. Anders misschien deels ouderschapsverlof opnemen. Vriend werkt 36 uur, en helaas kunnen we niet echt op onze families aan qua oppas (mijn ouders misschien nog wel iets, maar vooralsnog niks vast per week, maar familie van vriend is geen optie). Dus dat zal nog even puzzelen worden.

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Whaaaaaaa even hyperen hier hoor! We werden wakker geroepen door onze oudste, ik schrok er erg van, hij is nooit wakker 's nachts. Onze kleine meid werd er blijkbaar ook erg wakker van en mijn man heeft jaar zojuist aan de buitenkant kunnen voelen!

Nu kan ik niet meer slapen ;)

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Steffieke; he wat jammer zeg! Ik gok op een meid :) Wanneer mag je terug?

Kleinmonster: Ah super zeg, gefeliciteerd!

patjhu; Weet je het al?

tientje; wat fijn dat je van de medicijnen af bent!

Eefje; wauw, mooi hoor, je buikje! :)

Deel Deze Pagina